Tusk i euro

Data: 2012-07-01 13:22:33
Autor: Przemysław W
Tusk i euro

"Chcę sformułować precyzyjnie jeden z głównych celów naszych działań, czyli wstąpienie Polski do strefy euro. Dzisiaj możemy odpowiedzialnie powiedzieć, że naszym celem jest rok 2011. Jest to zadanie trudne, ale oceniamy, że możliwe"

- Donald Tusk

Data: 2012-07-02 17:47:52
Autor: Przemys³aw M.
Tusk i euro
Dnia Sun, 01 Jul 2012 13:22:33 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

"Chcê sformu³owaæ precyzyjnie jeden z g³ównych celów naszych dzia³añ, czyli wst±pienie Polski do strefy euro. Dzisiaj mo¿emy odpowiedzialnie powiedzieæ, ¿e naszym celem jest rok 2011. Jest to zadanie trudne, ale oceniamy, ¿e mo¿liwe"

- Donald Tusk

Sytuacja sie zmieni³a. O co ci chodzi?

--

http://tiny.pl/hlh7v