Tusk Vision Network, neutralny grunt?

Data: 2010-06-07 16:22:28
Autor: azot
Tusk Vision Network, neutralny grunt?
POjeby nie znają znaczenia słowa "neutralny".
 "Nadarza się okazja do debaty <jeden na jeden>, na neutralnym gruncie, już 15 czerwca. Telewizja TVN i TVN24 wysłała i do nas i do sztabu Jarosława Kaczyńskiego zaproszenie na taką debatę" - powiedział Nowak na konferencji prasowej w Warszawie.

http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article622238/Debata_w_TVP_czy_w_TVN_Spieraja_sie.html

azot

Data: 2010-06-07 16:29:24
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Jun 2010 16:22:28 +0200, azot napisał(a):

[...]

A kto by poprowadził? Neutralny Miecugof? :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-07 07:52:31
Autor: zbig
On 7 Cze, 16:29, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

>http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article62223...

A kto by poprowadził? Neutralny Miecugof? :-)

Przed poprzednimi wyborami była debata w TVN i niczego tej stacji nie
można było wtedy zarzucić. Mało tego Kaczyński wygrał tę niezwykle
ważną debatę i przechylił wtedy szalę na swoją stronę.

Data: 2010-06-07 17:01:38
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Jun 2010 07:52:31 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Przed poprzednimi wyborami była debata w TVN i niczego tej stacji nie
można było wtedy zarzucić. Mało tego Kaczyński wygrał tę niezwykle
ważną debatę i przechylił wtedy szalę na swoją stronę.

Hm, nie może to być Kaczyński wygrał?! Ten "nieudacznik"?
A Miecugow to sprawdzony towarzysz, nada się do wszytskich spraw.
Piotr

Data: 2010-06-07 08:07:52
Autor: zbig
On 7 Cze, 17:01, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Hm, nie może to być Kaczyński wygrał?! Ten "nieudacznik"?
A Miecugow to sprawdzony towarzysz, nada się do wszytskich spraw.
Właściwie to masz rację . To Tusk ją przegrał na własne życzenie będąc
zbyt agresywny. Kaczyński wtedy się tylko głupkowato uśmiechał i
dzięki temu wygrał. Ludzie o poglądach centrowych, którzy decydują o
wyniku nie lubia polityków agresywnych. Ale tusk w odróżnieniu od
pijanych władzą Kaczyńskich szybko ten błąd naprawił. Teraz próbuje
niezdarnie tego samego Kaczyński ale natura ciągnie wilka do lasu.
PS
Miecugow to komuch, PO nie znosi, czemu dał wyraz wielokrotnie.

Data: 2010-06-07 17:55:33
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Jun 2010 08:07:52 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Hm, no to zdecyduj, wygrał, czy przegrał? Strasznie kręcisz zbigu, i jakbyś
chciał dołączyć do grona psp-owiczów wiedzionych niepokojem, he, he...
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/
c0650b32e4d5509e?lnk=st&q=#c0650b32e4d5509e

Data: 2010-06-08 03:53:59
Autor: zbig
On 7 Cze, 17:55, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

chciał dołączyć do grona psp-owiczów wiedzionych niepokojem, he, he...

Analizując drogę życiową Kaczyńskiego, określenie nieudacznik nie
pasuje do niego. Chba nigdy takiego określenia wobec niego nie użyłem
W końcu był skutecznym działaczem opozycji, pełnił odpowiedzialne
funkcje państwowe, był popularnymministrem sprawiedliwości. Sam sie
nawet kiedyś zastanawiałem , czy na niego nie zagłosować. Ale
stanowisko prezydenta to był dla niego ten szczebel niekompetencji, o
którym mówią naukowcy , każdy z nas kiedyś osiąga.

Data: 2010-06-08 05:16:55
Autor: Hans Kloss
On 8 Cze, 12:53, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

stanowisko prezydenta to był dla niego ten szczebel niekompetencji, o
którym mówią naukowcy , każdy z nas kiedyś osiąga.

