Tusk dostaje mdlosci

Data: 2010-06-13 13:12:13
Autor: Nelius
Tusk dostaje mdlosci
- Jak widze polityka, który chce wykorzystac tragedie smolenska dostaje mdlosci - mówil Donald Tusk o Jaroslawie Kaczynskim:
http://wiadomosci.onet.pl/2183813,11,minal_czas_milczenia__gdy_pojawiaja_sie_absurdalne_zarzuty,item.html

===
Jesli chodzi o mnie, to gdyby mnie spotkalo takie nieszczescie - nie przestawalbym o tym mowic. A co dopiero gdy ginie brat-blizniak, brat jedyny.
Nie pozwolic o tym mowic i miec jeszce z tego powodu mdlosci - to zwyrodnienie i zezwierzecenie w stopniu niewyobrazalnym.

Nelius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-06-13 15:57:16
Autor: .'heÂŽsk'.
Tusk dostaje mdlosci
On Sun, 13 Jun 2010 13:12:13 +0200, "Nelius" <nelius@o2.pl> wrote:

[...]

 co miales z logiki ? porownaj okreslenia: wykorzystac - mowic.

--

 HeSk

Data: 2010-06-13 19:37:12
Autor: Nelius
Tusk dostaje mdlosci
co miales z logiki ? porownaj okreslenia: wykorzystac - mowic.

Mowienie jest dla kaczora donalda tozsame z wykorzystywaniem.
Wedlug niego tylko "morda w kubel" i niech cierpi w ciszy.