Tusk lepszy niz Bierut, Gomulka i Gierek

Data: 2012-02-01 14:09:10
Autor: Neko
Tusk lepszy niz Bierut, Gomulka i Gierek
Tusk to mistrz klamstwa, manipulacji. Dokonal tego, czego komunistom
przez 50 lat sie nie udalo. Zniszczyl ten kraj doszczetnie. Zadluzyl lepiej
niz Gierek, okradl lepiej niz Bierut, wysprzedal lepiej niz Jaruzelski.

Panie Tusk. Przejdzie Pan do historii jako najwiekszy krwiopijca
Narodu Polskiego.

W normalnym kraju witalby sie Pan juz z Trybunalem Stanu.

Ale Narod na szczescie zrzuca klapki z oczu... Szkoda, ze tak pozno...

Data: 2012-02-01 16:10:42
Autor: stevep
Dnia 01-02-2012 o 14:09:10 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]

I na nieszczęście ty jeszcze zyjesz kretynie.

--
stevep

Data: 2012-02-01 16:34:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4f293985$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pare przygłupów takich jak ty, u2, raff czy rAzor to nie Naród!

BomBel

Data: 2012-02-01 18:16:49
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-01 14:09, Neko pisze:
Tusk to mistrz klamstwa, manipulacji. Dokonal tego, czego komunistom
przez 50 lat sie nie udalo. Zniszczyl ten kraj doszczetnie.

Jeżeli nie napiszesz na czym polegało niszczenie Polski przez (pseudo)komuchów to nazwie cię oszołomem i kłamcą paplającym co mu ślina na język przyniesie. A następnie trafisz na śmietnik.

Data: 2012-02-01 19:43:19
Autor: Albert
Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:09:10 +0100, Neko napisał(a):

[...]

Wylewasz żółć tylko dlatego, że J.Kaczyński przegrał wybory? Wasze
szaleństwo zaczyna być groźne! O co jeszcze oskarzysz Tuska? O to, że nie
masz wzwodu? Puknij się w łysą czachę chłopie!

RP

Data: 2012-02-02 06:22:52
Autor: stevep
Dnia 01-02-2012 o 19:43:19 Albert <razor@nasz.dziennik.pl> napisał(a):

[...]

Daj mu spokój, on próbuje odregować swoje nieudane życie.

--
stevep

Data: 2012-02-01 19:46:16
Autor: u2
[...]

Taki jeruzel niczego nie sprzedal oprocz Polski, on nie mial pojecia o
gospodarce :)

Data: 2012-02-02 06:24:06
Autor: stevep
Dnia 01-02-2012 o 19:46:16 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Miał mniej więcej takie pojęcie o gospodarce jak Kaczyński.

--
stevep

Data: 2012-02-02 11:28:04
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f29887b$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć, że J.Kaczyński ma?

BBR

Data: 2012-02-02 11:31:19
Autor: u2
W dniu 2012-02-02 11:28, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Taki jeruzel niczego nie sprzedal oprocz Polski, on nie mial pojecia o
gospodarce :)

Chcesz powiedzieć, że J.Kaczyński ma?

Oczywiscie, w przeciwienstwie do twojego idola Don Aldo, ktory nawet o
pilce noznej nie ma pojecia :)

Data: 2012-02-02 11:41:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a65fb$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie znam nikogo kto nazywałby się Don Aldo, a tym samy nie może być moim idolem. Uwielbiasz asfiksjofilię czy pozostajesz przy koitofobii?

BBR

Data: 2012-02-02 13:06:25
Autor: u2
W dniu 2012-02-02 11:41, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Oczywiscie, w przeciwienstwie do twojego idola Don Aldo, ktory nawet o
pilce noznej nie ma pojecia :)

Nie znam nikogo kto nazywałby się Don Aldo, a tym samy nie może być moim
idolem.

Ale Kaczke to znasz cwelik :)

Data: 2012-02-02 13:27:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a7c45$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pisałem już, cweli to sobie szukaj w rodzinie idioto!

BBR

Data: 2012-02-02 13:34:20
Autor: u2
W dniu 2012-02-02 13:27, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Ale Kaczke to znasz cwelik :)

Pisałem już, cweli to sobie szukaj w rodzinie idioto!

BBR

No przeciez szukam w twojej, cweliku bambarylo :)

Data: 2012-02-03 12:26:14
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> idolem.

Ale Kaczke to znasz cwelik :)

Dziecko, grzeszysz! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:26:35
Autor: u2

Data: 2012-02-03 06:18:21
Autor: stevep
Dnia 02-02-2012 o 11:41:56 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Ponieważ jest taki skory do przezwisk to ja od dziś będę nazywał go  Alfonsem.

--
stevep

Data: 2012-02-03 11:46:17
Autor: Pan hrabia Bobrowski

napisał(a):

[...]

