Tusk i Juncker gratulują Macronowi i Francuzom

Data: 2017-05-08 00:36:22
Autor: u2
Tusk i Juncker gratulują Macronowi i Francuzom
swojaka obrał ciemny lud:)))))))))))))

http://wolnosc24.pl/2017/05/07/tusk-i-juncker-gratuluja-macronowi-i-francuzom/

Szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Junker, a także przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk pogratulowali w niedzielę wieczorem Emmanuelowi Macronowi zwycięstwa we francuskich wyborach prezydenckich, podkreślając jego proeuropejskie poglądy.

,,Szczęśliwy, że Francuzi wybrali europejską przyszłość. Razem dla silniejszej i bardziej sprawiedliwiej Europy" - oświadczył na Twitterze Juncker.

,,Gratulacje dla Emmanuela Macrona. Gratulacje dla Francuzów za wybór wolności, równości zamiast tyranii i nieprawdziwych informacji" - napisał również na Twitterze Tusk.

Niezależny kandydat Emmanuel Macron zdobył w niedzielę 65-66,1 proc. głosów w II turze wyborów prezydenckich we Francji - wynika z opublikowanych po zamknięciu lokali prognoz ośrodków sondażowych. Jego rywalka Marine Le Pen zdobyła 33,9-35 proc. głosów. (PAP)

Czytaj też: Juncker pijany w sztok na spotkaniu z Merkel i May. A to nie pierwszy jego taki numer [WIDEO]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-07 15:40:25
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik u2 napisał:

Niezależny kandydat Emmanuel Macron zdobył w niedzielę 65-66,1 proc. głosów w II turze wyborów prezydenckich we Francji

Właściwie po prawdzie dla PL nie było jakiegoś dobrego wyboru.

Data: 2017-05-08 11:03:09
Autor: u2
W dniu 08.05.2017 o 00:40, V.L. Pinkley pisze:
użytkownik u2 napisał:

Niezależny kandydat Emmanuel Macron zdobył w niedzielę 65-66,1 proc.
głosów w II turze wyborów prezydenckich we Francji

Właściwie po prawdzie dla PL nie było jakiegoś dobrego wyboru.

to nie były wybory w Bolanda:)))))))))))))))))))

Data: 2017-05-07 15:42:59
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk i Juncker gratulują Macronowi i Francuzom
Chcacemu nie dzieje sie krzywda. Jakims odpryskiem tez dostaniemy ale docelowo powinnismy wyjsc na swoje.

Data: 2017-05-08 06:32:13
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:db291d09-b0c3-400b-a07b-d7999a4f97a6googlegroups.com...
Chcacemu nie dzieje sie krzywda. Jakims odpryskiem tez dostaniemy ale docelowo powinnismy wyjsc na swoje.

Rozwiń temat, jestem ciekaw jak widzisz swoją i swoich wnuków przysżłość.

CL

Data: 2017-05-08 10:42:33
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]

Rozwiń temat, jestem ciekaw jak widzisz swoją i swoich wnuków przysżłość.

Zenuś stawia na aero, dzieci wypcha do Boeninga, dobrze płacą :DDD

Wacław Berczyński, były przewodniczący podkomisji smoleńskiej, posiada w
Stanach Zjednoczonych apartamenty warte ponad 4 mln dolarów - donosi "Super
Express". Według gazety, zaciągnął na nie kredyty od Boeinga, dla którego
pracował (konkurenta Airbusa, produkującego caracale).

Jak czytamy, kwota kredytu zaciągniętego przez Berczyńskiego to 200 tysięcy
dolarów. Były to pieniądze z funduszu zakładowego. Za te pieniądze miał kupić
posiadłości w USA.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 11:04:31
Autor: u2
W dniu 08.05.2017 o 10:42, prezydent San Escobar pisze:
Jak czytamy, kwota kredytu zaciągniętego przez Berczyńskiego to 200 tysięcy
dolarów. Były to pieniądze z funduszu zakładowego. Za te pieniądze miał kupić
posiadłości w USA.

no widzisz jaka przebitka wydał 200k a ma teraz 4m:)

Data: 2017-05-08 06:31:07
Autor: Ciemny Lud
Tusk i Juncker gratulują Macronowi i Francuzom
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:590fa17c$0$653$65785112news.neostrada.pl...
swojaka obrał ciemny lud:)))))))))))))

LOL! LOL! LOL! To tak jak w Polsce.

CL

Tusk i Juncker gratulują Macronowi i Francuzom