Tusk gorszy Szwab od Niemca, a może Żyd

Data: 2012-02-21 09:24:18
Autor: boukun
Tusk gorszy Szwab od Niemca, a może Żyd
Niemcy już ponad 10 lat temu zapowiadali wydłużenie okresu przechodzenia na emeryturę, ale tylko dla mężczyzn w wieku 67 lat. I dopiero od tego roku wprowadzili zapowiadaną ustawę w życie, z tym, że stopniowe okresy są bardzo rozciągane w czasie. I tak, od tego roku, dzisiejsi 65 latkowie muszą pracować jeden miesiąc dłużej, ja, rocznik 1961 załapię się na niemiecką emeryturę w wieku 66,5 roku, czyli o pół roku wcześniej, niż rocznik 1964, który dopiero jako pierwszy, będzie musiał pracować do 67 roku życia. Ostatnie kilka lat niemieckiej reformy, wydłuża się okres przechodzenia na emeryturę co dwa miesiące.

A Tusk wali z grubej rury, a co, zajebać Polaczków. Już od tego roku chce przegonić Niemców i do 2020 roku wszystkich zmusić do pracy do 67 roku życia (ja w 2020 roku będę miał 58 lat).

Przed chwilą słyszałem fany kawał w Radio ESKA.

W roku 2080, 80 letnia wnuczka Donalda Tuska idzie do pracy i po drodze zapomniała, gdzie pracuje...

boukun

Tusk gorszy Szwab od Niemca, a może Żyd