Tusk czy Putin?

Data: 2010-04-15 14:06:18
Autor: Pistacjusz
Tusk czy Putin?
gdyby na przykład moje życie zależało od zaufania do którejś z tych
dwóch osób i musiałbym wybierać - zdecydowanie wybrałbym Putina.

A Ty komu zaufałbyś w trudnej sytuacji?

Data: 2010-04-15 23:08:52
Autor: Piotr
Tusk czy Putin?
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:06:18 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

gdyby na przykład moje życie zależało od zaufania do którejś z tych
dwóch osób i musiałbym wybierać - zdecydowanie wybrałbym Putina.

A Ty komu zaufałbyś w trudnej sytuacji?

Hm, to zależy...
Gdybym potrzebował mieć pewność, że w trudnej sytuacji nie zadrży mu ręka,
to zdecydowanie Wołodia...
Ale, gdyby miało braknąć i trzeba by polecieć po kolejną, to tylko
Donald...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 14:14:43
Autor: Pistacjusz
Tusk czy Putin?
On 15 Kwi, 23:08, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

:)
Zastanawiam się czy jest ktoś kogo Tusk nie zdradził?

Data: 2010-04-15 23:17:11
Autor: Piotr
Tusk czy Putin?
Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:14:43 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

:)
Zastanawiam się czy jest ktoś kogo Tusk nie zdradził?

Ja nie wiem czy kogoś zdradził. Mam mieszane uczucia względem tego faceta.
Piotr

Data: 2010-04-15 23:18:43
Autor: jadrys
Tusk czy Putin?
W dniu 2010-04-15 23:14, Pistacjusz pisze:

:)
Zastanawiam się czy jest ktoś kogo Tusk nie zdradził?

Swojej żony.. I to nie to że nie chciał - po prostu jest za brzydki żeby jakaś babka na niego "poleciała".

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
Tusk czy Putin?
On Thu, 15 Apr 2010 23:18:43 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>    Swojej żony.. I to nie to że nie chciał - po prostu jest za brzydki żeby jakaś babka na niego "poleciała".

 nie przenos na innych swoich ulomnosci w urodzie ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-17 08:49:36
Autor: jadrys
Tusk czy Putin?

Data: 2010-04-17 11:17:16
Autor: ColgatesBilly
Tusk czy Putin?

Data: 2010-04-16 11:27:35
Autor: cirrus
Tusk czy Putin?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq80n0$rjp$1news.onet.pl...
[...]

Eee, to pistacjusz zdradził swoje kretynstwo.

--
stevep

Data: 2010-04-17 08:50:33
Autor: jadrys
Tusk czy Putin?

Data: 2010-04-16 01:54:02
Autor: zbig
Tusk czy Putin?
On 15 Kwi, 23:14, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:

> [...]
> usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

:)
Zastanawiam się czy jest ktoś kogo Tusk nie zdradził?

Tylko wyjątkowo zacietrzewiony ślepiec może nie dostrzec jak godnie a
zarazem sprawnie radzi sobie z sytuacją Tusk. Nie widze powodu, dla
którego masz ochotę obrażać go  podczas żałoby narodowej.
Jurand gdy został przez Krzyżaków poniżony stwierdził, ze hańbiąc jego
rycerski stan pohańbili również pamięć tych co zginęli z jego ręki. Ty
próbujac odebrać cześć Tuskowi odbierasz także cześć tym, którzy sie z
nim spierali czy zmagali.

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
Tusk czy Putin?
On Thu, 15 Apr 2010 14:14:43 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

Zastanawiam się czy jest ktoś kogo Tusk nie zdradził?

 ciebie ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 23:33:14
Autor: awe
Tusk czy Putin?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:es48s8ea8kpw$.1diem1invlbg6$.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
zgadzam sie w pelni
awe

Data: 2010-04-15 23:19:44
Autor: zenek
Tusk czy Putin?
Pistacjusz pisze:
gdyby na przykład moje życie zależało od zaufania do którejś z tych
dwóch osób i musiałbym wybierać - zdecydowanie wybrałbym Putina.

A Ty komu zaufałbyś w trudnej sytuacji?

Heh zaufac Putinowi to tak jak skoczyc z 10 pietra. Putin to oficer KGB a wiesz o tym ze oni mieli szkolenia jak zabijac ludzi na sali gimnastycznej ze skazancami na smierc ?   To byla zabawa !

Wy polowy rzeczy nie wiecie a co drugi to madrzejszy od radia.

Tusk czy Putin?