Tusk na białym koniu przybywa uratować kampanię Kidawy-Błońskiej ;-)

Data: 2020-02-21 10:34:04
Autor: A. Filip
Tusk na białym koniu przybywa uratować kampanię Kidawy-Błońskiej ;-)
https://wpolityce.pl/polityka/487961-budka-tusk-zaangazuje-sie-w-kampanie-kidawy-blonskiej
Wsparcie potrzebne od zaraz. Budka: Tusk zaangażuje się w kampanię
Kidawy-Błońskiej. Spotka się z ni± w najbliższy weekend
; opublikowano: 2020-02-21 09:11:02.689914+01:00 ? aktualizacja:
2020-02-21 09:30:58.578864+01:00

Donald Tusk zaangażuje się w kampanię kandydatki PO na prezydenta
Małgorzaty Kidawy-Błońskiej - spotka się z ni± w tej sprawie w
najbliższy weekend i być może będzie też na konwencji wyborczej PO w
Warszawie w ostatnim dniu lutego - poinformował w pi±tek
przewodnicz±cy PO Borys Budka. [...]

Głęboko wierzę że Donald Tusk (PO) jest zdolny odnie¶ć tym razem jeszcze
większy sukces niż w zapobieganiu Brexitowi! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-21 02:12:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu pi±tek, 21 lutego 2020 10:34:06 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> Kidawy-Błońskiej. Spotka się z ni± w najbliższy weekend
> ; opublikowano: 2020-02-21 09:11:02.689914+01:00 ? aktualizacja:

Straszny macie ból zadka z tym brakiem Tuska. Cała kampania pod niego ustawiona, a tu jak±¶ Kidawę wystawili.
Słodkie.

--
Bruno

Data: 2020-02-21 11:20:37
Autor: z
Tusk na białym koniu przybywa uratować ka mpaniÄ™ Kidawy-BĹ‚oĹ„skiej ;-)
Bez Tuska niewolnica nie załapałaby się do drugiej tury

Teraz przynajmniej będzie konkurencja ;-)

Data: 2020-02-21 03:56:04
Autor: mrbluesky.pl
Biały TusKOn przybywa uratować kampanię K.oB.yly ;-)
tytul watku trzeba zmienic ;)

Data: 2020-02-21 17:14:49
Autor: Runt
Tusk postrachem PiS ;-)
W dniu 2020-02-21 o 12:56, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
tytul watku trzeba zmienic ;)
Zmieniłem ;-))) --
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 15:37:18
Autor: mrbluesky.pl
Biały TusKOn przybywa uratować kampanię K.oB.yly ;-)
Nie-PO-trzebnie ;P

Data: 2020-02-21 17:14:05
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 11:20, z pisze:
Bez Tuska niewolnica nie załapałaby się do drugiej tury
Pryszczem wam na tyłki i Tusk i Kidawa, Plujcie! Plujcie.
Teraz przynajmniej będzie konkurencja ;-)
Komorowski też nie miał z kim przegrać. Zycze wam tego samego! ;-)

Data: 2020-02-21 12:57:50
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]
> 2020-02-21 09:30:58.578864+01:00

Straszny macie ból zadka z tym brakiem Tuska. Cała kampania pod niego

Ależ tak jak to zapowiedzieli to ma znaczenie drugorzędne w kampanii
(2-3%) dopóki Tusk się *oficjalnie* nie zaangażuje znacznie bardziej,
na razie sprawdza wodę palcem jak to "Tusk wracaj±cy z Brukselskich
saksów dla których Polskę na pastwę PiS/Kaczyńskiego porzucił" ;-)
Mało Tuska => Tusk nie wpiera (znacz±co) przegranych spraw jak nie musi
Dużo Tuska => Niesamodzielna kandydatka (marionetka Tuska)
Przy czym można nawet sprzedawać oba powyższe pogl±dy naraz byle je
różne osoby sprzedawały :-)

_Jak na razie_ to nie jest kluczowa sprawa w kampanii ale zajmować dobre
pozycje wyj¶ciowe do eskalacji (z ostrożno¶ci) wypada - "Wyrównania
kampania to ciułanie promili (poparcia)".  K-B faworytk± wyborów nie
jest ale ci±gle jest za wcze¶nie na deklaracje że nie ma znacz±cych szans -
"Nadmierna zwycięstwa pewno¶ć straszliwych klęsk przyczyn± bywa".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-21 06:36:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

