Tusk ma dylemat :-)

Data: 2010-02-10 10:24:01
Autor: cytryna
Tusk ma dylemat :-)
Komorowski to nieporozumienie. Juz teraz przegrywa z Kaczynskim
(sondaz dla GKF Polonia dla Rzeczypospolitej).

Komorowski to podobnie jak Szmatadziński - bezplciowy i blady.
Poza tym parę hakow i bomb wisi nad Komorowskim i tylko
czekac az wybuchna.

Sikorski - zbyt duza gwiazda - jego wg mnie nie namasci Tusek,
 bo boi sie ze Sikorski go "przykryje".

Schetyna - o czym my mowimy ?!

Cimoszewisz ? Hmm...

A moze sam Tusk sie namasci ?

To by łoby OSTATNIE NAMASZCZENIE czyli "sakrament służący pokrzepieniu i wzmocnieniu duszy". Sakrament ostatniego namaszczenia pozostaje w ścisłym związku z "pokutą". Naucza się, że przez "pokutę" odpuszczone są grzechy, natomiast ostatnie namaszczenie usuwa pozostałość grzechów, to jest niemoc
i bezsilność duchową, usuwa każdy stan, który mógłby być "przeszkodą dla przyodziania w chwalę w zmartwychwstaniu ".
Sakramentu tego mogą udzielić jedynie biskupi i wyświęceni kapłani jak np.
o. Rydzyk. Według nauki rzymskokatolickiej sakrament ten pomnaża laskę, gładzi grzechy, broni przed diabłem i wzmacnia ufność w miłosierdzie Boże.

Data: 2010-02-10 10:26:16
Autor: Neko
Tusk ma dylemat :-)
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

[...]