Tusk byłby najlepszym prezydentem.

Data: 2009-11-20 21:54:00
Autor: Roger Perejro
Tusk byłby najlepszym prezydentem.
22 proc. Polaków uważa, że najlepszym prezydentem byłby obecny premier Donald Tusk. Włodzimierz Cimoszewicz uzyskał poparcie 14 proc. ankietowanych - takie wyniki przynosi sondaż TNS OBOP dla programu "Forum". Z badania wynika też, że Zbigniew Ziobro ma lepsze notowania niż Lech Kaczyński.

Według 9 proc. badanych najlepszym prezydentem byłby europoseł PiS Zbigniew Ziobro. Urzędujący prezydent Lech Kaczyński zyskał uznanie 7 proc. ankietowanych.

Szef MSZ Radosław Sikorski i Andrzej Olechowski uzyskali 6 proc. głosów, marszałek Sejmu Bronisław Komorowski 4 proc.

Po 2 proc. otrzymali prezes PiS Jarosław Kaczyński, europoseł PSL Jarosław Kalinowski i wicepremier Waldemar Pawlak.

Marek Jurek (Prawica Rzeczypospolitej), Jerzy Szmajdziński (SLD), Paweł Piskorski (SD)- zyskali uznanie 1 proc. ankietowanych.

Przewodniczący SLD Grzegorz Napieralski otrzymał 0 proc. głosów.

Na pytanie, kto byłby najlepszym prezydentem, odpowiedzi "trudno powiedzieć" udzieliło 14 proc.; "ktoś inny" - 9 proc. badanych.

TNS OBOP przeprowadził sondaż metodą telefoniczną 18-19 listopada na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych osób.

http://www.dziennik.pl/polityka/article487462/Tusk_bylby_najlepszym_prezydentem.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-20 22:02:21
Autor: Jadrys
Tusk byłby najlepszym prezydentem.
Roger Perejro pisze:
22 proc. Polaków uważa, że najlepszym prezydentem byłby obecny premier Donald Tusk. Przemek

Ciekawe czy swoją opinię potrafiliby uzasadnić?

Data: 2009-11-21 00:33:03
Autor: awe
Tusk byłby najlepszym prezydentem.
Ale nie jest nawet dobrym premierem. Mozna powiedziec ze fatalnym. Podejrzewam ze pilkarzem tez jest kiepskim.
awe

Data: 2009-11-21 09:46:49
Autor: u2
awe pisze:
Ale nie jest nawet dobrym premierem. Mozna powiedziec ze fatalnym. Podejrzewam ze pilkarzem tez jest kiepskim.

Grzesie, Rysie dawali mu strzelić najwięcej goli w meczach podczas obrad
sejmowych, typowe dla dworaków. Ale jak spojrzeć na Donka to wygląda
nienajlepiej, taki cień cienia.

Data: 2009-11-21 12:33:10
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:he89ic$bru$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
ja mysle ze to tragiczna
awe

Data: 2009-11-21 07:48:08
Autor: cytryna
Tusk byłby najlepszym prezydentem.
22 proc. Polaków uważa, że najlepszym prezydentem byłby obecny premier Donald Tusk.
ciach...

Czy w Związku Wypędzonych jest stanowisko prezydenta? Tak tylko pytam. Jeśli jest to trzeba go powołać na pół kadencji jak Buzeka, tyle Europa i Niemcy moga wytrzymac z tymi intelektami.

Data: 2009-11-20 23:14:30
Autor: Antenka
Tusk byłby najlepszym prezydentem Rwandy! :DDD
On 21 Lis, 07:48, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

jest to trzeba go powołać na pół kadencji jak Buzeka, tyle Europa i Niemcy

Tusk jako naczelny szaman RP będzie się ubiegał o fotel prezydenta
Rwandy - podało radio "AFERRA" błahahahaha :D

Antenka

Data: 2009-11-21 13:35:13
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fcb39630-07cd-45ab-9f95-cd715a5a0282r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Tusk jako naczelny szaman RP będzie się ubiegał o fotel prezydenta
Rwandy - podało radio "AFERRA" błahahahaha :D

juz wiem dlaczego przysnil mi sie z kolczykiem w nosie
awe

Tusk byłby najlepszym prezydentem.