Tusk drugi Gierek

Data: 2011-10-14 08:39:20
Autor: zdumiony
Tusk drugi Gierek
Podobnie jak Gierek ma duże poparcie społeczne i szybciej zadłuża kraj, nawet biorąc poprawki na kurs dolara.

Data: 2011-10-14 08:52:17
Autor: lupa-honda
Tusk drugi Gierek
Podobnie jak Gierek ma du¿e poparcie spo³eczne i szybciej zad³u¿a kraj,

nawet bior±c poprawki na kurs dolara.

***********************************

Ta jest tylko ró¿nica,¿e Gierek przysparza³ bez pomocy UE maj±tku trwa³ego Polsce a *reformatorzy* ze stajni Kiszczaka (Langman, Bucholtz, Blumenfeld,
Bauer, Lewartow, Grundbaum, Dikman i in.) koncertowo rozkradli maj±tek narodowy i zad³u¿yli pañstwo na najbli¿sze 80 lat - nawet bior±c poprawki na kurs dolara. Pania³ propagandysto co to jest poparcie obcych s³u¿b?

Data: 2011-10-14 08:53:51
Autor: jadrys
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 08:52, lupa-honda pisze:
Podobnie jak Gierek ma duże poparcie społeczne i szybciej zadłuża kraj,
nawet biorÄ…c poprawki na kurs dolara.
***********************************

Ta jest tylko różnica,że Gierek przysparzał bez pomocy UE majątku trwałego
Polsce a *reformatorzy* ze stajni Kiszczaka (Langman, Bucholtz, Blumenfeld,
Bauer, Lewartow, Grundbaum, Dikman i in.) koncertowo rozkradli majÄ…tek
narodowy i zadłużyli państwo na najbliższe 80 lat - nawet biorąc poprawki na
kurs dolara. Paniał propagandysto co to jest poparcie obcych służb?

Otóż to! Gierek za pożyczki rozbudowywał kraj, a Tusk je przeżera za pomocą wybranych przez siebie grup konsumentów.

Data: 2011-10-14 09:04:12
Autor: zdumiony
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 08:53, jadrys pisze:
Otóż to! Gierek za pożyczki rozbudowywał kraj, a Tusk je przeżera za
pomocą wybranych przez siebie grup konsumentów.

Też się rozbudowuje, autostrady, stadiony.

Data: 2011-10-14 18:49:31
Autor: jadrys
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 09:04, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-14 08:53, jadrys pisze:
Otóż to! Gierek za pożyczki rozbudowywał kraj, a Tusk je przeżera za
pomocą wybranych przez siebie grup konsumentów.

Też się rozbudowuje, autostrady, stadiony.

Te autostrady chyba bÄ™dÄ… sÅ‚użyÅ‚y tylko do tranzytu przez nasz kraj, kierowcom z zagranicy. Niewielu Polakow już dzisiaj stać na przejazd nimi.. a ma być o wiele drożej. A wiÄ™c pokż przeciÄ™tnemu Polakowi korzyść dla niego  z takich inwestycji? To samo z stadionami, - czy ty wiesz że nasze stadiony przestaÅ‚y być dostÄ™pne dla przeciÄ™tnego kobica?  Tak, to wszystko "dzieÅ‚o" premiera Tuska.

Data: 2011-10-14 21:34:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk drugi Gierek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j79p6b$9o6$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś głupiutki, bardziej niż ustawa przewiduje.
Jeśli Polacy nie będą jeździć autostradami, to na podrzędnych drogach będzie taki tłok, że koszt dodatkowo spalonego paliwa dorówna kosztowi przejazdu autostradą. Nie licząc oszczędności czasu, co też jest wymierne finansowo.

Data: 2011-10-14 09:51:26
Autor: Anatol
Tusk drugi Gierek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j78mkj$d40$1news.onet.pl...

Otóż to! Gierek za pożyczki rozbudowywał kraj,

Im bardziej rozbudowywał kraj tym brakowało coraz więcej towarów na półkach, energii, ciepła a Polska zamieniła się po raz pierwszy w historii w importera żywności. Rozbudowa dotyczyła potrzeb strategicznych ZSRR a w rozliczeniu dostawaliśmy uzbrojenie, które nie nadawało się o konsumpcji.

a Tusk je przeżera za pomocą wybranych przez siebie grup konsumentów.

