Tusk m贸wi jak klasyczny komunista

Data: 2013-07-21 16:57:53
Autor: u2
Tusk m贸wi jak klasyczny komunista
.... Tusk mowi : wladzy raz zdobytej nie oddamy nigdy :

http://wpolityce.pl/artykuly/58508-aktor-z-80-milionow-tusk-mowi-jak-klasyczny-komunista-zastanawiam-sie-czy-nie-dac-szansy-pis

Aktor z "80 milion贸w": Tusk m贸wi jak klasyczny komunista. Zastanawiam si臋, czy nie da膰 szansy PiS

  opublikowano: dzisiaj, 15:53 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 15:56
  Fot. Facebook

Rz膮dz膮cy mnie wkurzaj膮 obecni i chyba na nich nie zag艂osuj臋 鈥 m贸wi Wojciech Solarz aktor Teatru Narodowego znany m.in. z film贸w 鈥80 milion贸w鈥 czy 鈥1920 Bitwa Warszawska鈥, autor offowego filmu 鈥濼ajemnica Alberta鈥.

Zastanawiam si臋, przyznam szczerze, czy nie da膰 szansy PiS. (鈥) W poprzednich wyborach w og贸le nie g艂osowa艂em, tzn. poszed艂em i odda艂em puste g艂osy, w jeszcze poprzednich zag艂osowa艂em na Platform臋 w 2007, a w tej chwili realnie zastanawiam si臋, czy nie da膰 szansy drugiej stronie

- powiedzia艂 w rozmowie wideo z gazeta.pl, niestety mocno montowanej, wi臋c pozbawionej szerszych kontekst贸w w wypowiedziach artysty.

Mam tak, 偶e jako艣 staram si臋 i艣膰 艣rodkiem, tzn. rozumie膰 i jedn膮 i drug膮 stron臋 tych wszystkich spor贸w. (鈥) Ca艂y PiS to nie jest tylko Krystyna Paw艂owicz, tzn. to jest jaka艣 skrajno艣膰 na pewno.

Aktor nie zostawia suchej nitki na premierze:

Gdy czyta艂em z Donaldem Tuskiem wywiad w 鈥濸olityce鈥, to po prostu mnie wkurzy艂. To jest co艣 niesamowitego 鈥 w 2007 roku jak m艂odzi ludzie byli za nim, to m贸wi艂, 偶e m艂odzi ludzie s膮 szcz臋艣liwi, s膮 za mn膮. W tej chwili robi si臋 sond臋 uliczn膮 i 75% ludzi jest przeciwko, a Donald Tusk w 鈥濸olityce鈥 m贸wi: 鈥瀒 bardzo dobrze, przecie偶 s膮 zbuntowani, przecie偶 oni s膮 zawsze przeciwko, bardzo dobrze, to jest znak czasu鈥. Przecie偶 to jest klasyczne komunistyczne: obsikaj膮 mnie, a m贸wi臋, 偶e deszcz pada.

Ciekawe, co by pan premier powiedzia艂 na tak膮 opini臋? Musi sobie powoli szuka膰 uzasadnienia r贸wnie偶 dla postaw rozczarowanych artyst贸w.

znp, gazeta.pl

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-21 17:18:16
Autor: pluton_
Tusk m體i jak klasyczny komunista
Aktor z "80 milion體": Tusk m體i jak klasyczny komunista. Zastanawiam
si, czy nie da szansy PiS

Lec zrobic laske swojemu nowemy autorytetowi.

Nullification

Tusk m贸wi jak klasyczny komunista