Tusk będzie realizował program PiS :-)

Data: 2012-10-12 10:50:03
Autor: T.
Tusk będzie realizował program PiS :-)
Zapowiedział "inwestowanie w gospodarkę", a więc dokładnie to, co 3 lata temu postulował PiS. Różnica tylko taka, że wtedy państwo było o 300 mld zł mniej zadłużone.
No i PiS postulował zainwestowanie nieco ponad 20 mld zł, a Tusk dziś - 42 mld. Widać, jak wzrosły te potrzeby gospodarki...
T.

Data: 2012-10-12 17:35:57
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 12 Oct 2012 10:50:03 +0200, T. napisał(a):

Zapowiedział "inwestowanie w gospodarkę", a więc dokładnie to, co 3 lata temu postulował PiS. Różnica tylko taka, że wtedy państwo było o 300 mld zł mniej zadłużone.
No i PiS postulował zainwestowanie nieco ponad 20 mld zł, a Tusk dzi¶ - 42 mld. Widać, jak wzrosły te potrzeby gospodarki...
T.

Znasz się na ekonomii i inwestowaniu?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chc± aby był spokój niech pisz± do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-10-12 18:06:51
Autor: pluton_
> [...]
> No i PiS postulował zainwestowanie nieco ponad 20 mld zł, a Tusk dzi¶ -
> 42 mld. Widać, jak wzrosły te potrzeby gospodarki...

Ja sie znam. Inwestowanie w gospodarke to wyrywanie z mojej kieszeni
kasy, ktora jest mi potrzebna na jedzenie, mieszkanie i lekarstwa
i wypaskudzanie jej na cele, ktore mam gleboko w dupie.

Nullification

Tusk będzie realizował program PiS :-)