Tusk ma dylemat :-)

Data: 2010-02-10 08:48:37
Autor: Neko
Tusk ma dylemat :-)
Komorowski to nieporozumienie. Juz teraz przegrywa z Kaczynskim
(sondaz dla GKF Polonia dla Rzeczypospolitej).

Komorowski to podobnie jak Szmatadziński - bezplciowy i blady.
Poza tym parę hakow i bomb wisi nad Komorowskim i tylko
czekac az wybuchna.

Sikorski - zbyt duza gwiazda - jego wg mnie nie namasci Tusek,
 bo boi sie ze Sikorski go "przykryje".

Schetyna - o czym my mowimy ?!

Cimoszewisz ? Hmm...

A moze sam Tusk sie namasci ?

Data: 2010-02-10 00:56:14
Autor: zbig
Tusk ma dylemat :-)
Cóż, trudno się z tobą nie zgodzić. Ufam jednak, że i tym razem Tusk
dokona właściwego wyboru. Osobiście stawiam na to, ze wskaże jednak
Sikorskiego. To byłaby mimo wszystko niespodzianka, ale już nie raz
Tusk dowiódł, że jest w stanie takie niespodzianki sprawiać. Tusk
wybierze tego, kto będzie miał większe szanse i to nie tylko biorąc
pod uwagę sondaże ale również zbilansowaną skłonność machiny partyjnej
do właściwej pracy w kampanii wyborczej oraz podczas kadencji
prezydenta. Nie dostrzegam niebezpieczeństwa wybicia się Sikorskiego
"na niepodległość". Zbyt będzie on uzależniony od wsparcia
dotychczasowego aparatu PO z uwagi na dość słabe zakorzenienie w
strukturach partii. Jeśli Tusk potrafił podporządkować sobie takiego
gracza jak Schetyna to z Sikorskim też sobie poradzi.

Data: 2010-02-10 10:03:25
Autor: Neko
Tusk ma dylemat :-)
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Cóż, trudno się z tobą nie zgodzić. Ufam jednak, że i tym razem Tusk
dokona właściwego wyboru. Osobiście stawiam na to, ze wskaże jednak
Sikorskiego. To byłaby mimo wszystko niespodzianka, ale już nie raz

Tusk przez ostatnie dwa lata duzo wrogow sobie wychodowal.

A ci wrogowie tylko czekaja aby dorwac mu sie do gardla.

Data: 2010-02-10 01:10:39
Autor: zbig
Tusk ma dylemat :-)
On 10 Lut, 10:03, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Tusk przez ostatnie dwa lata duzo wrogow sobie wychodowal.

A ci wrogowie tylko czekaja aby dorwac mu sie do gardla.
Myśląc o wrogach, mam na myśli przede wszystkim braci Kaczyńskich. Ci
którzy mogliby się Tuskowi rzucić do gardła zostali skutecznie
spacyfikowani. Nawet Zyta Gilowska, która była nawet wicepremierem i
teraz próbuje się odgryzać niewiele, może zrobić. Schetyna z kolei, to
pragmatyk, nie zaryzykuje otwartego konfliktu a gdyby coś zaczął motać
po cichu, Tusk go zniszczy tak jak poradził sobie z innymi -
Piskorskim, Rokitą, Płażyńskim czy Olechowskim a nie byli to tuzinkowi
gracze choćby w porównaniu ze Schetyną.

Data: 2010-02-10 10:05:09
Autor: Neko
Tusk ma dylemat :-)
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Tusk przez ostatnie dwa lata duzo wrogow sobie wychodowal.

Przepraszam za blad ortograficzny: oczywiscie: WYHODOWAŁ.

Data: 2010-02-10 10:44:22
Autor: 'heÂŽsk'
Tusk ma dylemat :-)
On Wed, 10 Feb 2010 10:03:25 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> Sikorskiego. To byłaby mimo wszystko niespodzianka, ale już nie raz

Tusk przez ostatnie dwa lata duzo wrogow sobie wychodowal.

 glownie wsrod tych, ktorzy maja problemy z ortografia ;o)))

A ci wrogowie tylko czekaja aby dorwac mu sie do gardla.

 nie mow, caly PiS ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 10:40:03
Autor: awe
Tusk ma dylemat :-)
Tusk udowodnil to co wiekszosc wiedziala. Duuuzo gada i nic z tego nie wynika
awe

Data: 2010-02-10 10:24:01
Autor: cytryna
Tusk ma dylemat :-)
[...]

To by łoby OSTATNIE NAMASZCZENIE czyli "sakrament służący pokrzepieniu i wzmocnieniu duszy". Sakrament ostatniego namaszczenia pozostaje w ścisłym związku z "pokutą". Naucza się, że przez "pokutę" odpuszczone są grzechy, natomiast ostatnie namaszczenie usuwa pozostałość grzechów, to jest niemoc
i bezsilność duchową, usuwa każdy stan, który mógłby być "przeszkodą dla przyodziania w chwalę w zmartwychwstaniu ".
Sakramentu tego mogą udzielić jedynie biskupi i wyświęceni kapłani jak np.
o. Rydzyk. Według nauki rzymskokatolickiej sakrament ten pomnaża laskę, gładzi grzechy, broni przed diabłem i wzmacnia ufność w miłosierdzie Boże.

Data: 2010-02-10 10:26:16
Autor: Neko
Tusk ma dylemat :-)
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

[...]

A ile biora w/w za NAMASZCZENIE?

Data: 2010-02-10 10:44:22
Autor: 'heÂŽsk'
Tusk ma dylemat :-)
On Wed, 10 Feb 2010 08:48:37 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Komorowski to nieporozumienie. Juz teraz przegrywa z Kaczynskim
(sondaz dla GKF Polonia dla Rzeczypospolitej).

 czyli lech przegra z miernym bronkiem ;o)

Komorowski to podobnie jak Szmatadziński - bezplciowy i blady.
Poza tym parę hakow i bomb wisi nad Komorowskim i tylko
czekac az wybuchna.

 czyli szykuje sie wojna na haki i szpadle ? ;o)

Sikorski - zbyt duza gwiazda - jego wg mnie nie namasci Tusek,
 bo boi sie ze Sikorski go "przykryje".

 i tu sie mylisz. tu nie o sikorskiego chodzi ale o jego zone.

Schetyna - o czym my mowimy ?!

 uklad dolnoslaski. patrz prezydent wroclawia.

Cimoszewisz ? Hmm...

 chce ale boje sie ;o))

A moze sam Tusk sie namasci ?

 kandydaci PO na urzad prezydenta: Olechowski lub Cimoszewicz ;o).

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 11:23:55
Autor: Antenka
Tusk ma dylemat :-)
A moze sam Tusk sie namasci ?<

Namaści go niewidzialna ręka Angeli! Jej na pewno nie odmówi.

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!"- A.

Data: 2010-02-10 17:56:30
Autor: cirrus
Tusk ma dylemat :-)
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hktp3d$l6t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale będzie dla ciebie wstyd jak ktokolwiek z wymienionych wygra z Kaczyńskim.

--
stevep

Tusk ma dylemat :-)