O niekompetencji Jarosława Kaczyńskiego, wziąwszy pod uwagę
"kompetencję" jego najgroźniejszego rywala w wyborach prezydenckich,
bezpieczniej byłoby taktownie nie wspominać. Lista debilizmów
wykonanych przez Bobra powiększa się  niemal codziennie...
J-23

Data: 2010-06-08 05:30:39
Autor: zbig
On 8 Cze, 14:16, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

bezpieczniej byłoby taktownie nie wspominać. Lista debilizmów
wykonanych przez Bobra powiększa się  niemal codziennie...

Wspominałem akurat o niekompetencji brata Jarka, który ilością gaf
przewyższał znacznie Komorowskiego, Jarek zresztą też mu w tej mierze
nie ustępuje.
Niekompetencja Lecha Kaczyńskiego nie wyrażała sie jednak w głównej
mierze w popełnianiu gaf a w jego sposobie uprawiania polityki na
stanowisku prezydenta.

Data: 2010-06-08 08:08:15
Autor: zbig
Tusk Vision Network, neutralny grunt?
On 8 Cze, 15:48, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 8 Jun 2010 05:30:39 -0700 (PDT), zbig napisa (a):

> Niekompetencja Lecha Kaczy skiego nie wyra a a sie jednak w g wnej
> mierze w pope nianiu gaf a w jego sposobie uprawiania polityki na
> stanowisku prezydenta.

To znaczy?
Piotr
Mam chwilę czasu .
Zacznijmy więc od początku. Już dzień wyboru pokazał ,kto był
faktycznym prezydentem tego kraju. Wiernopoddańczy meldunek panu
prezesowi, który długo jeszcze wtedy nie pełnił żadnej funkcji
państwowej odebrałem ze zdumieniem i politowaniem. Od tego momentu p.
Kaczyński nie był dla mnie i dla wielu innych prezydentem tylko
wykonawcą poleceń pana prezesa. Kaczyński później niezdarnie próbował
się kreować na męża stanu. Nadymał się jak balon ponad miarę, a to
besztając bezceremonialnie dziennikarzy a to fundując sobie groteskowo
gigantyczną ochronę ze spoconymi borowcami dźwigającymi teczki z
rozkładaną zaporą na wypadek zamachu.
Podczas rządów swojego brata zajmował się głównie wspieraniem swego
brata i swojej partii podczas utarczek z opozycją, wikłając się w
niegodne tego urzędu spory np, w sprawie Bolka.
W polityce zagranicznej doznając upokorzeń ze strony amerykańskiej
parł jednak z uporem do bezwarunkowego niemalże sojuszu z jankesami
nie dostając nic w zamian. Cała jego polityka w tym zakresie spaliła
na panewce. Z rosją nawet nie uczynił najmniejszego kroku dla poprawy
wzajemnych stosunków, wręcz przeciwnie wspierał, wszystkie choćby
najbardziej ekstremalne działania, jesli tylko w założeniu miały Rosji
zaszkodzić
Podczas wyborów nie zachowywał koniecznej na tym stanowisku
bezstronności otwarcie wspierając swego brata i partię. Po klęsce
wyborczej było już tylko gorzej. Najpierw przez bodaj 6 tygodni zdawał
sie nie zauważyć, ze wybory już się odbyły i warto byłoby ze zwycięzcą
wyborów pogadać o utworzeniu nowego rządu. Następnie przymuszony
sytuacją wręczył nominację na premierach w uwłaczających im obu
okolicznościach w jakiejś pakamerze w pałacu prezydenckim, nie
rozumiejąc , ze hańbiąc nowego premiera odbiera też cześć tym, którzy
z nim przegrali (to taka parafraza z "Krzyżaków").
Z kancelarii premiera zrobił więc główny ośrodek opozycji, czyniąc
niej coś na kształt Hotelu Lambert czy rządu londyńskiego na
wychodźstwie. Starał się kłaść kłody pod nogi rządowi wetując
najistotniejsze z punktu widzenia uzdrowienia finansów publicznych
ustawy takie jak ustawa o emeryturach pomostowych czy ustawy
zdrowotne. Zwlekał z wydanie koniecznych konstytucyjnie opinii a
olewany w końcu w tych sprawach żalił się, ze się jego głos lekceważy.
Nie podpisywał przdstawionych mu jak o de facto notariuszowi,
nominacji.
Rozpychał się, próbując ingerować tam gdzie jego kompetencje nie
sięgały, wszczynając gorszace spory o samolot czy krzesła. Prowadził
politykę zagraniczną w niezgodzie z kreującym konstytucyjnie jej
główny nurt rządem. Zachowywał się niedpowiedzialnie podczas konfliktu
w Gruzji , angażując się ponad miarę po stronie agresora dawał się
wodzic za nos temu szaleńcowi saakaszwili, który nie zawahał sie
wystawić go na kulke  w imię dalszego wciągnięcia Polski w konflikt z
Rosją.
O takich drobiazgach jak niejasna i niezgodna z tradycją polityka
orderowa, mianowanie na leżące w jego kompetencji stanowiska
kompletnych dyletantów, utrzymywanie kuriozalnego skladu Rady
Bezpieczeństwa Narodowego, niewykonywanie woli Sejmu ujawnienia aneksu
do raporto o WSI, niepodpisywanie traktatu, który sam wynegocjował i
uzależnianie podpisu od stanowiska Irlandczyków, ledwie na koniec
wspomnę.
To tak na gorąco, bo lista byłaby jeszcze bardzo, bardzo długa, ot
choćby to wszystko o czym mówił swoim wywiadzie jego szef kancelarii
Piotr Kownacki.