Za daleko posunięta dobroć! To nie alfons, to sutener! ;)

BBR

Data: 2012-02-03 12:19:32
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 11:46, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Ponieważ jest taki skory do przezwisk to ja od dziś będę nazywał go
Alfonsem.

Za daleko posunięta dobroć! To nie alfons, to sutener! ;)

BBR

O alfons sutener cwelik de BBR sie ozwal :)

Data: 2012-02-03 12:26:58
Autor: u2

Data: 2012-02-02 17:30:55
Autor: Leprechaun
[...]

Twój idol nie ma: prawa jazdy, konta bankowego, żony. To zyciowy nieudacznik, który przez przyapdek jak Dyzma trafił do polityki.

BomBel

Data: 2012-02-03 06:17:18
Autor: stevep
Dnia 02-02-2012 o 11:31:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to twój prezio ma lepsze, przecież ta łamaga zabiłaby się przy próbie  kopnięcia piłki.

--
stevep

Data: 2012-02-03 11:45:25
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v827m4r350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pod warunkiem, że wiedziałby jak wygląda piłka. ;)))

BBR

Data: 2012-02-03 12:20:31
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 11:45, Pan hrabia Bobrowski pisze:
A to twój prezio ma lepsze, przecież ta łamaga zabiłaby się przy próbie
kopnięcia piłki.

Pod warunkiem, że wiedziałby jak wygląda piłka. ;)))

BBR

Nie naigrywaj sie z Tuska cweliku bambarylo, Tusk harpie gale jak umie.
A ze nie za bardzo umie to inna sprawa :)

Data: 2012-02-03 12:27:23
Autor: u2

Data: 2012-02-04 06:46:51
Autor: stevep
Dnia 03-02-2012 o 12:20:31 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A dlaczego pomijasz w odpowiedzi łamagę swojego prezia Alfonsie?
--
stevep

Data: 2012-02-04 07:22:40
Autor: Leprechaun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v843od1450oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bo to wielki patriota: http://www.parapolityka.pl/wielki-prekursor-przemian/ jest!

BomBel

Data: 2012-02-04 14:28:59
Autor: u2
Obserwatorowi
W dniu 2012-02-04 14:23, Roman pisze:

BomBel

Znowu cwelik bombelik dal glos :)

Data: 2012-02-04 14:45:38
Autor: u2
Obserwatorowi
W dniu 2012-02-04 14:41, Roman pisze:
Znów cwelik u2 bombelik zaskowytał zza wiejskich sztachet.

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-04 15:41:26
Autor: u2
Obserwatorowi
W dniu 2012-02-04 14:47, Roman pisze:
Ty komuszy cwelu znów liżesz rowa?

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-03 12:25:51
Autor: u2

Data: 2012-02-03 12:29:33
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Oczywiscie, w przeciwienstwie do twojego idola Don Aldo, ktory nawet o
pilce noznej nie ma pojecia :)

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:25:28
Autor: u2

Data: 2012-02-01 22:23:27
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2012-02-01 23:54:10
Autor: raff
Tusk lepszy niz Bierut, Gomulka i Gierek
On Wed, 1 Feb 2012 14:09:10 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

Elity tego kraju zostaly wyciete w Powstaniu Warszawskim i w Katyniu.

Zostalo samo bydelko. Efekt, jak widac.

R.

Data: 2012-02-01 23:56:14
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Zostalo samo bydelko. Efekt, jak widac.

Rozp.... o smoleńską brzozę?

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-02 09:57:35
Autor: u2
W dniu 2012-02-01 23:54, raff pisze:
Elity tego kraju zostaly wyciete w Powstaniu Warszawskim i w Katyniu.

Zostalo samo bydelko. Efekt, jak widac.

Nadinterpretujesz.

Data: 2012-02-03 12:28:10
Autor: u2

Data: 2012-02-03 08:07:59
Autor: Wania
wrote:

> [...]
>
>Ale Narod na szczescie zrzuca klapki z oczu... Szkoda, ze tak pozno... Elity tego kraju zostaly wyciete w Powstaniu Warszawskim i w Katyniu.

Nu widać! Po tiebie. Ty samyj łutszyj bydlak!

Data: 2012-02-03 09:32:35
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 09:07,  Wania pisze:
Nu widać! Po tiebie. Ty samyj łutszyj bydlak!

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Te cwelik znowu sie przedstawiasz :)

Data: 2012-02-03 08:06:57
Autor: Wania
[...]

Ty uczyś od niego. Ty masz klapki na głazach i ty bezmyślno patrzysz na
swojego idola Kaczynskowo Jaroslawa. Ty takij sam durak kak oni. --

Data: 2012-02-03 09:32:56
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 09:06,  Wania pisze:
Ty uczyś od niego. Ty masz klapki na głazach i ty bezmyślno patrzysz na
swojego idola Kaczynskowo Jaroslawa. Ty takij sam durak kak oni. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Data: 2012-02-03 12:27:44
Autor: u2