Tusk chociaż powinien raz wystąpić.

Data: 2010-04-10 13:33:43
Autor: lord_donald
Tusk chociaż powinien raz wystąpić.
Tusk, bandycka menda, jak już zamordował tyle ludzi to powinien chociaż raz wystąpić z jakimiś wyrazami ubolewania, chociaż dla pokazu. Na pewno leży zachlany z radości i upaja się swoją przyszłą rolą kanclerza Polski.

Data: 2010-04-10 13:57:07
Autor: Truman
Tusk chociaż powinien raz wystąpić.

Użytkownik "Bolek Walizka" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hppoe3$g2k$1speranza.aioe.org...
Wez sie puknij w leb, bo chlopina sie szczerze rozplakal jak sie dowiedzial o tragedii chociaz to mezczyznie podobno nie wypada plakac.
Ze szczęścia ?

Data: 2010-04-10 14:22:24
Autor: awe

Użytkownik "Truman" <trmn@ngg.us> napisał w wiadomości news:hppp48$t6h$1mx1.internetia.pl...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
pare miesiecy robil te szopki z samolotem prezydenckim, wdal sie w scisla wspolprace z putinem nad rozbiciem polskiej delegacji do Katynia na te od premiera i na te od prezydenta. Niesie ze soba zla karme...jest nieszczesciem dla calej Polski. Polska przezywa pod jego nierzadem same kleski. Najwyzszy czas pozbyc sie tego chama
awe

Data: 2010-04-10 15:30:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 14:22, awe pisze:
[...]

A co ty tak awe wsiadłeś na tego Tuska?  To nie on zestrzelił prezydencki samolot..

Data: 2010-04-10 09:36:20
Autor: zbig
On 10 Kwi, 15:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> kleski. Najwyzszy czas pozbyc sie tego chama
> awe

A co ty tak awe wsiadłeś na tego Tuska?  To nie on zestrzelił
Pytasz się dlaczego? Do zwykłe bydlę, niegodne miana człowieka.

Data: 2010-04-10 19:01:33
Autor: Papa5merf
Órzytkownik "zbig" napisał:
A co ty tak awe wsiadłeś na tego Tuska? To nie on zestrzelił
prezydencki samolot..

Pytasz się dlaczego? Do zwykłe bydlę, niegodne miana człowieka.

jak fszystkie pełoskie żydy z nkwd, ss i wermachtu!:O)

Data: 2010-04-11 20:21:51
Autor: jadrys
Tusk chociaż powinien raz wystąpić .
W dniu 2010-04-10 18:36, zbig pisze:

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

E tam, myślę że po prostu jest rozżalony tą katastrofą i za wszelka cenę chce znaleźć winnych zaistniałej sytuacji wśród tych których  nie lubi .

Data: 2010-04-10 14:24:40
Autor: azot

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:hppnmn$std$1news.onet.pl...
[...]

Ogłosili żałobę narodową.
Tydzień bez kopania piłki? Jak on to przeżyje.?

azot

Data: 2010-04-10 15:19:34
Autor: awe
Tusk chociaż powinien raz wystąpić.

Użytkownik "Bolek Walizka" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hppqmq$jgl$1speranza.aioe.org...
Wlasnie wystapil i podobno tez leci do Smolenska jeszcze dzisiaj.
-- -- -- -- -- -- -
tez bez ladowania?
awe

Data: 2010-04-10 16:04:49
Autor:
Tusk chociaż powinien raz wystąpić.
On Sat, 10 Apr 2010 13:33:43 +0200, lord_donald <lord_donald@sejm.pl>
wrote:

[...]

 zamilcz durniu !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 22:12:30
Autor: ColgatesBilly
"Bolek Walizka" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> wrote in message news:hppoe3$g2k$1speranza.aioe.org...
[...]

To co to w ogole za facet, jak beczy i taki jest premierem?
Az wstyd!

Kol

Tusk chociaż powinien raz wystąpić.