Tusk nie znosi Lisa

Data: 2011-09-03 09:23:01
Autor: u2
Tusk nie znosi Lisa
... pewnie za tÄ™ jego ksiÄ…ĹĽkÄ™ "Co z tÄ… POlskÄ…, glupcze" :) Choc mi
wygladaja na kolegow z boiska :)

http://www.fakt.pl/Tusk-szczerze-nie-znosi-Lisa-,artykuly,113645,1.html

Palikot ujawnia kulisy Platformy. Pełny szacunek, uśmiechy i kurtuazja -
gdy Donald Tusk (54 l.) i gwiazda publicystyki Tomasz Lis (45 l.) stajÄ…
na przeciw siebie przed telewizyjnymi kamerami, nic nie zdradza, ĹĽe
stosunki między nimi mogą być napięte jak struna.

Mało tego. Nieraz spotykali się na piłkarskim boisku, gdzie wyglądali
niemal jak przyjaciele z podwórka. Ale, jeśli wierzyć rewelacjom Janusza
Palikota (47 l.), to tylko pozory. Przynajmniej ze strony premiera. –
Autentycznie go nie znosi – tak Palikot opisuje nastawienie szefa rządu
do słynnego dziennikarza.

Kiedyś był bliskim współpracownikiem lidera PO, a nawet – jak szepcze
się w politycznych kuluarach – jego kompanem z licznych wieczorów
spędzonych przy butelce dobrego wina. Teraz Palikot próbuje ostro dobrać
się do skóry Tuskowi. I wyciąga na światło dzienne – rzekome lub
prawdziwe – tajniki charakteru i kulisów władzy szefa Platformy.

– Jest bardzo impulsywny. Ale też bardzo chwiejny. Kiedy ma atak, jego
twarz staje się zawzięta, rzuca wulgaryzmami, obraża i wyrzuca
wszystkich – tak Palikot kreśli sylwetkę szefa rządu w książce „Kulisy
Platformy", wywiadzie rzece z nim przeprowadzonym dla wydawnictwa
„Czerwone i czarne" przez Annę Wojciechowską.

W publikacji nie brakuje pikantnych szczegółów, choćby o nastawieniu
Tuska do gwiazd dziennikarstwa.
– Bardzo dobrze mówił o Jarosławie Kuźniarze. No i może Janinę
Paradowską lubił. „Janka zawsze przyzwoicie się zachowa" mawiał –
opisuje Palikot. A kogo premier ustawia na przeciwnym biegunie?
– Momentami było dla mnie wręcz szokujące, z jakimi negatywnymi emocjami
wypowiadał się o Tomaszu Lisie. Autentycznie go nie znosi – zdradza Palikot.

Data: 2011-09-03 10:21:40
Autor: lwp.prosto.ze.wsi
Tusk nie znosi Lisa
.. pewnie za tę jego ksi±żkę "Co z t± POlsk±, glupcze" :) Choc mi

wygladaja na kolegow z boiska :)

http://www.fakt.pl/Tusk-szczerze-nie-znosi-Lisa-,artykuly,113645,1.html

Palikot ujawnia kulisy Platformy. Pełny szacunek, u¶miechy i kurtuazja -

gdy Donald Tusk (54 l.) i gwiazda publicystyki Tomasz Lis (45 l.) staj±

na przeciw siebie przed telewizyjnymi kamerami, nic nie zdradza, że

stosunki między nimi mog± być napięte jak struna.

Mało tego. Nieraz spotykali się na piłkarskim boisku, gdzie wygl±dali

niemal jak przyjaciele z podwórka. Ale, je¶li wierzyć rewelacjom Janusza

Palikota (47 l.), to tylko pozory. Przynajmniej ze strony premiera. ?

Autentycznie go nie znosi ? tak Palikot opisuje nastawienie szefa rz±du

do słynnego dziennikarza.

Kiedy¶ był bliskim współpracownikiem lidera PO, a nawet ? jak szepcze

się w politycznych kuluarach ? jego kompanem z licznych wieczorów

spędzonych przy butelce dobrego wina. Teraz Palikot próbuje ostro dobrać

się do skóry Tuskowi. I wyci±ga na ¶wiatło dzienne ? rzekome lub

prawdziwe ? tajniki charakteru i kulisów władzy szefa Platformy.

? Jest bardzo impulsywny. Ale też bardzo chwiejny. Kiedy ma atak, jego

twarz staje się zawzięta, rzuca wulgaryzmami, obraża i wyrzuca

wszystkich ? tak Palikot kre¶li sylwetkę szefa rz±du w ksi±żce ?Kulisy

Platformy", wywiadzie rzece z nim przeprowadzonym dla wydawnictwa

?Czerwone i czarne" przez Annę Wojciechowsk±.

