Tusk jest kłamcą

Data: 2012-07-08 17:04:52
Autor: u2
Tusk jest kłamcą
.... hameryki pan poseł nie odkrył :)

http://niezalezna.pl/30789-girzynski-%E2%80%9Etusk-jest-klamca%E2%80%9D

Nie ulega dla mnie wątpliwości, że rząd nie chce wyjaśnić tej sprawy. A
jak się wczytamy w to, co zostało m.in. opublikowane na stronach
internetowych tvn24.pl, to widzimy, że w tej sprawie premier po pierwsze
w swoich zeznaniach mataczy, po drugie, ja się doszukałem tam
ewidentnego mijania się z prawdą – stwierdził dziś w rozmowie z
dziennikarzem TVN24 poseł PiS Zbigniew Girzyński.

Więcej o tej sprawie portal Niezalezna.pl pisał wczoraj w artykułach pt.
„Smoleńsk: zeznania Tuska sprzeczne z faktami” oraz „Zeznania
Arabskiego. Podwójna gra ekipy Tuska”.

- Czekam kiedy w tej chwili prokuratura złoży wniosek i będzie wniosek o
uchylenie immunitetu panu premierowi ponieważ powinien być postawiony
zarzut składania fałszywych zeznań. To widać ewidentnie w tym co zostało
opublikowane – mówił dziś polityk PiS. Jak tłumaczył, chodzi o fragment
wypowiedzi Tuska, w którym premier stwierdził, że o zamiarze wyjazdu
prezydenta Kaczyńskiego do Katynia dowiedział się z mediów. Według
Tuska, było to już po tym, jak on sam został zaproszony przez Władimira
Putina.

- Wiemy doskonale, że o sprawie tej Kancelaria Prezydenta informowała
rząd ponad dwa tygodnie wcześniej – kontynuował Girzyński. - I
twierdzenie premiera w tym zakresie jest mijające się z prawdą. Myślę że
zarzut fałszywych zeznań jest czymś, co się nasuwa. Pytanie – czy
prokuraturze wystarczy odwagi żeby wreszcie to przyznać.

Chce Pan powiedzieć, że premier Tusk jest kłamcą? – zapytał dziennikarz
TVN24. - Tak. W tym zakresie moim zdaniem – tak – odpowiedział polityk
PiS-u.

Więcej o zeznaniach oraz innych dokumentach z umorzonego przez
prokuraturę śledztwa dotyczącego nieprawidłowości podczas organizacji
wizyt premiera i prezydenta w Katyniu w 2010 r. w najbliższych numerach
"Gazety Polskiej Codziennie" i "Gazety Polskiej"

Tusk jest kłamcą