Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !

Data: 2012-09-03 16:22:13
Autor: Neko
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Zniszczyl ten kraj dokumentnie. Opowiadal  o zielonej wyspie, grillowal
i tworzyl piekne historyjki.

A glupi narod lemingow sie cieszyl.

Jednak teraz ktos wo³a: sprawdzam! I ... cesarz jest nagi...

Co za niespodzianka !

Jedyne co mu pozostalo to podniesc VAT i inne obciazenia
- a podniesienie VAT-u
(kolejne!!!) to juz jest stryczek zalozony na szyi narodu

Pozostanie tylko poci¹gn¹æ wajche...

Data: 2012-09-03 16:48:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³ w wiadomoœci news:5044bd67$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz jeszcze jedno wyjœcie: kup rozpuszczalnik.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj¹ karierê polityczn¹".

Data: 2012-09-03 16:52:48
Autor: Przemys³aw M.
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Dnia Mon, 3 Sep 2012 16:22:13 +0200, Neko napisa³(a):

[...]

Pozostanie tylko poci±gn±æ wajche...

Z tego co pamiêtam handlowa³e¶ dopalaczami. Skoñczy³ siê interes,co? Ten
cholerny Tusk! ;)

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-03 16:54:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-03 16:22, Neko pisze:
[...]

Oj, mocno ulgowo potraktowa³eœ go w tej swojej ocenie..

Data: 2012-09-03 16:58:43
Autor: u2
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
W dniu 2012-09-03 16:22, Neko pisze:
Zniszczyl ten kraj dokumentnie. Opowiadal  o zielonej wyspie, grillowal
i tworzyl piekne historyjki.

No i pil malpki z Januszem P.

Zadziwia mnie ta jego etykieta liberala, bo wlasciwie to zwykly
aferzysta, ktory robi wszystko tylko nie reformy liberalne n.p.
podwyzsza podatki i tworzy armie biurw.

Data: 2012-09-03 09:07:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 3 Wrz, 10:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Zadziwia mnie ta jego etykieta liberala, bo wlasciwie to zwykly
aferzysta, ktory robi wszystko tylko nie reformy liberalne n.p.

bo w Polsce sie nie da nic w tej chwili lepszego zrobic. Kaczynskiego
zalatwili sami Polacy, zaglosowali na Tuska. Teraz Tuska chca wysadzic
ci co tesknia za putinowska Rosja.

Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.

Data: 2012-09-03 20:35:05
Autor: u2
W dniu 2012-09-03 18:07,  pisze:
> [...]
ci co tesknia za putinowska Rosja.

Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.

Pozyjemy zobaczymy. Ale czuje, ze skonczy sie to tragicznie dla donka i
bronka. Lud jest cierpliwy na samowole moznowladcow, ale do czasu, a
gniew ludu zwykle jest straszny. :-)

Data: 2012-09-04 06:55:19
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012 u2 <u_2@o2.pl> napisał/a:
W dniu 2012-09-03 18:07,  pisze:
> [...]

Pozyjemy zobaczymy. Ale czuje, ze skonczy sie to tragicznie dla donka i
bronka. Lud jest cierpliwy na samowole moznowladcow, ale do czasu, a

Zawsze jak czytam takie bajdurzenia, to siÄ™ zastanawiam, czy mam do czynienia z pacjentem psychiatryka czy z fanatykiem czujÄ…cym misjÄ™.
A może jedno i drugie?

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-04 01:12:59
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:6e857019-cb9e-4270-8736-6a1e8d9c190az17g2000yqk.googlegroups.com...
Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.
Tusk jedyne, co moze zapewnic- to dryfowanie Polski- tak, jak obecnie. Ot- Angela cos postanowi, kopnie nas w jakas strone- to tam lecimy. A to Putin nam sprzeda kopa ze wschodu- to dryfujemy w druga strone. Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-04 06:29:12
Autor: u2
W dniu 2012-09-04 01:12, Chiron pisze:
Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

To leninowska teza. W Polsce mamy dostatecznie duzo fachowcow, ktorzy
mogliby przejac wladze od pelomafii.

