Tusk nie obni偶y podatk贸w

Data: 2014-05-04 08:49:08
Autor: u2
Tusk nie obni偶y podatk贸w
Tusk to pseudopolityk, pseudoliberal, niemiecki ciec :

http://niezalezna.pl/54771-tusk-nie-obnizy-podatkow

Nie jeste艣my w stanie radykalnie obni偶y膰 podatk贸w, bo wtedy trzeba by by艂o ograniczy膰 do minimum us艂ugi 艣wiadczone obywatelom przez pa艅stwo, kt贸rych poziom nie jest najwy偶szy - powiedzia艂 wczoraj w telewizji Polsat News premier Donald Tusk.

Premier pytany, czy rozwa偶ane s膮 zmiany w systemie podatkowym, czy zamierza wr贸ci膰 do tematu, na przyk艂ad, podatku liniowego, m贸wi艂: - W Polsce mamy nie najlepszy poziom us艂ug pa艅stwowych, publicznych, mamy poczucie, 偶e ochrona zdrowia, emerytury, to wszystko jest na zbyt niskim poziomie, a r贸wnocze艣nie chcieliby艣my oddawa膰 mniej pieni臋dzy na tego typu us艂ugi.

Wed艂ug niego, 鈥瀌zisiaj w Polsce ju偶 nie ma przestrzeni na jak膮艣 rewolucj臋 podatkow膮鈥. - Nie jeste艣my w stanie radykalnie obni偶y膰 podatk贸w, bo musieliby艣my wtedy naprawd臋 zredukowa膰 do jakiego艣 absurdalnego minimum us艂ugi pa艅stwa, czy 艣wiadczenia spo艂eczne - one w Polsce i tak s膮 niskie - zauwa偶y艂 Tusk.

Jak doda艂, wie, 偶e ludzie woleliby us艂ysze膰 od premiera polskiego rz膮du, 偶e nied艂ugo b臋d膮 mo偶liwie niskie podatki. - Ale ja uczciwie powiem: raczej tutaj du偶ego pola manewru nie ma. Natomiast chcieliby艣my raczej ci膮gle poprawia膰 jako艣膰 us艂ug, jakie pa艅stwo 艣wiadczy obywatelom - zadeklarowa艂 szef rz膮du.

Zapytany czy mog膮 zosta膰 zlikwidowane tak zwane umowy 艣mieciowe lub czy rozwa偶ane s膮 jakie艣 zmiany w tej kwestii Tusk zaznaczy艂, 偶e nag艂a likwidacja takich um贸w w warunkach kryzysu doprowadzi艂aby do zwi臋kszenia bezrobocia.
--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-05-04 15:24:00
Autor: MarkWoydak
Tusk nie obni偶y podatk贸w

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Tusk to pseudopolityk, pseudoliberal, niemiecki ciec :

No zobacz, taki "pseudopolityk, pseudolibera艂, niemiecki cie膰" i jest
premierem, a ty taki geniusz nikim. ZEREM.

Data: 2014-05-04 08:33:23
Autor: Mark Woydak
Tusk nie obni縴 podatk體

PO-owski PSYCHOPATA podpisuj眂y si "Mark Woydak" (u縴waj眂y r體nie innych
ksywek) piszacy z news.albasani.net uzywajacy czytnika Microsoft Outlook
Express 6.00.2900.5931 to OSZOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez
umiaru denaturat i p阣zony ze zgni硑ch burak體 samogon z 3-ciego t硂czenia
dokonaly calkowitego spustoszenia w m髗gu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! M骴lmy si bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci陑kich
chwilach! Nie ma nikogo opor骳z nas! Nawet zdychaj眂y pies i wylenia硑 ze
staro禼i kot go opu禼ili! Pies nasra mu pod drzwiami, a kot do
zaple秐ia砮go od brudu wyra, kt髍e ten nieszcz甓nik nazywa 丑zkiem. Ten
posraniec po ca硂nocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz z nory
i zn體 zasrywa grup z rozwalonego odbytu. M骴lmy si bracia i siostry!
Nadzieja na pe硁y powr髏 do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spe硁ijmy chrze禼ia駍ki obowi眤ek!
Wno秏ym od硑 za PO-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma
w opiece jego bliskich!

