Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?

Data: 2011-06-12 10:03:35
Autor: matador
Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?
#
Amerykańscy uczestnicy debaty o technologiach i demokracji podczas
Wrocław Global Forum byli zszokowani informacjami o tym, ze w Polsce
władze zamykaj± takie strony antykomor.pl, czy że minister spraw
zagranicznych d±ży do tego, by to wła¶ciciele portali odpowiadali za
antysemickie czy kłamliwe komentarze a nie ich autorzy. Trudno było im
uwierzyć, ze w wyniku akcji Radosława Sikorskiego swoje fora zamknęły
"Fakt" czy "Wprost". Robert Guerra z Freedom House natychmiast nadał
na twitterze komunikaty na ten temat.
#

http://lubczasopismo.salon24.pl/wgf2011/post/315131,wgf-amerykanie-zszokowani-sprawa-antykomor-pl

matador.

Data: 2011-06-12 18:17:47
Autor: obserwator
Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?

antykomora umieszczono na serwerze amerykanskim, wiec jest bezpieczny.

Autor strony na konferencji opowiada miedzy innymi o tym, ze podobne strony
o Kaczynskim jakos nie zainteresowaly ABW, mimo, ze w sieci istniela od paru lat:

http://vod.gazetapolska.pl/159-antykomorpl-znowu-nadaje

Data: 2011-06-13 04:33:23
Autor: cirrus
Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:it2vsb$db9$1inews.gazeta.pl...

I kto¶ się tym badziewiem interesuje?

--
stevep

Data: 2011-06-12 19:15:13
Autor: u2
W dniu 2011-06-12 19:03, matador pisze:
[...]

To sie w cywilizowanym swiecie nazywa cenzura.

Pewnie zagranicznych gosci dziw bierze, ze moga taka cenzure wprowadzac
w 38-milionowym kraju.

Ale trzeba im spokojnie wytlumaczyc, ze w Polsce rzadzi wraza agentura z
nadania nieboszczki CCCP.

Data: 2011-06-12 20:01:46
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4df4f426$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a teraz rzadzi gestaPO.

R.

Data: 2011-06-12 21:14:25
Autor: jadrys
Tusk jest tyranem, kłamcą i zdrajcą, a c o - może nie?
W dniu 2011-06-12 20:01, raff pisze:

Ale trzeba im spokojnie wytlumaczyc, ze w Polsce rzadzi wraza agentura z
nadania nieboszczki CCCP.
a teraz rzadzi gestaPO.

R.

Ale chyba nie zapomniałeś już o śmiałych planach PiSu dotyczących polskiego internetu?

Data: 2011-06-12 20:36:06
Autor: White Power
Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ale chyba nie zapomniałe¶ już o ¶miałych planach PiSu dotycz±cych polskiego internetu?

Ale różnica jest taka ze jedni co¶ planowali ale nie wprowadzili a drudzy nie planowali a wprowadzili, a nawet jak by to było wydarzenie nie do końca zależne od nich (czytaj PO) to nie ma wielkich protestów i ukierunkowania działań by nieodpowiedni stan rzeczy zmienić.

Data: 2011-06-13 12:26:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-12 22:36, White Power pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

Ale chyba nie zapomniałeś już o śmiałych planach PiSu dotyczących
polskiego internetu?
Ale różnica jest taka ze jedni coś planowali ale nie wprowadzili a drudzy nie
planowali a wprowadzili, a nawet jak by to było wydarzenie nie do końca zależne
od nich (czytaj PO) to nie ma wielkich protestów i ukierunkowania działań by nieodpowiedni stan rzeczy zmienić.

Niestety, tylko to ze nie zdÄ…ĹĽyĹ‚ tego wprowadzić,  to tego nie byĹ‚o. Ja nie mam co do tego zĹ‚udzeĹ„. Nawet teraz jako opozycja forsujÄ… projekty ograniczajÄ…ce swobodÄ™ wypowiedzi w necie.

Data: 2011-06-13 04:32:17
Autor: cirrus
Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?

Dla kretynów.

--
stevep

Data: 2011-06-12 20:04:58
Autor: raff
[...]

Ale to moze byc ciekawe. Zamiast walczyc i kwekac, lepiej naglosnic takie przypadki na swiecie, jak "Antykomor", mandaty za matola czy zatrzymywanie za transparenty.

Wladza gestaPO sobie wtedy narobi niezlego obciachu.

R.

Data: 2011-06-12 23:44:36
Autor: u2
W dniu 2011-06-12 20:04, raff pisze:
> [...]

Wladza gestaPO sobie wtedy narobi niezlego obciachu.

Bardziej sie skurwysyny boja Brukselki, niz wlasnych obywateli, bo
wybory zawsze moga sfalszowac.

Dlatego kierunek jak najbardziej sluszny.

Data: 2011-06-12 20:10:03
Autor: A. Filip
Tusk jest ... [debata o technologiach i demokracji podczas Wrocław Global Forum]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2011-06-12 19:03, matador pisze:
Amerykańscy uczestnicy debaty o technologiach i demokracji podczas
Wrocław Global Forum byli zszokowani informacjami o tym, ze w Polsce
władze zamykają takie strony antykomor.pl, czy że minister spraw
zagranicznych dąży do tego, by to właściciele portali odpowiadali za
[...]

[...]

A to siÄ™ nie nazywa "zastraszanie prewencyjne" celem wytworzenia
autocenzury? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gardzę ludźmi, których mózg nie jest w stanie napełnić ich żołądka.

Data: 2011-06-12 13:32:05
Autor: matador
On 12 Cze, 20:10, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
u2 <u...@o2.pl> pisze:

> To sie w cywilizowanym swiecie nazywa cenzura.

> Pewnie zagranicznych gosci dziw bierze, ze moga taka cenzure
> wprowadzac w 38-milionowym kraju.
> [...]

A to się nie nazywa "zastraszanie prewencyjne" celem wytworzenia
autocenzury? :-)

--
A. Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gardzę ludĽmi, których mózg nie jest w stanie napełnić ich żoł±dka.

W każdym b±dĽ razie, może się przydać nie tylko w krajach arabskich:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Internet-w-walizce-pomoze-oszukac-cenzorow,wid,13500382,wiadomosc.html

matador.

Data: 2011-06-12 23:37:34
Autor: A. Filip
u2 <u...@o2.pl> pisze:

> [...]

> wprowadzac w 38-milionowym kraju.
> [...]

A to siÄ™ nie nazywa "zastraszanie prewencyjne" celem wytworzenia

W każdym bądź razie, może się przydać nie tylko w krajach arabskich:
[...]

  [...] CaĹ‚y projekt sfinansowany jest przez grant w wysokoĹ›ci 2
  milionĂłw dolarĂłw [...]

Przy takim zabĂłjczym finansowaniu czujÄ™ siÄ™ powalony na kolana
ofiarnością USA na rzecz światowej wolności ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeśli nie słuchasz rodziców, czyż nie będą daremne twoje dobre uczynki?

Tusk jest tyranem, kłamc± i zdrajc±, a co - może nie?