Tusk i PO zagrożeniem wolności

Data: 2009-11-15 12:46:22
Autor: matador
Tusk i PO zagrożeniem wolności
#
"Gdyby udało się Tuskowi zostać prezydentem, a jego partia wciąż rządziłaby w kraju, to ten rodzaj koncentracji władzy, przy tej filozofii jest bardzo poważnym zagrożeniem dla wolności, którą wywalczyliśmy w 1989 r." - ocenił socjolog, prof. Zdzisław Krasnodębski. Według niego dwa lata rządów to czas stagnacji i propagandy.
#

Nie trzeba być profesorem, by to zauważyć.
Od 20 lat wiadomo kim są ludzie z tej czerwonej bandy.

http://www.dziennik.pl/polityka/article482276/Tusk_i_PO_zagrozeniem_wolnosci.html

matador.

Data: 2009-11-15 14:08:38
Autor: :heŽsk:
Tusk i PO zagrożeniem wolnoœci
On Sun, 15 Nov 2009 12:46:22 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

#
[...]

 a ktoz to taki ten krasnocostam?  uczen rydzyka ?  ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-11-15 13:32:36
Autor: Hans Kloss
Tusk i PO zagrożeniem wolno�ci
:heŽsk: <globalne&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 a ktoz to taki

A coś ty za jeden- świr z Kobierzyna czy zwykły troll?
J-23

Data: 2009-11-16 12:24:48
Autor: -- heÂŽsk --
Tusk i PO zagrożeniem wolno�ci
On Sun, 15 Nov 2009 13:32:36 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  a ktoz to taki A coś ty za jeden- świr z Kobierzyna czy zwykły troll?

 najwyrazniej masz jakies wspomnienia z tej miejsowosci ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-15 14:41:36
Autor: Karol
Tusk i PO zagrożeniem wolno�ci
:heŽsk: <globalne&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 a ktoz to taki ten krasnocostam?  uczen rydzyka ?  ;o)))

moze zaczalbys sie leczyc? Przeciez ty jestes chory psychicznie czlowiek.

Data: 2009-11-16 12:24:48
Autor: -- heÂŽsk --
Tusk i PO zagrożeniem wolno�ci
On Sun, 15 Nov 2009 14:41:36 +0000 (UTC), " Karol"
<jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>  a ktoz to taki ten krasnocostam?  uczen rydzyka ?  ;o)))

moze zaczalbys sie leczyc?

 dam ci dobra rade, nie dawaj mi rad. zacznij od siebie.

Przeciez ty jestes chory psychicznie czlowiek.

 nie przenos na innych swoich problemow po niedawnej lobotomii.
  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Tusk i PO zagrożeniem wolności