Tusk by ich zniszczył.

Data: 2009-05-18 05:35:55
Autor: cirrus
Tusk by ich zniszczył.
# - Chcemy wytłumaczyć od a do zet, jaki jest stan polskiego przemysłu stoczniowego - mówił Sebastian Karpiniuk (PO) w TVN24 - Użyliście chemii, tego nie robił nawet Jaruzelski. Oczekujemy, że przeprosicie tych, których mało co nie zabiliście - grzmiał Karol Guzikiewicz. #
Ze strony:
http://tnij.org/de0b
z tego co przytaczałem o Guzikiewiczu:
# Zmyliła mnie ta jego marynarka w delikatne prążki.
Szłam na spotkanie z wiceszefem "Solidarności" Stoczni Gdańsk.
Z człowiekiem w niebieskim kasku i takiej samej kamizelce.
Z wrzeszczącym facetem.
A siedzi naprzeciwko mnie elegant, moduluje głos, uśmiecha się, wymawia
miękko literę "r", ma ciepłe oczy pluszowego misia i upudrowaną łysinę,
bo  umalowali go dziś w studiu telewizyjnym. #
Wrzask pozostał.

--
stevep

Data: 2009-05-18 07:48:50
Autor: cytryna
Tusk by ich zniszczył.
> [...]
> miękko literę "r", ma ciepłe oczy pluszowego misia i upudrowaną łysinę,
> bo  umalowali go dziś w studiu telewizyjnym. #

Taka bystra a chodzi na spotkania z niedopiętym guzikiem na dodatek nie podmyta, jak doradzili spin doktorzy aby spotęgować zapach dorszy co nie zrobiło jednak wrażenia na wicewodzu "S". Stąd ten żal, to rozczarowanie ta rozpacz pałkarki z GWna.

Data: 2009-05-18 11:18:33
Autor: zbig
Tusk by ich zniszczył.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guqilt$2hm$1news.vectranet.pl...
Użyliście chemii, tego nie robił nawet Jaruzelski.

Co za baran jeden, a gazy łazawiące to substancja naturalna?

Tusk by ich zniszczył.