Tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej

Data: 2017-10-11 07:39:37
Autor: maciek zawieja
Tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej
Data: 2017-10-11 08:00:43
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej
Wychodzi ze podjudza do wojny domowej. Cale referendum w ktorym ludzie chcieli sami o sobie decydowac ma szanse bardzo zle sie skonczyc.

Data: 2017-10-11 08:20:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej
W dniu środa, 11 października 2017 16:39:38 UTC+2 użytkownik maciek zawieja napisał:
http://niezalezna.pl/205630-tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej

Kaschobenvolk

Data: 2017-10-12 06:24:34
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e83551e-8cc0-4026-a56a-c40597efcec0googlegroups.com...
[...]

Nie ma jak wiara we wszystko co napisze jakiś szmatławiec.

CL

Data: 2017-10-12 04:00:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 października 2017 06:25:42 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]

Kaschobenvolk

Nie ma jak wiara we wszystko co napisze jakiś szmatławiec.

Oj tam oj tam... Prezes Kaczelnik ma ciekawsze pochodzenie, bo znad Jordanu
nie mówiąc o oryentacyi i się nie chwali...

Data: 2017-10-12 04:30:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 października 2017 13:00:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu czwartek, 12 października 2017 06:25:42 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Oj tam oj tam... Prezes Kaczelnik ma ciekawsze pochodzenie, bo znad Jordanu
nie mówiąc o oryentacyi i się nie chwali...

PS. Czy jak ktoś nie znosi kurdupla, to musi od razu lieben Herr Tuska i wpadać
w ciepłe objęcia Mamusi Anielki? Chłopie skończ z tym dualistycznym myśleniem.

Data: 2017-10-12 15:36:46
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fa5202e-4bd2-45e4-bf18-cbfbd970f093googlegroups.com...
> [...]

w ciepłe objęcia Mamusi Anielki? Chłopie skończ z tym dualistycznym myśleniem.

Powiedz to u2 i jego klonom.

CL

Data: 2017-10-12 11:44:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 października 2017 15:46:33 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]

w ciepłe objęcia Mamusi Anielki? Chłopie skończ z tym dualistycznym myśleniem.

Cały czas mówię. Nie dociera.

Data: 2017-10-12 20:45:36
Autor: pinokio
W dniu 12.10.2017 o 13:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
Oj tam oj tam... Prezes Kaczelnik ma ciekawsze pochodzenie, bo znad Jordanu
nie mówiąc o oryentacyi i się nie chwali...

ciebie jako buddysty nie obowiązuje ósme przykazanie

Data: 2017-10-12 11:54:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 października 2017 20:45:37 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> nie mówiąc o oryentacyi i się nie chwali...

ciebie jako buddysty nie obowiązuje ósme przykazanie

Obowiązuje mnie, żeby mówić zgodnie z rzeczywistością i nie dawać wiary dziwnym
pogłoskom zwłaszcza na czyjąś niekorzyść. Zaryzykuję jednak opinię, że te
informacje ze sporym prawdopodobieństwem to więcej niż dziwne pogłoski czy
chciejstwa i że mają "likely" odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Data: 2017-10-12 17:28:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 października 2017 20:54:47 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
informacje ze sporym prawdopodobieństwem to więcej niż dziwne pogłoski czy
chciejstwa i że mają "likely" odzwierciedlenie w rzeczywistości.

PS. Chyba jedyny plus, że z tej swojej szafy Prezes ma wyłącznie możliwą opcję
zwalczania agresywnego germanizmu jako przedstawiciel mniejszości, które malarz
pokojowy skazał na zagładę.

Data: 2017-10-13 08:00:43
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:orod8g$fht$1node1.news.atman.pl...
[...]

A jaką treść ma to "ósme przykazanie"? Bo wiesz, cienki jestem z tych katolickich zakazów.

CL

Data: 2017-10-12 23:34:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 13 października 2017 08:06:46 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:

> ciebie jako buddysty nie obowiązuje ósme przykazanie

A jaką treść ma to "ósme przykazanie"? Bo wiesz, cienki jestem z tych katolickich zakazów.

Z tego co pamiętam, to oni coś tam mają, żeby nie świadczyć w niezgodzie
z prawdą przeciwko bliźnim. Podobnie jak u mnie.

I raczej widziałem wszystko inne niż żeby według tej wskazówki postępowali.
Frywolne oskarżenia i pomówienia sypią się im z ust srebrnym deszczem ;)

Ja mogę przyjąć i owszem różne dziwne tezy, ale tam, gdzie wskazuje na to
realne zachowanie delikwenta i gdzie one regularnie wypełniają deseń
pozostałych puzzli układanki. Do wielkiej polityki rzadko kiedy idą ludzie
normalni - najczęściej z kompleksami jak Tusk czy Kaczor, które usiłują
następnie lepiej lub gorzej nadrabiać. Co nie znaczy, że należy odmówić im
geniuszu, ale na nim kładzie się cień słabości osobistych, toteż skutki tych
działań są najczęściej pomieszane - częściowo dobroczynne, a częściowo szkodliwe
dla rządzonych. Bez Gombrowicza nie razbieriosz.

Data: 2017-10-12 09:19:03
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

> [...]

Kaschobenvolk

Nie ma jak wiara we wszystko co napisze jakiś szmatławiec.

Szmaty mają w głowie zamiast mózgu to muszą czytać szmatławce :DDDDDDDD
Nawet komiksy są dla nich za trudne :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-11 20:52:53
Autor: Presidente de San Escobar
maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/205630-tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej

Pierdoło czytaj lepiej NIE Urbana, przynajmniej będzie śmiesznie zamiast
żałośnie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Tusk-nie-uwaza-sie-za-polaka-mowi-ze-jest-przedstawicielem-mniejszosci-etnicznej