W publikacji nie brakuje pikantnych szczegółów, choćby o nastawieniu

Tuska do gwiazd dziennikarstwa.

? Bardzo dobrze mówił o Jarosławie KuĽniarze. No i może Janinę

Paradowsk± lubił. ?Janka zawsze przyzwoicie się zachowa" mawiał ?

opisuje Palikot. A kogo premier ustawia na przeciwnym biegunie?

? Momentami było dla mnie wręcz szokuj±ce, z jakimi negatywnymi emocjami

wypowiadał się o Tomaszu Lisie. Autentycznie go nie znosi ? zdradza Palikot.

Brednie, Lis został zatrudniony i pracuje dla ekipy Tuska.

Data: 2011-09-03 13:50:19
Autor: u2
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 10:21, lwp.prosto.ze.wsi@poczta.onet.pl pisze:
Brednie, Lis został zatrudniony i pracuje dla ekipy Tuska.

Widocznie razwietce zalezy na wypromowaniu p. Lisa jako czolowego
opozycjoniste w razie obalenia rezymu Tuska i pelobandy.

Data: 2011-09-03 17:40:22
Autor: stevep
Tusk nie znosi Lisa
Dnia 03-09-2011 o 13:50:19 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A wymień kilku członków razwietki, a jak masz z tym trudnosci to zapytaj  Wildsteina, albo Zybertowicza.

--
stevep

Data: 2011-09-03 11:23:36
Autor: Leprechaun
Tusk nie znosi Lisa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e61d5d6$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
.. pewnie za tÄ™ jego ksiÄ…ĹĽkÄ™ "Co z tÄ… POlskÄ…, glupcze" :) Choc mi
wygladaja na kolegow z boiska :)

Ty siÄ™ MATOLE zdecyduj: Palikot jest cacy czy be?

BomBel

Data: 2011-09-03 11:36:40
Autor: zdumiony
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 11:23, Leprechaun pisze:
Ty siÄ™ MATOLE zdecyduj: Palikot jest cacy czy be?

Palikot byłby całkiem znośny, gdyby nie ta jego antykościelność.

Data: 2011-09-03 13:51:09
Autor: u2
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 11:36, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-03 11:23, Leprechaun pisze:
Ty się MATOLE zdecyduj: Palikot jest cacy czy be?

Palikot byłby całkiem zno¶ny, gdyby nie ta jego antyko¶cielno¶ć.

Bo ja wiem, to ewidentnie lewicujacy Zydek, a ja takich nie cierpie.

Data: 2011-09-03 14:04:17
Autor: zdumiony
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 13:51, u2 pisze:
Bo ja wiem, to ewidentnie lewicujacy Zydek, a ja takich nie cierpie.

Dlaczego s±dzisz że jest Żydem?

Data: 2011-09-03 14:06:12
Autor: u2
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 14:04, zdumiony pisze:
W dniu 2011-09-03 13:51, u2 pisze:
Bo ja wiem, to ewidentnie lewicujacy Zydek, a ja takich nie cierpie.

Dlaczego s±dzisz że jest Żydem?

Z pochodzenia ewidentnie Zyd. Poznaje to fizjonomicznie i po tym kto go
popiera.

No i pewnie nie wiesz kim byl jego ojciec podczas wojny i po wojnie.

Data: 2011-09-03 14:16:55
Autor: zdumiony
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 14:06, u2 pisze:
Z pochodzenia ewidentnie Zyd. Poznaje to fizjonomicznie i po tym kto go
popiera.

Ma raczej małe poparcie

No i pewnie nie wiesz kim byl jego ojciec podczas wojny i po wojnie.

Chodzi o rewelacje w stylu Bubla?

Data: 2011-09-03 14:24:21
Autor: u2
Tusk nie znosi Lisa
W dniu 2011-09-03 14:16, zdumiony pisze:
Z pochodzenia ewidentnie Zyd. Poznaje to fizjonomicznie i po tym kto go
popiera.

Ma raczej małe poparcie

No co ty wsrod bohemy zydowskiej ma ogromne poparcie.

No i pewnie nie wiesz kim byl jego ojciec podczas wojny i po wojnie.

Chodzi o rewelacje w stylu Bubla?

Nie czytuje rewelacji Zyda Bubla, nie interesuja mnie one.

Tusk nie znosi Lisa