Data: 2012-09-04 08:09:21
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50458399$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-04 01:12, Chiron pisze:
Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

To leninowska teza.
Wiem, pisa³em o tym wczoraj Jadrysiowi:-)

>W Polsce mamy dostatecznie duzo fachowcow, ktorzy
mogliby przejac wladze od pelomafii.
Ale to nie zaprzecza temu, co napisa³em

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-04 08:16:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k23dhp$d95$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pozyczyc ci chusteczke na otarcie lez? A moze przyslac instrukcje osadzania kosy na sztorc?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-04 08:27:36
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50459cbc$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jednorazówka i pewno uzywana, co?

A moze przyslac instrukcje osadzania kosy na sztorc?

Ja myslalem, ze oprócz instrukcji charatania galy- zadnej innej nie znasz

Data: 2012-09-04 06:58:41
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał/a:
Zniszczyl ten kraj dokumentnie.
[..]

Kraju na pewno nikt nie zniszczył, nawet Kaczyński, choć była duża szansa, ale za to twój mózg jest w opłakanym stanie.

Data: 2012-09-04 11:09:40
Autor: Wiesiaczek
On Tue, 04 Sep 2012 06:58:41 +0000, b0ni wrote:

[...]

Jak to nie zniszczył?!
Dlaczego taki bogaty kraj jak nasz musi kupować polski cukier od Niemców?
A dlaczego kupujemy polską wódkę od Francuzów?
Dlaczego nie mamy prawa produkować polskiego samochodu, samolotu, statku?
Dlaczego jak niewolnicy musimy pracować do 67 roku życia, gdy taki Francuz burzy się, gdy ma pracować do 62?

No, śmiało! Nie krępuj się nazwać mnie komuchem i zaproponować wyjazd do Białorusi.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-04 11:39:51
Autor: b0ni
Dnia 04.09.2012 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał/a:
[...]

Normalnie. Przynajmniej ja tego "zniszczenia" zupełnie nie dostrzegam, a czasami wręcz przeciwnie. No ale ja pewno jestem tym przebrzydłym "lemingiem" i to dlatego.

Dlaczego taki bogaty kraj jak nasz musi kupować polski cukier od Niemców?

Nie musi.

A dlaczego kupujemy polską wódkę od Francuzów?

Wódka to zło.

Dlaczego nie mamy prawa produkować polskiego samochodu, samolotu, statku?

Prawa? Nie ma takich zapisów w żadnym prawie.

Dlaczego jak niewolnicy musimy pracować do 67 roku życia, gdy taki Francuz burzy się, gdy ma pracować do 62?

Jak się dobrze zakręcisz, to w ogóle nie bedziesz musiał pracować ;)

No, śmiało! Nie krępuj się nazwać mnie komuchem i zaproponować wyjazd do Białorusi.

Nie zniżam się do "argumentów" a'la pisdecki fanatyk.

Data: 2012-09-04 17:48:04
Autor: Wiesiaczek
On Tue, 04 Sep 2012 11:39:51 +0000, b0ni wrote:

[...]

Jeść też tak naprawdę nie musi. Czy o to Ci chodziło?

Przypominam, że cukrownie i marka "Polski Cukier" są w rzeczywistości niemieckie (tak, sprzedaliśmy nasze cukrownie), więc skąd mamy brać ten cukier?

Data: 2012-09-04 18:57:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-04 08:58, b0ni pisze:
Dnia 03.09.2012 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał/a:
Zniszczyl ten kraj dokumentnie.
[..]

Kraju na pewno nikt nie zniszczył,

A jednak zniszczył. Z człowieka chodzącego w świcie z podniesioną głową, Polak z dnia na dzień stał się człowiekiem drugiej kategorii. I odnosi się to nie tylko do zagranicy - w swoim kraju Polak też już przestał być panem.

Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !