Tusk cuduje nowy podatek

Data: 2010-09-08 12:16:21
Autor: Neko
Tusk cuduje nowy podatek
1% niby za pielegnacje na starosc.

A mnie sie wydaje, ze to chodzi o ratowanie
sytuacji teraz, a nie robienie starszym ludziom dobrze
w przyszlosci.

Panie Tusk, a moze tak jeszcze wprowadzic
podatek za glupote?

Data: 2010-09-08 04:02:45
Autor: Pistacjusz
Tusk cuduje nowy podatek
On 8 Wrz, 12:16, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
[...]

Złodziejaszki liczą, że jak zabiorą 50 razy po 1% to nikt nie zauważy.
Pewqnie mają rację bo elektorat PO jest wyjątkowo tępy.

Data: 2010-09-08 12:41:13
Autor: awe
Tusk cuduje nowy podatek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i67nqj$dtc$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
dokladnie - powinien od razu dac podatek 40% vat - slyszalem ze wielu zwolennikow PO - chcialoby go placic. To niech placa i zreszta sprawiedliwie powinni go poniesc, albowiem to oni glosowali na ten nieRZAD
awe

Data: 2010-09-08 15:13:36
Autor: mastodont
Tusk cuduje nowy podatek

[...]

Gdybyś Ty musiał go zapłacić, żałosny pomiocie, zostałbyś kloszardem - co jest adekwatne do Twojego statusu

Data: 2010-09-08 15:27:18
Autor: cyc
Tusk cuduje nowy podatek

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl> napisał w wiadomości news:i6826d$e10$1news.onet.pl...

[...]

Wdlg Neko , znanego grupowego koltunka  , gdyby konus Kaczynski rzadzil , to na zalatanie budzetu , wyjscie z dlugow jakie sam narobil a takze dla generalnej poprawy sytuacji materialnej narodu wystarczylby wymodlony przez biskupow , dzieki dotacjom na rzecz kosciola  cud a nie zadne podatki i szukanie pieniedzy w kieszeni spoleczenstwa .
Raz w roku 1/10 budzetu na kosciol , poza tym co dotad sie lozy oczywiscie i sprawa finansow panstwa zalatwina raz na zawsze . Prawda Neko ? .
To takie proste , ze Tusk na tp nie wpadnie ?.
Jeszcze lepiej wdlg Neko byloby gdyby zarzadzono ogolnonarodowe modly , jak kiedys zaproponowal jakis pisowiec w sejmie o deszcz .
Kryzys ustapilby jak reka odjal a co wazniejsze bez oszczedzania , bez wysilku i bez pracy . Ludzie mogliby oddac sie bez reszty " obronie krzyza" i stawianiu pomnikow w tym na Krakowskim Przedmiesciu .

cyc

Data: 2010-09-08 07:06:02
Autor: Pistacjusz
Tusk cuduje nowy podatek
On 8 Wrz, 15:27, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mastodont" <mastod...@op.pl> napisał w wiadomościnews:i6826d$e10$1news.onet.pl...

> [...]

na zalatanie budzetu , wyjscie z dlugow jakie sam narobil a takze dla

Hehehe.
To Tusio narobił długów.
Tusio stworzył te problemy z którymi teraz chce dzielnie walczyć.

Data: 2010-09-08 15:34:46
Autor: Tomek
Tusk cuduje nowy podatek

[...]

Na szczęście to problem Tuska i jego ekipy, a nie "konusa". Jest takie fajne przysłowie - jak nie potrafisz, nie pchaj się na afisz.
No i porównaj wyniki gospodarki po 2 latach rządów Kaczora i 3 latach Tuska. po prostu ręce opadają... I to mimo, że za kaczora też - jak piszesz - 1/10 budżetu na kościół... A może lepiej się na tym zna?
Przypominam sobie te piękne słowa Tuska w czasie debaty, kiedy to punktował Kaczora cenami jabłek na bazarze. I pewnie tylko na tym się zna - na bazarze, a nie na gospodarce.
Tomek

Data: 2010-09-08 16:30:11
Autor: cirrus
Tusk cuduje nowy podatek
[...]

Może, ale wtedy zbankrutujesz bo twoja głupota nie zna miary.

--
stevep

Data: 2010-09-08 17:03:19
Autor: u2
Tusk cuduje nowy podatek
W dniu 2010-09-08 12:16, Neko pisze:
[...]

Boi się starości, a starzeje się w ekspresowym tempie.

Podróże dookoła świata mu wiele nie pomogą.

Podobnie zresztą jak podwyższanie podatków. :)

Tusk cuduje nowy podatek