MW Dnia Sun, 4 May 2014 15:24:00 +0200, MarkWoydak napisa(a):

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i
Tusk to pseudopolityk, pseudoliberal, niemiecki ciec :

No zobacz, taki "pseudopolityk, pseudolibera, niemiecki cie" i jest
premierem, a ty taki geniusz nikim. ZEREM.

Data: 2014-05-04 15:50:56
Autor: u2
Tusk nie obni偶y podatk贸w
W dniu 2014-05-04 15:24, MarkWoydak pisze:
..
Tusk to pseudopolityk, pseudoliberal, niemiecki ciec :

No zobacz, taki "pseudopolityk, pseudolibera艂, niemiecki cie膰" i jest
premierem, a ty taki geniusz nikim. ZEREM.

oj tam wasza niemiecka nienawisc w koncu was udlawi :)

Data: 2014-05-04 15:53:09
Autor: MarkWoydak
Tusk nie obni偶y podatk贸w

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536645c0$0$2142$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-04 15:24, MarkWoydak pisze:
.
[...]

W przeciwie艅stwie do ciebie jestem Polakiem, a nie ras膮 mong艂oidaln膮 jak ty.

MW

Data: 2014-05-04 15:55:50
Autor: u2
Tusk nie obni偶y podatk贸w
W dniu 2014-05-04 15:53, MarkWoydak pisze:
W przeciwie艅stwie do ciebie jestem Polakiem, a nie ras膮 mong艂oidaln膮 jak
ty.

no nie, Polacy sa tolerancyjni, a tys zwykly rasista, czyli niemiecki ciec.

Data: 2014-05-04 16:20:20
Autor: MarkWoydak
Tusk nie obni偶y podatk贸w

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:536646e6$0$2142$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty i Polak? Przecie偶 jeste艣 ofiar膮 przemarszu wojsk radzieckich!

MW

Data: 2014-05-04 09:24:43
Autor: Mark Woydak
Tusk nie obni縴 podatk體

[...]

MW Dnia Sun, 4 May 2014 16:20:20 +0200, MarkWoydak napisa(a):

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:536646e6$0$2142$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-05-04 15:53, MarkWoydak pisze:
W przeciwie駍twie do ciebie jestem Polakiem, a nie ras mong硂idaln jak
ty.

no nie, Polacy sa tolerancyjni, a tys zwykly rasista, czyli niemiecki ciec.

Ty i Polak? Przecie jeste ofiar przemarszu wojsk radzieckich!

MW

Data: 2014-05-04 16:31:36
Autor: Lepudruk
Tusk nie obni偶y podatk贸w

U偶ytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:lk5igf$cgc$2@news.albasani.net...

[...]

Ten przychlast kiedy艣 na pocz膮tku da艂 mi si臋 we znaki, teraz wiem, 偶e tego durnia trzeba olewa膰 moczem bo tylko na to zas艂uguje. To pijaczyna kt贸ry straci艂 wiar臋 w komunizm.

Kurdupel

Data: 2014-05-04 09:34:11
Autor: Mark Woydak
PO-wski psychopata gada juz do siebie

[...]

MW Dnia Sun, 4 May 2014 16:31:36 +0200, Lepudruk napisa(a):

U縴tkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:lk5igf$cgc$2@news.albasani.net...

[...]

Ten przychlast kiedy na pocz眛ku da mi si we znaki, teraz wiem, 縠 tego durnia trzeba olewa moczem bo tylko na to zas硊guje. To pijaczyna kt髍y straci wiar w komunizm.

Kurdupel

Data: 2014-05-04 18:19:45
Autor: u2
Tusk nie obni偶y podatk贸w
W dniu 2014-05-04 16:31, Lepudruk pisze:
Ten przychlast kiedy艣 na pocz膮tku da艂 mi si臋 we znaki, teraz wiem, 偶e
tego durnia trzeba olewa膰 moczem bo tylko na to zas艂uguje. To pijaczyna
kt贸ry straci艂 wiar臋 w komunizm.

Kurdupel

nie no serio ty qrdupel ? :)))))))

Data: 2014-05-04 18:23:22
Autor: u2
Tusk nie obni偶y podatk贸w
W dniu 2014-05-04 16:20, MarkWoydak pisze:

[...]

zaraz zaraz piszemy o tobie pajdak :)))