Tusk ma receptę

Data: 2012-10-16 17:32:02
Autor: u2
Tusk ma receptę
.... na spadające notowania : qrczaki, ziemniaki :-)

http://youtu.be/PUjevbQJ1Xg

Data: 2012-10-16 18:02:33
Autor: Jan Litwiński
Tusk ma receptę
u2 wrote:

... na spadające notowania : qrczaki, ziemniaki :-)

http://youtu.be/PUjevbQJ1Xg

:)

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/

Data: 2012-10-16 19:35:53
Autor: Przemysław M.
Tusk ma receptę
Dnia Tue, 16 Oct 2012 17:32:02 +0200, u2 napisał(a):

... na spadające notowania : qrczaki, ziemniaki :-)

http://youtu.be/PUjevbQJ1Xg

Naciesz swoje oczy i uszy!

http://www.youtube.com/watch?v=a9iIZKsLKP0
http://www.youtube.com/watch?v=uBzN3IcRFys&feature=relmfu

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-10-17 06:07:14
Autor: jerzy.n
Tusk ma receptę

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k5k61o$f1l$1dont-email.me...
[...]
Piękny przykład "prawdziwego" Katolika , śmie stawiać warunki jakie trzeba spełnić aby przebaczyć ...

Tusk ma receptę