Tusk - niewygodne nazwisko

Data: 2012-09-21 17:52:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk - niewygodne nazwisko
Strach przed posądzeniem o układy i kolesiostwo sięgnął absurdu. Władze portu lotniczego w Gdańsku podobno wpadły w panikę kiedy okazało się, że 2-milionowym pasażerem Ryanair na tym lotnisku jest osoba o nazwisku Tusk.

Wg mojego informatora, szefowie Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy próbowali zmienić decyzję a raczej wyliczenia irlandzkiego przewoźnika. Po ostatnich „medialnych turbulencjach” związanych z Michałem Tuskiem i aferą OLT Express, obawiano się skandalu wynikającego z faktu, że 2-milionowa osoba ma to samo nazwisko, co urzędujący Prezes Rady Ministrów. Kryzys udało się opanować, wyjątkowego pasażera a raczej pasażerki nie zmieniono. Informacja poszła w świat bez „cenzury” – rozsądek zwyciężył…

 Co na to Ryanair? - Nie komentujemy informacji odnoszących się do danych osobowych szczęśliwego pasażera – odpowiedział Tomasz Żegliński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży irlandzkiego przewoźnika.

Ponieważ nie udało mi się telefonicznie skontaktować z przedstawicielem Portu Lotniczego w Gdańsku, prośbę o komentarz w tej sprawie przesłałem pocztą elektroniczną. Czekam na odpowiedź.

http://jakubgorski.natemat.pl/32273,tusk-niewygodne-nazwisko

Następne popierdolenie. Idiotyzm sięgnął zenitu. Piję do "kolanka księdza"

Tusk - niewygodne nazwisko