Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

Data: 2010-10-02 13:44:45
Autor: u2
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
... tutaj w pe³ni popieram Pana Premiera Tuska. ¯yczê samych sukcesów,
choæ obietnice Pana Premiera nieraz ju¿ s³ysza³em, n.p. w sprawie walki
z hazardem :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8456029,Tusk_o_dopalaczach__Brutalnie_rozstrzygniemy_problem_.html

Data: 2010-10-02 05:49:44
Autor: Hans Kloss
On 2 Pa¼, 13:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. tutaj w pe³ni popieram Pana Premiera Tuska.
Brutalnie to siê powinno pogoniæ jego i bandê jego przydupasów. Nie ma
zapewne dnia ¿eby w Polsce nie umiera³ cz³owiek na skutek zatrucia
dopalaczem o nazwie "etanol"  ale ry¿a gnida wie ¿e na "walce" z
alkoholem mo¿na jedynie straciæ (procenty rzecz jasna).  Wiec sobie
jakie¶ "dopalacze" wynalaz³ i dalej¿e walczyæ....a nu¿ z siê jaki¶
heskoidalny bêcwa³ da nabraæ?
J-23

Data: 2010-10-02 15:04:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:74a77926-019d-4fc6-adc9-49b388f423ddd17g2000yqm.googlegroups.com...
On 2 Pa¼, 13:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Poczytaj sobie przymule, jak Stany Zjednoczone walczy³y z dopalaczem o nazwie "etanol" i jak na tym wysz³y.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-02 16:12:55
Autor: Piotr Nikodem Miesi±czek
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> >

Poczytaj sobie przymule, jak Stany Zjednoczone walczy³y z dopalaczem o nazwie "etanol" i jak na tym wysz³y.

Kolega, znaczy siê imputuje osobnikowi "Hans Kloss" umiejêtno¶æ czytania ze zrozumieniem?

Data: 2010-10-02 16:45:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "Piotr Nikodem Miesi±czek" <watra.jol@bluewin.ch> napisa³ w wiadomo¶ci news:i87elh$hd4$1news01.versatel.de...

[...]

Wszak cuda siê zdarzaj±!

Data: 2010-10-03 01:31:02
Autor: Jaksa
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I błyskawicznie
On Sat, 02 Oct 2010 15:14:55 +0200, `he®sk <.PiSbigbrednie@interia.pl>  wrote:

On 2 Paź, 13:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> .. tutaj w pełni popieram Pana Premiera Tuska.
Brutalnie to się powinno pogonić jego i bandę jego przydupasów. Nie ma
zapewne dnia żeby w Polsce nie umierał człowiek na skutek zatrucia
dopalaczem o nazwie "etanol"  ale ryża gnida wie że na "walce" z
alkoholem można jedynie stracić (procenty rzecz jasna).  Wiec sobie
jakieś "dopalacze" wynalazł i dalejże walczyć....a nuż z się jakiś
heskoidalny bęcwał da nabrać?
J-23

=========================================>>
Poczytaj sobie przymule, jak Stany Zjednoczone walczyły z dopalaczem o
nazwie "etanol" i jak na tym wyszły.

 hans, przymule grupowy.
 siedzisz u mnie w kf tak pozostali twoi grupowi kolesie.
 http://miniurl.pl/pis_twa
 jednorazowo znize sie do twego poziomu i ci odpowiem: wal sie!

a kogo obchodzi kogo trzymasz w kf popierdolony onanisto?
myslisz moze ze to interesujace albo zabawne, polglowku?

jeb sie na ryj platfusie, jestes jednym z najglupszych tu
uczestnikow.

Jaksa

Data: 2010-10-03 11:24:16
Autor: Piotr Nikodem MiesiÄ…czek
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I błyskawicznie

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl>

[...]

Ma kolega rację, kolego Jaksa. Wyjatkowy poziom kultury słowa w wypowiedzi kolegi i rażąca oczy iteligencja jego treści zapewnia koledze pierwsze miejsce w tym rankingu.
Dla osób nie posiadajÄ…cych wrodzonej inteligencji (awe, jadrysiotenka etc.) podpowiedź - chodzi o ranking najgÅ‚upszych  uczestnikó.

Data: 2010-10-03 11:42:02
Autor: u2
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
W dniu 2010-10-03 11:24, Piotr Nikodem Miesi±czek pisze:
Ma kolega racjê, kolego Jaksa. Wyjatkowy poziom kultury s³owa w
wypowiedzi kolegi i ra¿±ca oczy iteligencja jego tre¶ci zapewnia koledze
pierwsze miejsce w tym rankingu.

Hienek jest pierwszy w tym rankingu od d³u¿szego czasu :)

Data: 2010-10-02 13:59:24
Autor: awe
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
Niech tej zjeb ryzy sie nie zajmuje dopalaczami jak ta debilna Gronkiewicz waltz tych niech sie zajmie deficytem budzetowym
awe

Data: 2010-10-02 13:56:58
Autor: u2
W dniu 2010-10-02 13:59, awe pisze:
Niech tej zjeb ryzy sie nie zajmuje dopalaczami jak ta debilna Gronkiewicz waltz tych niech sie zajmie deficytem budzetowym

Tak, ale jedno z drugiego wynika. Jako, ¿e sam w m³odo¶ci u¿ywa³ wiêc
w±tpiê w szczero¶æ jego deklaracji. Podobnie walczy z hazardem, ustawy
nie ma do dzisiaj.

