Tusk nie jest na tyle dorosłym mężczyzną by samemu dojść z dworca do prokuratury? [NP o PO]

Data: 2017-04-19 06:43:05
Autor: A. Filip
Tusk nie jest na tyle dorosłym mężczyzną by samemu dojść z dworca do prokuratury? [NP o PO]
http://www.tvn24.pl/powitanie-donalda-tuska-przyjezdza-na-przesluchanie,732852,s.html
"Tusk jest dorosłym mężczyzną i wie, jak dojść z dworca do prokuratury"
18 kwietnia 2017, 19:00
- To zahacza o groteskę - skomentowała w programie "Tak jest" Joanna
Scheuring-Wielgus (Nowoczesna) zaplanowane na środę powitanie Donalda
Tuska na warszawskim Dworcu Centralnym. [...]
- Takie powitania są dla mnie trochę groteskowe. Wyśmiewana była
witana na lotnisku pani Beata Szydło (po powrocie ze szczytu w
Brukseli, na którym ponownie wybrano Tuska na szefa RE, mimo sprzeciwu
polskiego rządu - red.). Tutaj może być podobna sytuacja - oceniła
Joanna Scheuring-Wielgus, która na powitanie się nie wybiera. - Tusk
jest dorosłym mężczyzną. Wie, jak dojść z dworca do prokuratury -
powiedziała. - Dla mnie to trochę pompowanie Platformy Tuskiem -
dodała. [...]

Data: 2017-04-19 08:08:08
Autor: Pajdak
Tusk jest na tyle dorosłym mężczyzną by samemu dojść z dworca do prokuratury? [NP o PO]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
http://www.tvn24.pl/powitanie-donalda-tuska-przyjezdza-na-przesluchanie,732852,s.html
"Tusk jest dorosłym mężczyzną i wie, jak dojść z dworca do prokuratury"
18 kwietnia 2017, 19:00

Co, wkurza was to, że ludzie będą go witać? Zamknijcie dworzec!! Macie
cykora,nie? ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 08:26:52
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

<ironia> Donald Tusk potrzebuje całego moralnego wsparcia jakie tylko
może wygenerować PO by z dworca _dojść do prokuratury_ ! ;-) </ironia>

Data: 2017-04-19 09:41:29
Autor: Pajdak
[...]

Tusk nie potrzebuje wsparcia, to hołota z PiS wymaga leczenia
psychiatrycznego.

--
Lepudruk

Tusk nie jest na tyle dorosłym mężczyzną by samemu dojść z dworca do prokuratury? [NP o PO]