Tusk i Komorowski uratowali Szczecin przed powodzią!

Data: 2010-06-03 16:13:39
Autor: awe
Tusk i Komorowski uratowali Szczecin przed powodzią!
Ciekawe jak chyba nie wypili wody z Odry? Ja wiem ze Komor ma spost ale zeby az taki?
awe

Data: 2010-06-03 16:15:09
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 16:13, awe pisze:
Ciekawe jak chyba nie wypili wody z Odry? Ja wiem ze Komor ma spost ale zeby az taki?

Wybrał się na polowanie na bobry. Przecież wiadomo, że oskarżył je o
powodowanie powodzi.

Data: 2010-06-03 16:15:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 3 Jun 2010 16:13:39 +0200, awe napisał(a):

Ciekawe jak chyba nie wypili wody z Odry? Ja wiem ze Komor ma spost ale zeby az taki?

Widocznie Jarek, Bielan i Kuchciński nie nadążali z laniem.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-03 16:34:06
Autor: raff
awe pisze:
Ciekawe jak chyba nie wypili wody z Odry? Ja wiem ze Komor ma spost ale zeby az taki?
awe

Wystrzelal bobry.

R.

Tusk i Komorowski uratowali Szczecin przed powodzią!