Data: 2010-06-08 18:26:11
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Jun 2010 08:08:15 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

To tak na gorąco, bo lista byłaby jeszcze bardzo, bardzo długa, ot
choćby to wszystko o czym mówił swoim wywiadzie jego szef kancelarii
Piotr Kownacki.

Zdecydowanie żarty nie były mocną stroną Lecha, bo tak traktuję "meldunek",
który cię tak przejął. A co do reszty, to na dwoje babka wróżyła. W zależności od punktu widzenia.
A zależność Lecha od Jarosława przeceniasz. Piotr

Data: 2010-06-07 23:35:10
Autor: Pikolo

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:69cd5d20-1709-43ca-a171-c3f178f803cak39g2000yqd.googlegroups.com...

Przed poprzednimi wyborami była debata w TVN i niczego tej stacji nie
można było wtedy zarzucić. Mało tego Kaczyński wygrał tę niezwykle
ważną debatę i przechylił wtedy szalę na swoją stronę.
-- -- -- -- -

Teraz tez wygra tyle, ze w TVP :)

Data: 2010-06-07 16:29:57
Autor: raff
W dniu 2010-06-07 16:29, Piotr pisze:
Dnia Mon, 7 Jun 2010 16:22:28 +0200, azot napisał(a):

POjeby nie znają znaczenia słowa "neutralny".
  "Nadarza się okazja do debaty<jeden na jeden>, na neutralnym gruncie, juĹź

Palikot

R.

Data: 2010-06-07 17:16:14
Autor: cirrus
Użytkownik "azot" <friko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huivau$rj7$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

To pewnie powinna być neutralna TVP1, a prowadzacym Pośpieszalski?

--
stevep

Data: 2010-06-07 17:16:34
Autor: u2
W dniu 2010-06-07 16:22, azot pisze:
"Nadarza się okazja do debaty <jeden na jeden>, na neutralnym gruncie, już 15 czerwca. Telewizja TVN i TVN24 wysłała i do nas i do sztabu Jarosława Kaczyńskiego zaproszenie na taką debatę"

Ja nie widzę przeszkód. Jarek pokona zdecydowanie Bronka. Bronek wie o
tym więc unika publicznej debaty, typowe dla spalonej WSI :)

Tusk Vision Network, neutralny grunt?