Np. 9 mln emerytów i rencistów czy użytkownicy samochodów, ktorzy będą korzystać z autostrad i dróg ekspresowych.

Anatol

Data: 2011-10-14 18:47:51
Autor: jadrys
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 09:51, Anatol pisze:

[...]

Ludzie zaczęli jeździć po porzadnych drogach, przenosić się z zatęchłych nor w starym budownictwie do porządnych, czystych i przestronnych mieszkań w blokach, znajdowali zatrudnienie w swoim miejscu zamieszkania z racji masowego uruchomiania nowych zakładów pracy Itd, itp... W czym ty chcesz porównywać dzisiejszą grabież od tamtej rozbudowy kraju?

[...]

Z autostrad raczej przeciętny Kowalski nie będzie korzystał. a to ze względu na koszty. I tylko patrzeć jak będą wprowadzone opłaty za korzystanie z innych rodzajów dróg..

Data: 2011-10-15 11:14:51
Autor: stevep
Tusk drugi Gierek
Dnia 14-10-2011 o 18:47:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-10-14 09:51, Anatol pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j78mkj$d40$1news.onet.pl...

Otó¿ to! Gierek za po¿yczki rozbudowywa³ kraj,

Im bardziej rozbudowywa³ kraj tym brakowa³o coraz wiêcej towarów na  pó³kach, energii, ciep³a a Polska zamieni³a siê po raz pierwszy w  historii w importera ¿ywno¶ci. Rozbudowa dotyczy³a potrzeb  strategicznych ZSRR a w rozliczeniu dostawali¶my uzbrojenie, które nie  nadawa³o siê o konsumpcji.

Ludzie zaczêli je¼dziæ po porzadnych drogach, przenosiæ siê z zatêch³ych  nor w starym budownictwie do porz±dnych, czystych i przestronnych  mieszkañ w blokach, znajdowali zatrudnienie w swoim miejscu zamieszkania  z racji masowego uruchomiania nowych zak³adów pracy Itd, itp... W czym  ty chcesz porównywaæ dzisiejsz± grabie¿ od tamtej rozbudowy kraju?

a Tusk je prze¿era za pomoc± wybranych przez siebie grup konsumentów.

Np. 9 mln emerytów i rencistów czy u¿ytkownicy samochodów, ktorzy bêd±  korzystaæ z autostrad i dróg ekspresowych.

Anatol

Z autostrad raczej przeciêtny Kowalski nie bêdzie korzysta³. a to ze  wzglêdu na koszty. I tylko patrzeæ jak bêd± wprowadzone op³aty za  korzystanie z innych rodzajów dróg..

Jasne, ju¿ Kazimierz Wielki zasta³ Polskê drewnian± i zostawi³ murowan±, a  wiêc w³adza w rêce rad i elkektryfikacja, a jadrys poniesie kaganek  o¶wiaty pod strzechy.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-14 15:43:45
Autor: stevep
Tusk drugi Gierek
Dnia 14-10-2011 o 08:53:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Otó¿ to! Gierek za po¿yczki rozbudowywa³ kraj, a Tusk je prze¿era za  pomoc± wybranych przez siebie grup konsumentów.

A jakie to grupy?

Data: 2011-10-14 08:57:07
Autor: zdumiony
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 08:52, lupa-honda pisze:
 Kiszczaka (Langman, Bucholtz, Blumenfeld,
Bauer, Lewartow, Grundbaum, Dikman i in.) koncertowo rozkradli maj±tek

A kto to s± Langman, Bucholtz, Blumenfeld,Bauer, Lewartow, Grundbaum, Dikman i in.?

Data: 2011-10-14 13:46:42
Autor: lupa-honda
Tusk drugi Gierek
> [...]

