Tusk i kolesie

Data: 2012-10-03 23:17:18
Autor: boukun
Tusk i kolesie
Ale nie tylko sędzia Milewski siedział obok Tuska. Jak ujawnił na Twitterze poseł PiS Andrzej Jaworski - na filmie widać inne znane twarze, np. prokuratora okręgowego Dariusza Rożyckiego, któremu niedawno przekazano śledztwo ws. Amber Gold. Nazwisko Różyckiego - jak informował "Wprost" - pojawia się w śledztwie o korupcję. Niezależna.pl podaje, że śledczy badają m.in. to, czy prokurator okręgowy przyjął od dilera samochodowego - za obietnicę pozytywnego "załatwienia" sprawy sądowej jego byłej żony - roczny samochód bmw 523i.

Na filmie z meczu obok Tuska widać także, według posła Andrzeja Jaworskiego, prokuratorów Dariusza Witolda Pogorzelskiego i Bogdana Szegdę.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kto-jeszcze-ogladal-mecz-z-Tuskiem-Posel-ujawnia,wid,14979159,wiadomosc.html

I potem się dziwić, że chłopaka wsadzili w pojedynkę, żeby chronic wierchuszkę...

boukun

Data: 2012-10-04 07:48:19
Autor: Chiron
Tusk i kolesie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k4iaav$t3g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zaraz, zaraz- przecież Pan Premier Tusk mówił wyraźnie- a ja sam słyszałem- że ledwie kojarzy gościa, nigdy nie miał do czynienia osobiście. Wniosek: film sfałszowany
:-)))))))

--

Chiron

Data: 2012-10-04 10:55:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk i kolesie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4j7v3$7jc$1node2.news.atman.pl...

[...]

A ja w teatrze, w ubiegłym tygodniu, siedziałem obok człowieka, który odbył 25-letni wyrok za zamordowanie żony. I zachodzę w głowę, w jaki sposób ja temu facetowi pomagałem w tym morderstwie.
Ale przecież musiałem brać udział w tym niecnym postępku. Dowodem - oglądanie spektaklu teatralnego wspólnie z mordercą!
I tak się zastanawiam. Kogo uciska czaszka?

Data: 2012-10-04 09:51:08
Autor: Marek
Tusk i kolesie
W dniu czwartek, 4 października 2012 10:56:03 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Klub prokuratorow z Gdanska udal sie na mecz i tam, zupelnie przypadkowo, spotkali  premiera....haaahaaa

Data: 2012-10-04 14:27:47
Autor: jan.lasko
Tusk i kolesie
On Oct 4, 11:51 am, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> napisał w wiadomości

Klub prokuratorow z Gdanska udal sie na mecz i tam, zupelnie przypadkowo,

Faktycznie, wygląda to na zwykły zbieg okoliczności
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=426010830795639&set=a.411274545602601.97328.384357494960973&type=1&theater

Na tym zdjęciu, również mamy do czynienia ze zwykłym przypadkiem
http://bi.gazeta.pl/im/9/7139/z7139269Q,Grzegorz-Schetyna-i-Ryszard-Sobiesiak-- rok-2003.jpg

Data: 2012-10-04 14:34:10
Autor: jan.lasko
Tusk i kolesie

"Po przeczytaniu materiału "Gdański układ przyłapany na zdjęciach"
zdecydowałem napisać do Państwa, gdyż nie rozszyfrowaliście jeszcze
jednej osoby na tym zdjęciu, która mogłaby zainteresować Was swoja
"ciekawa" historia."

http://wpolityce.pl/artykuly/37673-uklad-gdanski-coraz-bardziej-rozlegly-czy-tacy-ludzie-maja-stac-na-czele-klubow-sportowych-wychowujacych-mlodziez

Data: 2012-10-04 20:12:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk i kolesie

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:befd4fbf-4c7b-49a5-bfb3-0c95e8e8f566googlegroups.com...
[...]

================================

Jak wiadomo Tusk nie interesuje się wcale piłką nożną i spotkanie go na meczu owej piłki nożnej było olbrzymią niespodzianką.
Co innego z Kaczyńskim, miłośnikiem i kibicem gry w piłkę kopaną. Spotkanie go na owym stadionie byłoby całkiem uzasadnione i normalne.
Mgła smoleńska rozpościera się szeroko!

Data: 2012-10-04 20:15:39
Autor: Chiron
Tusk i kolesie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506d4f1b$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja wiem, że jaki premier taka ochrona. No ale żeby od razu w tak zaludnionym miejscu jak trybuna stadionu kazdy sobie mógł koło premiera usiąść- to już faktycznie powinni zrezygnować z BOR- i może wynająć jakąś firmę ochroniarską?  Z całą pewnością ochronią go lepiej. Chyba że dajesz do zrozumienia, ze to celowo- czekają, aż w końcu usiądzie koło np seryjnego samobójcy- no i skończy jak wielu przed nim? Wykluczyć się tego nie da.
:-)

--

Chiron

Data: 2012-10-04 20:26:46
Autor: boukun
Tusk i kolesie

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k4kjoa$hlf$1node1.news.atman.pl...

[...]

40 sekunda filmu widać, jak ściskają sobie dłonie, a wcześniej od 30 sekundy widać, jak w swoim kierunku wydają uśmiechy i poklepują sie jeden z drugim...

boukun

Data: 2012-10-04 20:28:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk i kolesie

[...]

Kaczyński na ochronę, która nas podatników kosztuje sto tysięcy miesięcznie i oni dbają o to, kto siedzi na stadionie obok Kaczyńskiego.
A ten sędzia, to jakiś przestępca? Może trędowaty. Może wzorem niektórych katabasów zadaje się z dziećmi i został na tym niecnym czynie przyłapany. Dlaczego taki przestępca chodzi na wolności, a nawet ogląda mecze piłkarskie?

Mgła smoleńska atakuje!

Data: 2012-10-04 20:19:27
Autor: boukun
Tusk i kolesie

[...]

I klepaliście się po ramieniu, i pokazywaliście innym Fuck You?

boukun

Data: 2012-10-04 17:05:03
Autor: Przemysław M.
Tusk i kolesie
Dnia Wed, 3 Oct 2012 23:17:18 +0200, boukun napisał(a):

Ale nie tylko sędzia Milewski siedział obok Tuska. Jak ujawnił na Twitterze poseł PiS Andrzej Jaworski.

No patrzcie: ujawnił. Poseł PiS. Ja swego czasu siedziałem obok Wałęsy,
jestem Bolek II?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-10-04 11:17:40
Autor: brat_olin
Tusk i kolesie
Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
boukun napisał(a):

> [...]
> poseł PiS Andrzej Jaworski.

No patrzcie: ujawnił. Poseł PiS. Ja swego czasu siedziałem obok Wałęsy,

Przybil Pan sobie  piatke z Bolkiem na zakonczenie?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-10-04 20:27:37
Autor: boukun
Tusk i kolesie

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k4k8in$qqq$1dont-email.me...
[...]

I też się ściskaliście i poklepywaliście po ramieniu?

boukun

Tusk i kolesie