Tusk na spacerniaku

Data: 2017-08-04 11:34:34
Autor: Yogi
Tusk na spacerniaku
W TVP usłyszłem cytuję z pamięci, że "Tusk zorganizował sobie spacer na
który przybyła mała grupa spacerowiczów ale to samo w sobie jest naganne i
to jest prowokacja Tuska".  Wiedziałem, że PiS to durnie rodem z PRL. Każdy ma prawo spacerowa gdzie mu
się podoba (chyba, że PiS wprowadzi zakaz spacerów). Ostatnio spacerowało
sobie kilkaset tysiecy w wielu miastach Polski to co, Tusk nie ma prawa?
Ach rozumiem, wg PiS Tusk nie jest już Polakiem więc niech sobie spaceruje
po Brukseli. Pochodzę z Gdańska, spaceruje tam wielu Niemców! Jak można do
do tego dopuścić! CL
--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Tusk na spacerniaku