Tusk byłby najlepszym prezydentem.

Data: 2009-11-21 07:48:08
Autor: cytryna
Tusk byłby najlepszym prezydentem.
22 proc. Polaków uważa, że najlepszym prezydentem byłby obecny premier Donald Tusk.
ciach...

Czy w Związku Wypędzonych jest stanowisko prezydenta? Tak tylko pytam. Jeśli jest to trzeba go powołać na pół kadencji jak Buzeka, tyle Europa i Niemcy moga wytrzymac z tymi intelektami.

Data: 2009-11-20 23:14:30
Autor: Antenka
Tusk byłby najlepszym prezydentem Rwandy! :DDD
On 21 Lis, 07:48, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

jest to trzeba go powołać na pół kadencji jak Buzeka, tyle Europa i Niemcy

Tusk jako naczelny szaman RP będzie się ubiegał o fotel prezydenta
Rwandy - podało radio "AFERRA" błahahahaha :D

Antenka

Data: 2009-11-21 13:35:13
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fcb39630-07cd-45ab-9f95-cd715a5a0282r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Tusk jako naczelny szaman RP będzie się ubiegał o fotel prezydenta
Rwandy - podało radio "AFERRA" błahahahaha :D

juz wiem dlaczego przysnil mi sie z kolczykiem w nosie
awe

Tusk byłby najlepszym prezydentem.