Tusk ma w¶ciekliznę.

Data: 2009-10-12 20:25:40
Autor: Piotr
Tusk ma w¶ciekliznę.
"Donald Tusk ma zastrzeżenia do działalno¶ci Agencji Bezpieczeństwa
Wewnętrznego w zwi±zku z aferami hazardow± i stoczniow± - podaje
"Wprost" powołuj±c się na informacje nieoficjalne.

- Premierowi się nie podoba, że ABW nie zauważyło niczego dziwnego w
tych sprawach. A przecież miało takie same instrumenty jak CBA -
tłumaczy dziennikarzom tygodnika osoba z otoczenia Donalda Tuska."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-wsciekly-- -czemu-to-CBA-a-nie-ABW-znalazlo-afery,wid,11586943,wiadomosc.html?ticaid=18e94

Hm, zazdro¶ci Kamińskiemu efektów pracy, he, he, to w Polsce jest
wystarczaj±cy powód, do uwalenia stachanowca.
piotr

Data: 2009-10-12 21:18:04
Autor: awe
Tusk ma w¶ciekliznę.
Moim zdaniem Tusk nie zwolni Kaminskiego. Bedzie przez 5 minut "milosierny"
awe

Data: 2009-10-12 21:19:25
Autor: Piotr
Tusk ma w¶ciekliznę.
Dnia Mon, 12 Oct 2009 21:18:04 +0200, awe napisał(a):

Moim zdaniem Tusk nie zwolni Kaminskiego. Bedzie przez 5 minut "milosierny"

On niespecjalnie ma teraz wybór, jakby nie zwolnił, to już może i¶ć do
szamba popływać. A gdy zwolni, ma czas na podgrzanie cieczy.
Czeka na pisemko prezia, he, he, se poczeka, he, he, bo co jak co, ale
obstrukcja panu prezydentowi wychodzi.
Piotr

Data: 2009-10-12 23:15:38
Autor: raff
Tusk ma w¶ciekliznę.
awe pisze:
Moim zdaniem Tusk nie zwolni Kaminskiego. Bedzie przez 5 minut "milosierny"
awe

Zemsta to jest zemsta.

R.

Data: 2009-10-12 21:25:26
Autor: cytryna
Tusk ma w¶ciekliznę.
[...]

Nie wielu wodzów decyduje się na wojnę na wszystkich frontach. Afolf dowódca dziadka w Wehrmachtu przegrał, wnuk może to powtórzyć. Josif Wissarianowicz Schetyna tylko czeka na okazję aby sie odkuć za sromotne wyrzucenie z rz±du.
Taki niewinny a łeb podstawił pod topór i padł jak mucha. Może lepiej nie i¶c
wbrew opinii 65% Polaków (patrz sonda) i nie zwalniać szeryfa, który poważnie potraktował swoje obowi±zki w odróżnieniu od Bondaryka który tylko brata przemytnika chroni przed nieuchronnym pudłem. Zobaczymy na co stac chłopca z podwórka.

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: he®sk
Tusk ma w¶ciekliznę.
On Mon, 12 Oct 2009 20:25:40 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Donald Tusk ma zastrzeżenia do działalno¶ci Agencji Bezpieczeństwa
Wewnętrznego w zwi±zku z aferami hazardow± i stoczniow± - podaje
"Wprost" powołuj±c się na informacje nieoficjalne.

 jasne. wszystko nieoficjalnie, jakies przecieki,
 jak dowiedzila sie itp "informacje" majace zrodlo  w pomyslach jaroslawa kaczynskiego.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 14:21:43
Autor: Piotr
Tusk ma w¶ciekliznę.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:02:38 +0200, he®sk napisał(a):

jasne. wszystko nieoficjalnie, jakies przecieki,
 jak dowiedzila sie itp "informacje" majace zrodlo  w pomyslach jaroslawa kaczynskiego.

No popatrz, a jak dawali na PiS, to wierzyłeś...
Piotr

Data: 2009-10-14 14:21:45
Autor: he®sk
Tusk ma w¶ciekliznę.
On Tue, 13 Oct 2009 14:21:43 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

>  jak dowiedzila sie itp "informacje" majace zrodlo >  w pomyslach jaroslawa kaczynskiego.

No popatrz, a jak dawali na PiS, to wierzyłeś...

 zobacz tu: http://tiny.pl/hqkc4

 mariuszek w szale donoszenia doniosl na swoich ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Tusk ma w¶ciekliznę.