Tusk łże,jak bura suka

Data: 2012-09-05 19:34:56
Autor: jerzy.n
Tusk łże,jak bura suka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50478154$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
... a nie rozmija się z prawda, czy też puszcza bąki :

http://www.kontrowersje.net/blog/matkakurka

A co mnie obchodzi Michał, pytam dlaczego Tusk nie ostrzegł mnie i
moją rodzinę?

Popierdzielone to wszystko , czy premier miał każdemu przesłać raport ABW do domu . Przecież ci którzy lokowali w ten interes setki tysięcy do analfabetów nie należą i Internet posiadają .Jeśli byli zaślepieni zyskiem 14-16 % to powiem ze dobrze dupkom co czytać nie potrafią i lecą na łatwiznę. Jeśli by ostrzegł, to każdy z tych "mądrych" miałby pretensje co mu się premier do interesu pcha ...

Data: 2012-09-05 19:44:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk łże,jak bura suka

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:50478c90$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeprowadzono ankietę, z której wynika, że 92% Polaków wie, o co biega z tymi parabankami.
A kto z nas zaoszczędził setki tysięcy złotych pracując w fabryce, biurze itp?

Data: 2012-09-05 21:58:13
Autor: jerzy.n
Tusk łże,jak bura suka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:50478f88$1news.home.net.pl...

Przeprowadzono ankietę, z której wynika, że 92% Polaków wie, o co biega z tymi parabankami.
A kto z nas zaoszczędził setki tysięcy złotych pracując w fabryce, biurze itp?

No ja nie mialem takiej okazji i po kiego ta cała awantura, jedynie pismaki robią jedynie kasę na tym temacie ...

Data: 2012-09-05 21:58:07
Autor: u2
Tusk łże,jak bura suka
W dniu 2012-09-05 21:58, jerzy.n pisze:
[...]

No wiesz, poza tym, ze obroty Amber G. byly rzedu kilku miliardow, to
roszczenia wobec oszusta siegnely juz ponad cwierc miliarda.

Po wyjsciu z kicia, o ile przezyje, wyjedzie na Bahama i bedzie zyl jak
lord :-)

Data: 2012-09-06 10:44:19
Autor: Neko
Tusk łże,jak bura suka
[...]

Zdrajcy tego narodu zyja jal lordowie, to co mnie obchodzi jakis Marcin P.

Data: 2012-09-06 12:08:18
Autor: Trybun
Tusk łże,jak bura suka
W dniu 2012-09-06 10:44, Neko pisze:
[...]

Kogo masz na myśli? Tego "patriotę" dla którego złamanie przysięgi to tyle co splunąć, który to olał swoją ojczyznę, towarzysz broni i przeszedł na stronę wroga?

Data: 2012-09-06 12:11:33
Autor: Neko
Tusk łże,jak bura suka
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał

Kogo masz na myśli? Tego "patriotę" dla którego złamanie przysięgi to tyle co splunąć, który to olał swoją ojczyznę, towarzysz broni i przeszedł na stronę wroga?

Tych zdrajców "patriotów"bylo tylu, ze bez doprecyzowania nazwiskiem ew. pseudonimem TW
do ładu nie dojdziemy.

Data: 2012-09-06 19:46:15
Autor: Trybun
Tusk łże,jak bura suka
W dniu 2012-09-06 12:11, Neko pisze:
[...]

No to doprecyzuj o kogo ci idzie? Ja wspomniałem o kimś którego wszyscy znają, a ty o kimś bliżej nieokreślonym.

Data: 2012-09-05 22:23:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk łże,jak bura suka

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5047ae39$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ponoć jakiś biedaczek ulokował trzy miliony dwieście tysięcy, które zarobił kopiąc pracowicie rowy przez 8 godzin dziennie i sześć dni w tygodniu.

Data: 2012-09-05 23:57:20
Autor: Chiron
Tusk łże,jak bura suka
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:5047b4b6$1news.home.net.pl...

[...]

Sypał rowy, sypał rycząc? Wypisz wymaluj- Boguś:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-06 10:45:20
Autor: Neko
Tusk łże,jak bura suka
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał

Sypał rowy, sypał rycząc? Wypisz wymaluj- Boguś:-)

Idzik nie pracuje, bo jest na rencie.

Jest stary, gruby i ma zepsuty aparat. :-)

Data: 2012-09-06 19:42:39
Autor: Chiron
Tusk łże,jak bura suka
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:504862a3$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał

Sypał rowy, sypał rycząc? Wypisz wymaluj- Boguś:-)

Idzik nie pracuje, bo jest na rencie.

Jest stary, gruby i ma zepsuty aparat. :-)

Sypał rowy, sypał rycząc- to gra półsłówek:-))

http://humor.kurde.pl/Gra-polslowek,d,t,0

Data: 2012-09-06 11:35:06
Autor: jerzy.n
Tusk łże,jak bura suka

[...]

Gdzie te rowy kopał , na cmentarzach żydowskich ?
Pozdr

Data: 2012-09-06 11:50:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk łże,jak bura suka

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:50486d70$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pod twoim domem. Chciał żebyś nogi połamał. Nienawidził antysemitów.

Data: 2012-09-05 21:55:54
Autor: u2
Tusk łże,jak bura suka
W dniu 2012-09-05 19:34, jerzy.n pisze:
> [...]
Popierdzielone to wszystko , czy premier miał każdemu przesłać raport ABW do domu . Przecież ci którzy lokowali w ten interes setki tysięcy do analfabetów nie należą i Internet posiadają .Jeśli byli zaślepieni zyskiem 14-16 % to powiem ze dobrze dupkom co czytać nie potrafią i lecą na łatwiznę. Jeśli by ostrzegł, to każdy z tych "mądrych" miałby pretensje co mu się premier do interesu pcha ...

No wiesz, lemingi zostaly oszolomione potezna reklama i wygladem 68
placowek w calym kraju, nawet pod koniec kariry uruchomil placowke Amber
G. u mnie w Suwalkach i troche osob nacial. Widac, ze facet musial miec
kase na rozkrecenie tego przekretu.

A sakad mial kase tego pewnie nigdy sie nie dowiemy. To wlasnie Tuskino
chce ukryc przed publika.

Tusk łże,jak bura suka