Sam się bal wystartować, ale teraz...  Co dwie głowy to nie jedna! :-DD

JB

Data: 2020-02-21 17:16:09
Autor: Runt
Tusk na białym koniu przybywa uratować ka mpaniÄ™ Kidawy-BĹ‚oĹ„skiej ;-)
W dniu 2020-02-21 o 15:36, Jacek Bialy pisze:
Sam się bal wystartować,
POwiedz dlaczego J.Kaczyński nie chce być premierem? ;-)
ale teraz...  Co dwie głowy to nie jedna! :-DD
Tak jak ten pies ;-))) z tob± i zenkiem! Buuuuhahhahahhaaaa!

Data: 2020-02-21 16:58:37
Autor: Jacek Bialy
Tusk na białym koniu przybywa uratować kampani ę Kidawy-Błońskiej ;-)
Sam się bal wystartować,

   -- - POwiedz dlaczego J.Kaczyński nie chce być premierem? ;-)

Bo już raz był - i sie wypierdolył...       Buuuuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2020-02-22 12:00:12
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 01:58, Jacek Bialy pisze:
Sam się bal wystartować,

    -- - POwiedz dlaczego J.Kaczyński nie chce być premierem? ;-)
Bo już raz był - i sie wypierdolył...       Buuuuuu ha-ha-ha!

Bo jest cykorem. Wie co go czeka. Nie, nie Wawel.

Data: 2020-02-21 08:01:02
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk na białym koniu przybywa uratować kampanię K idawy-Błońskiej ;-)
Kto to jest Tusk?

Data: 2020-02-21 17:30:32
Autor: Runt
Tusk na białym koniu przybywa uratować ka mpaniÄ™ Kidawy-BĹ‚oĹ„skiej ;-)
W dniu 2020-02-21 o 17:01, BUC Zenek Kapelinder pisze:
Kto to jest Tusk?

To ten który ci się ¶ni każdej nocy! ;-)))

Data: 2020-02-21 08:41:42
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk na białym koniu przybywa uratować kampani ę Kidawy-Błońskiej ;-)
Raczej tobie pizdziak vel runt dziura w dupie. I nie odpisuj bo brzydzę się czytać to co napiszesz ta sama ręk± co konia walisz.

Data: 2020-02-22 11:58:48
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 17:41, buc Zenek Kapelinder pisze:
Raczej tobie pizdziak vel runt dziura w dupie.

zenusiu, ty nie amsz tam dziury bo siedzi ci tam zakręcona butelka któr± zaaplikowali ci u2 i lordzik kiedy zabawiali¶cie się w doktorów.

I nie odpisuj bo brzydzę się czytać

to nie czytaj zeniusiu. albo płacz i czytaj! ;-)))

to co napiszesz ta sama ręk± co konia walisz.

zenusiu, masz kompleks małego członka? ;-)

Data: 2020-02-21 10:50:40
Autor: z
Tusk na białym koniu przybywa uratować ka mpaniÄ™ Kidawy-BĹ‚oĹ„skiej ;-)
A nie mówiłem że te miernoty bez Tuska to nawet do drugiej tury nie wejd±. Znaczy niewolnica promptera i photoshopa ;-)

Jest panika. Tylko czy Tusk na tylnym siedzeniu teraz jest plusem dodatnim czy ujemnym?
Kaczyńskie jest jak wiadomo UJEMNYM ;-)

Data: 2020-02-21 17:12:24
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 10:50, z pisze:
A nie mówiłem że te miernoty bez Tuska to nawet do drugiej tury nie wejd±. Znaczy niewolnica promptera i photoshopa ;-)
Jest panika. Tylko czy Tusk na tylnym siedzeniu teraz jest plusem dodatnim czy ujemnym?
Ważne że was starszy ;-)))
Kaczyńskie jest jak wiadomo UJEMNYM ;-)
Z kazdym rokiem ;-)))

Data: 2020-02-21 17:11:32
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 10:34, A. Filip pisze:
https://wpolityce.pl/polityka/487961-budka-tusk-zaangazuje-sie-w-kampanie-kidawy-blonskiej
Wsparcie potrzebne od zaraz. Budka: Tusk zaangażuje się w kampanię
Kidawy-Błońskiej.

Dostajecie sraczki, co? ;-)))
Mało wam Banasia i posłanki z paluszkiem? ;-))