Tusk chce ograbić twórców

Data: 2014-01-16 11:00:52
Autor: Budzik
Tusk chce ograbić twórców
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Od każdego 1 tys. zł twórca zapłaci więc niemal 200 zł.

Ale to dobrze czy źle?

Data: 2014-01-16 17:39:13
Autor: u2
Tusk chce ograbić twórców
W dniu 2014-01-16 12:00, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Od każdego 1 tys. zł twórca zapłaci więc niemal 200 zł.

Ale to dobrze czy źle?

twórcy wyniosą się w szarą strefę lub za granicę, bo to wolni strzelcy. wnioski wyciągnij sobie sam.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-16 17:00:40
Autor: Budzik
Tusk chce ograbić twórców
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Od każdego 1 tys. zł twórca zapłaci więc niemal 200 zł.

Ale to dobrze czy źle?

twórcy wyniosą się w szarą strefę lub za granicę, bo to wolni strzelcy.

znaczy kto im będzie płacił pod stołem?
Gazety lub telewizja?
Nie chodzi przeciez o to czy to wolni sptrzelcy, tylko kto będzie miał interes w tym aby zatrudniać ich i płacic im poza księgami.

wnioski wyciągnij sobie sam.

Na razie pytam o Twoje wnioski.

Data: 2014-01-16 18:05:18
Autor: u2
Tusk chce ograbić twórców
W dniu 2014-01-16 18:00, Budzik pisze:
wnioski wyciągnij sobie sam.

Na razie pytam o Twoje wnioski.

czyli nie potrafisz samodzielnie myśleć, a szkoda, bo dotychczas uważałem Poznaniaków za mądrych gości.

Data: 2014-01-16 17:28:31
Autor: Budzik
Tusk chce ograbić twórców
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

wnioski wyciągnij sobie sam.

Na razie pytam o Twoje wnioski.

czyli nie potrafisz samodzielnie myśleć, a szkoda, bo dotychczas uważałem Poznaniaków za mądrych gości.

Bląd logiczny.
to że pytam o Twoje wnioski nie oznacza, że nie mam swoich.

Data: 2014-01-16 20:11:11
Autor: u2
Tusk chce ograbić twórców
W dniu 2014-01-16 18:28, Budzik pisze:
czyli nie potrafisz samodzielnie myśleć, a szkoda, bo dotychczas
>uważałem Poznaniaków za mądrych gości.
Bląd logiczny.
to że pytam o Twoje wnioski nie oznacza, że nie mam swoich.

kiedy podałem już swoje i powiedziałem, abyś wyciągnął swoje ty nadal mielesz po próżnicy. dlatego niestety ale jesteś bucek.

Data: 2014-01-16 20:00:52
Autor: Budzik
Tusk chce ograbić twórców
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> [...]

kiedy podałem już swoje i powiedziałem, abyś wyciągnął swoje ty nadal mielesz po próżnicy. dlatego niestety ale jesteś bucek.

A prosiłem o dokładniejsze wytłumaczenie, bo jakoś Twoje wnioski nie przystają mi do rzeczywistości.
Nadal nie wiem, kto miałby płacić pod stołem.
Bo generalnie wiadomo, ze duże korporacje nie bawią się w tego typu sztuczki.

Data: 2014-01-17 05:54:55
Autor: Mark Woydak
Tusk chce ograbić twórców

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52d82ecf$0$2222$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

kiedy podałem już swoje i powiedziałem, abyś wyciągnął swoje ty nadal mielesz po próżnicy. dlatego niestety ale jesteś bucek.

Bucek to jesteś ty chłopski filozofie!

MW

Data: 2014-01-18 03:25:03
Autor: stchebel
Tusk chce ograbić twórców
W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 17:39:13 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-01-16 12:00, Budzik pisze:

> U�ytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> Ale to dobrze czy �le?

tw�rcy wynios� si� w szar� stref� lub za granic�, bo to wolni strzelcy.

BINGO!!  Tak właśnie uczyń tfurco !!

Tusk chce ograbić twórców