Tusk niszczy LOT

Data: 2013-05-11 12:42:56
Autor: Stachu Chebel
Tusk niszczy LOT
On 11 Maj, 21:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wszystko wskazuje na to, że sprawa sprzedaży LOT-u została już przez
ekipę Donalda Tuska uzgodniona z potencjalnym nabywcą. Nasz narodowy
przewoźnik i nasza narodowa chluba

Obejsrane kible jeszcze przed startem na trasie międzykontynentalnej.
U ciebie w m3 gówno na wycieraczce to też chluba? Narodowa?

Data: 2013-05-11 21:48:36
Autor: u2
Tusk niszczy LOT
W dniu 2013-05-11 21:42, Stachu Chebel pisze:
On 11 Maj, 21:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

wisz heblik, dla ciebie chluba narodowa to oszukac durnych polaczkow, ukrasc miliardy i zwiac do tel-awiwu...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-11 12:59:39
Autor: Stachu Chebel
Tusk niszczy LOT
On 11 Maj, 21:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Obejsrane kible jeszcze przed startem na trasie mi dzykontynentalnej.
> U ciebie w m3 g wno na wycieraczce to te chluba? Narodowa?

wisz heblik, dla ciebie chluba narodowa to oszukac durnych polaczkow,
ukrasc miliardy i zwiac do tel-awiwu...-;)

Eeee tam, bez przesady. Napisz coś n/t własnej definicji chluby.
Narodowej oczywistaoczywistość. Napisz dlaczego LOT to chluba,
wspomnij coś o PeKaPe itd.,itp...  Tylko ani mrumru o własnej
wycieraczce...

Data: 2013-05-11 22:53:17
Autor: u2
Tusk niszczy LOT
W dniu 2013-05-11 21:59, Stachu Chebel pisze:
Eeee tam, bez przesady. Napisz coś n/t własnej definicji chluby.
Narodowej oczywistaoczywistość. Napisz dlaczego LOT to chluba,
wspomnij coś o PeKaPe itd.,itp.

to by byly chluby, gdyby nie takie hebliki jak ty. ty masz ojczyzne gdzie indziej.

Data: 2013-05-12 00:36:37
Autor: pluton_
Tusk niszczy LOT
> [...]
> wspomnij coś o PeKaPe itd.,itp.

to by byly chluby, gdyby nie takie hebliki jak ty. ty masz ojczyzne

widzisz heblik, musisz wypierdalac do innej ojczyzny.
przez ciebie lot, pekape itede nie sa chlubami.

Nullification

Data: 2013-05-11 21:58:36
Autor: Gonzalez
Tusk niszczy LOT
On 11 Maj, 21:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A powiesili jakiegoś skurwysyna za doprowadzenie do takiego stanu? Czy awansowali?

Geremka plan idzie pełną parą, a matołectwo klaszcze...

Data: 2013-05-11 13:10:38
Autor: Stachu Chebel
Tusk niszczy LOT
On 11 Maj, 21:58, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

A powiesili jakiego skurwysyna za doprowadzenie do takiego stanu? Czy
awansowali?

Geremka plan idzie pe n par , a mato ectwo klaszcze...

Srelemorele!!!  Popatrz na ceny biletów. Przelot KTW-PEK w te i wewte,
jest z południa PL tańszy i wygodniejszy Lufą niż naszą chlubą
narodową z WAW. Jak chcesz, to ratuj za swą kasiorę (podatnika) owego
bankruta z obejsranymi kiblami. "Pozyczka" dla LOT'u z naszej kieszeni
- źle, sprzedaż bankruta - też źle. No to kurka wódka co z tym należy
teraz zrobić?

Data: 2013-05-11 22:26:32
Autor: Gonzalez
Tusk niszczy LOT
W dniu 2013-05-11 22:10, Stachu Chebel pisze:
[...]

Tak to jest, jak okupant rządzi Polską...

Data: 2013-05-11 13:27:28
Autor: Stachu Chebel
Tusk niszczy LOT
On 11 Maj, 21:58, Gonzalez <Gonza...@gmail.com> wrote:

A powiesili jakiego skurwysyna za doprowadzenie do takiego stanu? Czy
awansowali?

Geremka plan idzie pe n par , a mato ectwo klaszcze...

=======
Ale swoją drogą trochę racji masz..  To bodaj za bliźnich rządów
podpisano umowę na niezmienność cen dostarczanego paliwa do żelaznych
ptaków. W międzyczasie ceny paliwa ptaszego jebły w dół..  I miałbym
to wszystko w dupie, jednakże dopóki doputy jest to firma z dupnym
udziałem kapitału Państwa, ciągnie ode mnie kasiorę za Damski Wuj coby
się utrzymać, następnie żąda od Rodaka/Sponsora więcej kasiory za
bilet niż Lufa, to Jatopierode!!!  Jak se wypijesz i będziesz chciał
pojechać ze Świdnicy do Jeleniej, to przeca sam za kółko się nie
wstawisz. Zamówisz taryfę, oczywistaoczywistość. Jaką firmę zamówisz?
Gorszą i Droższą, czy Tańszą i Lepszą?
I w papiury nie będziesz nim zaglądał czy są z Polski czy z Konga....

Tusk niszczy LOT