Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !

Data: 2012-09-03 16:58:43
Autor: u2
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
W dniu 2012-09-03 16:22, Neko pisze:
Zniszczyl ten kraj dokumentnie. Opowiadal  o zielonej wyspie, grillowal
i tworzyl piekne historyjki.

No i pil malpki z Januszem P.

Zadziwia mnie ta jego etykieta liberala, bo wlasciwie to zwykly
aferzysta, ktory robi wszystko tylko nie reformy liberalne n.p.
podwyzsza podatki i tworzy armie biurw.

Data: 2012-09-03 09:07:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 3 Wrz, 10:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Zadziwia mnie ta jego etykieta liberala, bo wlasciwie to zwykly
aferzysta, ktory robi wszystko tylko nie reformy liberalne n.p.

bo w Polsce sie nie da nic w tej chwili lepszego zrobic. Kaczynskiego
zalatwili sami Polacy, zaglosowali na Tuska. Teraz Tuska chca wysadzic
ci co tesknia za putinowska Rosja.

Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.

Data: 2012-09-03 20:35:05
Autor: u2
W dniu 2012-09-03 18:07,  pisze:
> [...]
ci co tesknia za putinowska Rosja.

Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.

Pozyjemy zobaczymy. Ale czuje, ze skonczy sie to tragicznie dla donka i
bronka. Lud jest cierpliwy na samowole moznowladcow, ale do czasu, a
gniew ludu zwykle jest straszny. :-)

Data: 2012-09-04 06:55:19
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012 u2 <u_2@o2.pl> napisał/a:
W dniu 2012-09-03 18:07,  pisze:
> [...]

Pozyjemy zobaczymy. Ale czuje, ze skonczy sie to tragicznie dla donka i
bronka. Lud jest cierpliwy na samowole moznowladcow, ale do czasu, a

Zawsze jak czytam takie bajdurzenia, to siÄ™ zastanawiam, czy mam do czynienia z pacjentem psychiatryka czy z fanatykiem czujÄ…cym misjÄ™.
A moĹĽe jedno i drugie?

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-09-04 01:12:59
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:6e857019-cb9e-4270-8736-6a1e8d9c190az17g2000yqk.googlegroups.com...
Juz pisalem, ze mimo wszystko lepszy w tej sytuacji jest jednak Tusk.
Tusk jedyne, co moze zapewnic- to dryfowanie Polski- tak, jak obecnie. Ot- Angela cos postanowi, kopnie nas w jakas strone- to tam lecimy. A to Putin nam sprzeda kopa ze wschodu- to dryfujemy w druga strone. Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-04 06:29:12
Autor: u2
W dniu 2012-09-04 01:12, Chiron pisze:
Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

To leninowska teza. W Polsce mamy dostatecznie duzo fachowcow, ktorzy
mogliby przejac wladze od pelomafii.

Data: 2012-09-04 08:09:21
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50458399$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-04 01:12, Chiron pisze:
Od Tuska lepsza byla by kucharka z lapanki, pies z kulawa noga nawet.

To leninowska teza.
Wiem, pisałem o tym wczoraj Jadrysiowi:-)

>W Polsce mamy dostatecznie duzo fachowcow, ktorzy
mogliby przejac wladze od pelomafii.
Ale to nie zaprzecza temu, co napisałem

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-04 08:16:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k23dhp$d95$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pozyczyc ci chusteczke na otarcie lez? A moze przyslac instrukcje osadzania kosy na sztorc?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-04 08:27:36
Autor: Chiron
Tusk mial 7 lat i NIC nie zrobil !
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50459cbc$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jednorazówka i pewno uzywana, co?

A moze przyslac instrukcje osadzania kosy na sztorc?

Ja myslalem, ze oprócz instrukcji charatania galy- zadnej innej nie znasz