> Bauer, Lewartow, Grundbaum, Dikman i in.) koncertowo rozkradli maj±tek

A kto to s± Langman, Bucholtz, Blumenfeld,Bauer, Lewartow, Grundbaum,

****************************

Nie zabieraj siê za komentowanie postów nie znaj±c rodowych nazwisk or³ów PRL oraz *reformatorów*. Odrób lekcjê to pogadamy. Teraz marsz do podrêcznika bo inaczej to ja bêdê zdziwiony.
http://niekoplezacego.pl/viewtopic.php?f=5&t=208
¯ydzi w polityce Polskiej
przez marsuc &raquo; 1 lip 2011, o 20:52

Data: 2011-10-14 14:16:48
Autor: zdumiony
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 13:46, lupa-honda pisze:
[...]

Czyli wszyscy to ¯ydzi ?

Data: 2011-10-14 15:44:37
Autor: stevep
Tusk drugi Gierek
Dnia 14-10-2011 o 08:57:07 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa³(a):

[...]

Zakamuflowana opcja niemiecka.  :D

Data: 2011-10-14 09:27:04
Autor: Anatol
Tusk drugi Gierek

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j78ldp$6vb$1news.onet.pl...

Podobnie jak Gierek ma duże poparcie społeczne i szybciej zadłuża kraj, nawet biorąc poprawki na kurs dolara.

Gierek zwiększył tylko zadłużenie zagraniczne o 45% PKB w ciągu 10 lat i można je porównywać tylko z przyrostem obecnego zadłużenia zagranicznego pomniejszonego o rezerwy dewizowe NBP - obecnie 107 mld USD - na które USA i Niemcy są zadłużone w Polsce (rezerwy są lokowane w bezpiecznych obligacjach państwowych tych krajów).

Anatol

Data: 2011-10-14 20:48:50
Autor: the_foe
Tusk drugi Gierek
W dniu 2011-10-14 09:27, Anatol pisze:

Gierek zwiększył tylko zadłużenie zagraniczne o 45% PKB w ciągu 10 lat i
można je porównywać tylko z przyrostem obecnego zadłużenia

ROTFL
realne zadluzanie sie gierka bylo ok 33% PKB rocznie. Dlug "splacano" glownie dodrukiem pieniadza. Jako, ze USD drukowac sie nie dalo, tak wiec ten dlug nie chcial "zniknac". Dodruk pieniadza realizowano w ten sposob, ze zgodnie z prawem rzad mogl "pozyczac" kase z NBP na 0%. Po kolejnych rozladowaniach nawisow inflacyjnych ten dlug stawal sie symboliczny.

--
the_foe

Data: 2011-10-14 10:28:13
Autor: Zahir
Tusk drugi Gierek

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j78ldp$6vb$1news.onet.pl...
Podobnie jak Gierek ma duże poparcie społeczne i szybciej zadłuża kraj, nawet biorąc poprawki na kurs dolara.

Rok temu twój idol b³aga³ syna Edwarda o paprcia, a Gierka, PRL i PZPR wychwala³ pod niebiosa. Masz sklerozê przychla¶cie?

--
Zahir

Data: 2011-10-14 16:29:36
Autor: Przemys³aw W
Tusk drugi Gierek
U¿ytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e97f29b$0$2190$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oprócz tego chcia³ jeszcze bardziej zad³u¿aæ kraj.

Przemek

--

PO uzyska³a w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. g³osów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzêdu rozgromi³a antypolski PiS.

Data: 2011-10-14 11:28:04
Autor: zdumiony
Tusk drugi Gierek
Data: 2011-10-14 20:43:50
Autor: pluton
Tusk drugi Gierek
http://www.zegardlugu.pl/

A Jarek na to : ' wiencej kszyrza, wiencej kszyrza, wiencej kszyrza ... '

Nullification

Data: 2011-10-14 15:43:03
Autor: stevep
Tusk drugi Gierek
Dnia 14-10-2011 o 08:39:20 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa³(a):

Podobnie jak Gierek ma du¿e poparcie spo³eczne i szybciej zad³u¿a kraj,  nawet bior±c poprawki na kurs dolara.
Hmmm, a Jaru¶ to Kazimierz Odnowiciel.