Tusk, dupa i kamieni kupa!

Data: 2017-06-27 22:00:09
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Cześć!

Prof. Adam Tomczyński pozwolił sobie na spicz jak w tytule.
:)
Ale nie był pierwszy:
https://www.youtube.com/watch?v=weKL5x7DvqU

Prawnuk Sienkiewicza nie spodziewał się, że stanie się tak celnym i  czujnym obserwatorem III RP.

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 07:07:15
Autor: Gorszy Sort
Tusk, dupa i kamieni kupa!

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

M&D Tuskom postawione będą zarzuty:

- kierowanie zorganizowaną grupa przestępczą - http://tinyurl.com/yamyd7ph
- płatna protekcja - http://tinyurl.com/y84aaemr
- działanie na szkodę firmy PLL LOT - http://tinyurl.com/ya9zc6rd
- poświadczenie nieprawdy - http://tinyurl.com/ycc2mcmd

http://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach,artykuly,381762,1.html

Za to wszystko do więzienia trafi cała rodzina Tusków! Takie jest prawo (
http://tinyurl.com/6c2ur )i sprawiedliwość ( http://tinyurl.com/y73d55n7 )
!

CL

Data: 2017-06-28 08:22:42
Autor: prezydent San Escobar
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

Prawnuk Radziwiłła nie spodziewał się że nadal będzie w Targowicy :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 08:33:29
Autor: prezydent San Escobar
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Prawnuk Sienkiewicza nie spodziewał się, że stanie się tak celnym i  czujnym obserwatorem III RP.

Ale ciotka masz rację - Sienkiewicz to celny obserwator :DDD

"To nie są żadni patrioci. To jest zamiana znaków. Dobro nazywa się złem, a zło
dobrem. Ksenofobię i rasizm nazywa się patriotyzmem. To nie ma nic wspólnego z
Polską. Na końcu tego problemu jest przemoc. Najpierw wobec obcych, a potem
zawsze wobec swoich. Zachowanie tych ludzi to rodzaj bandytyzmu, który trzeba
zwalczać. Raz krzyczą, a drugi raz, gdy są w grupie i mają przewagę, biją. Są
tchórzliwi. Używają Polski, a ją kompromitują."

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 09:34:32
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 08:33 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

To "wasz" Sienkiewicz III RP!
Jeszcze jako szef MSW o protestujących przeciw Baumanowi.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/sienkiewicz-o-przemocy-trzeba-mowic-glosno/7weferj

Wolę kiboli Śląska i "narodowców", niż piewców KBW, SB, prokuratora  Michnika i "otwartości" Sorosa.

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 10:32:55
Autor: prezydent San Escobar
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Wolę kiboli Śląska i "narodowców", niż piewców KBW, SB, prokuratora  Michnika i "otwartości" Sorosa.

Aha żeby menelstwo wyszło z rodziny trzeba się starać! Także staraj się
bardziej ciotko :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 16:18:14
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 10:32 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Nie podpinaj się, to dla was jest maść na ból dupy!
To wasi idole próbowali przecwelić Polskę, a wasz idol Mimimimichnik  szykuje godnego was prezydenta RP, Biedronia.

Gońcie się krętki blade!

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 16:26:29
Autor: Presidente de San Escobar
Tusk, dupa i kamieni kupa!
[...]

Jaki nasz? Przecież widzę jak toczysz pianę z pyska :DDD
My się tylko śmiejemy z pisuarowego kabaretu dla niepoznaki zwanego BRoP
(Banana Republic of Poland) :DDD.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 17:55:46
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 16:26 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

No to macie jeszcze większy ból dupy.
Stawialiście na Płaczformę, a tu Tusk, dupa i kamieni kupa.
Zostaje wam imigracja wewnętrzna.

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 08:58:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu środa, 28 czerwca 2017 17:56:15 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]
> (Banana Republic of Poland) :DDD.

No to macie jeszcze większy ból dupy.
Stawialiście na Płaczformę, a tu Tusk, dupa i kamieni kupa..

Stawiam na Chińczyków, że przyjadą i uspokoją ten burdel. Jednych i drugich.

Data: 2017-06-28 18:01:01
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 17:58 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

> [...]

Zostaje wam imigracja wewnętrzna.

Stawiam na Chińczyków, że przyjadą i uspokoją ten burdel. Jednych i  drugich.

No dobra, niech się żrą i zeżrą!
Ale _dlaczego_ do GW nędzy nie ma alternatyw?
Kukiz? Może...

--
Trefniś

Data: 2017-06-28 09:49:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu środa, 28 czerwca 2017 18:01:28 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Stawiam na Chińczyków, że przyjadą i uspokoją ten burdel. Jednych i  > drugich.

No dobra, niech się żrą i zeżrą!
Ale _dlaczego_ do GW nędzy nie ma alternatyw?
Kukiz? Może...

To ta wasza w cztery litery kochana mać Amerika robi.
Ameriki-riki-tiki się zachciało, a wyszedł POPiS-owy burdel bum-bum na kółkach.

Data: 2017-06-28 21:20:10
Autor: Gorszy Sort
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2jv3zf8mtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
No dobra, niech się żrą i zeżrą!
Ale _dlaczego_ do GW nędzy nie ma alternatyw?
Kukiz? Może...

--

Buuuuuhahahahhahahahahahhaaaaa! Ten pajac? To juz lepszy Kononowicz ;-)))))

CL

Data: 2017-06-28 19:24:21
Autor: Presidente de San Escobar
Tusk, dupa i kamieni kupa!
> [...]

> (Banana Republic of Poland) :DDD.

No to macie jeszcze większy ból dupy.
Stawialiście na Płaczformę, a tu Tusk, dupa i kamieni kupa.

Jednak nie umiesz czytać. Tak jak pisałem popracuj nad swoim menelstwem :DDD
I nie tocz już tej piany z pyska :DDD
Jak tam twój nowy złodziej, członek TK? :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 21:19:14
Autor: Gorszy Sort
Tusk, dupa i kamieni kupa!
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2jvu8xemtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

To co tu jeszcze robisz? Won na Kubę!

CL

Data: 2017-06-28 21:24:49
Autor: Gorszy Sort
Tusk, dupa i kamieni kupa!
pisze:

[...]

Co? Zabrakło argumentów ty wszarzu? ;-)))

CL

Data: 2017-06-29 04:36:18
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 21:24 Gorszy Sort <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Co? Zabrakło argumentów ty wszarzu? ;-)))

Sam dla siebie jesteś argumentem, żeby się rzucić na sznur.
Pozdrowienia od Sphincter ani!

--
Trefniś

Data: 2017-06-29 14:58:35
Autor: Gorszy Sort
Tusk, dupa i kamieni kupa!
[...]

To ta, którą zgodnie z tradycjami PiS-owskimi zmuszasz do nierządu czy ta którą okładasz każdego ranka bejsbolem?

CL

Data: 2017-06-29 15:01:51
Autor: Trefniś
Tusk, dupa i kamieni kupa!
W dniu .06.2017 o 14:58 Gorszy Sort <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Gówno wiesz...

--
Trefniś

Data: 2017-06-30 07:50:34
Autor: Gorszy Sort
Trefny, dupa i kamieni kupa!

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y2lihdntmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

To ta której codziennie robisz łomot i wysyłasz na ulice by dorabiała tyłkiem?

CL

Tusk, dupa i kamieni kupa!