Tusk: nie znęcajmy się nad prezesem.

Data: 2010-09-07 08:05:17
Autor: Jarek od kżyża
Tusk: nie znęcajmy się nad prezesem.
- Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów.
Tak premier Donald Tusk (PO) komentował ostatnie wypowiedzi prezesa PiS. Kaczyński wystosował list do członków PiS, krytykując nielojalność niektórych z polityków tej partii (w weekend został opublikowany). Dał też wywiad dla prawicowego portalu internetowego. Zarzucił w nim m.in. politykom PO "chamstwo" i odrzucenie "wszelkich reguł kultury" podczas posiedzeń komisji i w sejmowej restauracji.

Tusk pytany o to wczoraj przez dziennikarzy powiedział : - Przyzwyczaiłem się do tego, że Jarosław Kaczyński czasem wypowiada myśli i sądy, których potem się pewnie wstydzi.

Apelu premiera nie posłuchali jego koledzy partyjni. Wczoraj w Sejmie politycy PO Mariusz Witczak i Andrzej Halicki mówili, że retoryka Jarosława Kaczyńskiego przypomina tę z czasów PRL. Ich zdaniem w opublikowanym na stronie PiS liście do członków tej partii prezes PiS przyznał się do tego, że w kampanii wyborczej chciał oszukać Polaków.

W liście prezes stwierdził, że "skuteczność różnego rodzaju zabiegów mających zmienić mój wizerunek (...) nie przyniosła znaczących skutków".

- Ten list jasno pokazuje, że Jarosław Kaczyński przyznaje się, iż chciał w kampanii wyborczej oszukać Polaków. Z tego listu jasno wypływa przesłanie, że żałuje kampanii wyborczej, w której był lewicowy, przystojny, uprzejmy, pełen empatii, europejski, nowoczesny - mówił senator PO Mariusz Witczak podczas konferencji prasowej zatytułowanej "PiS jak PZPR".

Senator Witczak stwierdził, że wypowiedzi Kaczyńskiego wskazują, że czuje się obecnie, jakby żył pod zaborami. - Myślę, że jest blisko mentalnie organizowania napadów na pociągi - żartował, przypominając akcję PPS pod dowództwem Józefa Piłsudskiego pod Bezdanami.

O wiele mniej na temat ostatnich wypowiedzi prezesa PiS mówili politycy tej partii. Poseł Zbigniew Girzyński w Radiu RMF FM mówił, że jemu osobiście bardziej podobała się retoryka prezesa z okresu kampanii wyborczej. Zaprzeczył też, jakoby kiedykolwiek spotkał się z chamstwem ze strony polityków PO w Sejmie.

Także niedawno wykluczony z klubu PiS w europarlamencie Marek Migalski (Jarosław Kaczyński wypominał mu "zachowania całkowicie kompromitujące") stwierdził, że PiS traci kontrolę nad własnym wizerunkiem medialnym, a prezes partii w medium, w którym nie powinien się wypowiadać, wypowiada słowa, których wypowiadać nie powinien.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8343391,Tusk__nie_znecajmy_sie_nad_prezesem.html#ixzz0yoxq5QfI

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-07 10:38:10
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i64kmv$ogs$1inews.gazeta.pl...
- Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów.

 Ostatnie poczynania prezesa PiS wskazują na postępująca demencję starczą!

--

Zahir

Data: 2010-09-07 10:44:21
Autor: dK

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c85f9f0$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Proponuję różnić się od PiSolców i powstrzymajmy się od ataków ad persona.
NIech za nami stoi siła argumentów a nie emocje - te zostawmy tamtym frustratom.

dK

Data: 2010-09-07 17:52:34
Autor: ~ heÂŽsk
nie znęcajmy się nad prezesem.
On Tue, 7 Sep 2010 10:38:10 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

 Ostatnie poczynania prezesa PiS wskazują na postępująca demencję starczą!

 ototo! ototo! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-07 17:52:33
Autor: ~ heÂŽsk
Tusk: nie znęcajmy się nad prezesem.
On Tue, 7 Sep 2010 08:05:17 +0200, Jarek od kżyża <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

- Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów.

 no wlasnie. duda czai sie na stolek sniadka.  rydzyk wstrzymal poparcie. purpuraci tez zorientowali sie,  ze traca na "wspolpracy" z nieobliczalnym prezesem.
 czas prezesa pis dobiega konca...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Tusk: nie znęcajmy się nad prezesem.