Tusk ich ocalił !!

Data: 2011-11-02 08:47:41
Autor: Przemysław W
Tusk ich ocalił !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j8qrka$hrt$2node2.news.atman.pl...
Witam

Skoro odpowiada za katastrofę w Smoleńsku, to i odpowiada za brak katastrofy w Warszawie.

Mam nadzieje, że Jarek mu pogratuluje.

Też mam taką nadzieję, wszak powszechnie wiadomo, że Jarek to chłop, którego można przyłożyć do rany i leży mu na sercu życie każdego człowieka nawet z PO. Dowodem na to niech będzie wrzask moherowej idiotki skierowany do prezydenta Komorowskiego: "twój samolot też spadnie".

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Tusk ich ocalił !!