Tusk jak Putin

Data: 2010-08-26 10:09:57
Autor: u2
Tusk jak Putin
... publicznie łaja prywatne OFE. Zamiast zlikwidować ZUS i ewentualnie
przyciąć ogony OFE, woli jednak publiczne połajanki. Merdia ponad
wszystko. To samo było niedawno podczas powodzi. Zamiast czynów są puste
obietnice. :)

Data: 2010-08-26 01:21:56
Autor: D.J.MC Donald Musk
Tusk jak Putin
On Aug 26, 10:09 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Podobno tak sie wlasnie umowili, zeby przed kamerami ich troche
polajal a za to zwiekszy im procent prowizji

Data: 2010-08-26 10:41:09
Autor: u2
Tusk jak Putin
W dniu 2010-08-26 10:21, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

Problemem jest rażąca niekompetencja Tuska. On na niczym się nie zna. Z
tego wszystkiego woli z kolesiami w szmaciankę pokopać.

Data: 2010-08-26 12:12:31
Autor: Miglanc
Tusk jak Putin

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7628b0$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty natomoast znasz na wszystkim! GENIUSZ! GENIUSZ! Co ty jeszcze robisz w tej popegrowskij wsi! Na salony!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 12:11:34
Autor: Miglanc
Tusk jak Putin

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c762160$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Patrzcie, patrzcie, kolejny geniusz się odezwał! Powiedz no o najmądrzejszy w jaki sposób zapewnisz sobie emeryturę? Wiem, wiem masz mundurową. Wykombinuj coś, podpowiedz temu gamoniowi Tuskowi.

--

Zahir

Data: 2010-08-26 17:53:46
Autor: =heÂŽsk=
Tusk jak Putin
On Thu, 26 Aug 2010 12:11:34 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Patrzcie, patrzcie, kolejny geniusz się odezwał! Powiedz no o najmądrzejszy w jaki sposób zapewnisz sobie emeryturę? Wiem, wiem masz mundurową. Wykombinuj coś, podpowiedz temu gamoniowi Tuskowi.

 co ja widze, u2 wrocil na psp. pogonili biedaczka ze sciepy! ;o))))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 10:30:58
Autor: Miglanc
Tusk jak Putin

wrote:

> [...]

Wykombinuj coś, podpowiedz temu gamoniowi Tuskowi.

co ja widze, u2 wrocil na psp. pogonili biedaczka ze sciepy! ;o))))

Co to za pajac ten u2? Co oznacza ściepa? Zrzutkę?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 17:30:20
Autor: =heÂŽsk=
Tusk jak Putin
On Fri, 27 Aug 2010 10:30:58 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> co ja widze, u2 wrocil na psp. pogonili biedaczka ze sciepy! ;o))))

Co to za pajac ten u2? Co oznacza ściepa? Zrzutkę?

 a taki jeden cudak z mazurskiego pgr-u. cienias.
 sciepa = soc.culture.polish.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Tusk jak Putin