Tusk : nie macie prawa się bronić, macie przyjąć, płakać i płacić

Data: 2017-06-19 07:29:58
Autor: Ciemny Lud
Tusk : nie macie prawa się bronić, macie przyjąć, płakać i płacić
płatny pachołek Kremla  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
http://notatnikmieszczucha.salon24.pl/786998,ocena-dzialan-tuska-jako-tylko-jakiegos-niemieckiego-popychadla-to-za-malo

Komentarz do wypowiedzi Brudzińskiego w "Woronicza 17":

"Donald Tusk, który według mojej oceny po tych słowach do premier
polskiego rządu jest niemieckim popychadłem. Zareagował tak alergicznie na
te słowa być może dlatego, że premier odwołała się w tym wystąpieniu
wprost do tego, kto to piekło spowodował, mówiąc, że to Niemcy."

Czyim popychadłem jest Jojo, złodziejaszek okradający kolegów? Informacje na
Nowogrodzkiej.

CL

Tusk : nie macie prawa się bronić, macie przyjąć, płakać i płacić