Tusk i Rostowski powinni odejść

Data: 2013-07-24 11:18:17
Autor: u2
Tusk i Rostowski powinni odejść
Zaskakujące słowa posła PSL: "Tusk i Rostowski powinni odejść"

Tagi: PSL, Jacek Rostowski, Eugeniusz Kłopotek, Donald Tusk
Dodano: 24.07.2013 [09:02]

- Według mnie duet Tusk-Rostowski powinien odejść - powiedział poseł PSL Eugeniusz Kłopotek. Zaskakujące słowa ludowca padły w dzisiejszym Poranku Radia TOK FM.

  Kłopotek nie zostawił suchej nitki na Rostowskim. - Kilka lat temu w moim zakładzie [Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki w Kołudzie Wielkiej], kiedy dostrzegłem, że moja księgowa prowadzi wirtualną księgowość, wszedłem z dwoma współpracownikami, kazałem odebrać klucze, zapieczętować biuro i tak się skończyła historia jednej pani księgowej. Rostowski przez dłuższy czas prowadził trochę wirtualną księgowość. Tusk bezgranicznie mu zawierzył, a teraz chyba już myśli inaczej - stwierdził poseł PSL.

  Zdaniem parlamentarzysty "niektórym politykom wydaje się, że wszystkie rozumy pozjadali. Ale niech wyjdą na ulice, pojadą na wieś, a zobaczą, co ludzie mówią. Obywatele przestają nam wierzyć. Jeśli nic nie zmienimy, to nas nie ma. PO przegra z kretesem wybory, a my mamy problem z progiem".

  Eugeniusz Kłopotek powiedział też wprost, że szef koalicyjnego rządu PO-PSL Donald Tusk powinien podać się do dymisji. - Tę jazdę w dół można przyhamować, ale zastanawiam się, czy uda nam się odbić z powrotem, by pokonać PiS, przy tym składzie rządu i przy tym kierowcy. Według mnie duet Tusk-Rostowski powinien odejść.

  Słowa posła PSL skomentować zdążył już Adam Szejnfeld, parlamentarzysta PO. - Kłopotek nie ma kłopotu być kłopotliwym dla koalicji. Dziś znów oderwał się od swoich gęsi i strzelił: duet Tusk-Rostowski musi odejść - napisał Szejnfeld na Twitterze.

http://niezalezna.pl/44010-zaskakujace-slowa-posla-psl-tusk-i-rostowski-powinni-odejsc

Autor: wg
Żródło: niezalezna.pl, tokfm.pl
--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-24 19:28:17
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51ef9bdc$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kłopotek już widzi siebie w roli premiera w koalicji PiS-PSL. PSL jak sprzedajna dziwka wskoczy do łózka każdemu kto zaoferuje miche i kase.

MW

Data: 2013-07-26 20:06:07
Autor: pluton_
Tusk i Rostowski powinni odejść
Zaskakujące słowa posła PSL: "Tusk i Rostowski powinni odejść"

A ci cie tak k..wa zaskoczylo ?

Nullification

Tusk i Rostowski powinni odejść