Data: 2010-10-02 07:39:49
Autor: zbig
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

u2 napisa³(a):

Tak, ale jedno z drugiego wynika. Jako, �e sam w m�odo�ci u�ywa� wi�c
w�tpi� w szczero�� jego deklaracji. Podobnie walczy z hazardem, ustawy
nie ma do dzisiaj.
Ustawa jest od listopada zeszlego roku, ignorancie, ¿e tak ³agodnie
powiem.

Data: 2010-10-02 23:12:41
Autor: zbig
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

u2 napisa³(a):

�ciemniasz.
Brnij w zaparte, to dowód bezsilnego fanatyzmu.

Data: 2010-10-03 10:20:31
Autor: u2
W dniu 2010-10-03 08:12, zbig pisze:

u2 napisa³(a):

�ciemniasz.
Brnij w zaparte, to dowód bezsilnego fanatyzmu.

Poka¿ mi przepisy wykonawcze, Dziennik Ustaw itp.

Data: 2010-10-03 02:20:13
Autor: zbig
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

u2 napisa³(a):
W dniu 2010-10-03 08:12, zbig pisze:

Poka� mi przepisy wykonawcze, Dziennik Ustaw itp.
Dla ³amag, które nie potrafia pos³ugiwaæ siê wyszukiwark±.
(Dz. U. Nr 201, poz. 1540)
jest tez projekt jej nowelizacji, do którego mia³a zastrze¿enia KE
rozporz±dzenie MF
Dz.u. 161 poz 1086

Data: 2010-10-03 11:22:22
Autor: u2
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
W dniu 2010-10-03 11:20, zbig pisze:

u2 napisa³(a):
[...]

Czyli wykaza³e¶, ¿e nadal nie ma przepisów wykonawczych, bo je KE
zastopowa³a. Q.E.D.

Data: 2010-10-02 14:00:38
Autor: zinek
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ca71e0b$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dokladnie -
chociaz w tym przypadku dobrze ze nie ma ;)
miro zbychu i zdzichu nie zarobia przynajmniej ...

Data: 2010-10-02 14:12:07
Autor: u2
W dniu 2010-10-02 14:00, zinek pisze:
dokladnie -
chociaz w tym przypadku dobrze ze nie ma ;)
miro zbychu i zdzichu nie zarobia przynajmniej ...

O dziwo, znowu Unia dba o nasze interesy. :)

Data: 2010-10-02 14:33:04
Autor: zinek
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ca72199$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-02 14:00, zinek pisze:
dokladnie -
chociaz w tym przypadku dobrze ze nie ma ;)
miro zbychu i zdzichu nie zarobia przynajmniej ...

O dziwo, znowu Unia dba o nasze interesy. :)

i pytanie brzmi - kto teraz ma interes w walce z dopalaczami :)
ani chybi jacys dilerzy :)

Data: 2010-10-02 16:10:47
Autor: Piotr Nikodem Miesi±czek

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i876ir$5qv$1news.onet.pl...
Niech tej zjeb ryzy sie nie zajmuje dopalaczami jak ta debilna Gronkiewicz waltz tych niech sie zajmie deficytem budzetowym
awe
Wyj±tkowo dobry przyk³ad PiSiarskiej kultury i yntelygencji, pokazujecie kolego awe.
Zachowuj±c siê tak, jak siê zachowujecie, wspaniale pokazujecie jaki jest elektorat prezia.

Data: 2010-10-02 17:06:11
Autor: awe
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "Piotr Nikodem Miesi±czek" <watra.jol@bluewin.ch> napisa³ w wiadomo¶ci news:i87ehh$h6g$1news01.versatel.de...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a co ci chodzi o ryzego zjeba czy o debilna Gronkiewicz. Gdy chodzi o 300 mld zl ktore Tusk przebomblowal nie wprowadzajac zadnych reform to ja ci powiem kulturanie pierdol sie kretynie w sytuacji kiedy zabiera sie juz dodatek pogrzebowy - pierdol sie podwojnie
awe

Data: 2010-10-02 17:35:41
Autor:
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
On Sat, 2 Oct 2010 16:10:47 +0200, Piotr Nikodem Miesi±czek
<watra.jol@bluewin.ch> wrote:

> [...]
Zachowuj±c siê tak, jak siê zachowujecie, wspaniale pokazujecie jaki jest elektorat prezia.

 obrzydzenie bierze cdzytajac takiego lajdaka jak awe, hans kloss,
 raff, jaksa, razor czy im podobni. kolesie maja kompleksy malego
 czlonka, w zyciu nic im nie wyszlo, za idola obrali sobie zyciowego
 nieudacznika, jedyne co im pozostalo to bluzgac. menelstwo jedne!

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-02 17:47:30
Autor: kochamspamWYTNIJTO
w³a¶nie to ty
<watra.jol@bluewin.ch> wrote:

> [...]

 czlonka, w zyciu nic im nie wyszlo, za idola obrali sobie zyciowego
 nieudacznika, jedyne co im pozostalo to bluzgac. menelstwo jedne!

W³a¶nie to ty bezsensownie teraz bluzn±³e¶ i poczu³em do tego obrzydzenie.
Je¶li uwa¿asz ¿e twoje bezsensowne bluzgi wp³ywaj± na moj± opiniê o wymienionych przez ciebie ludziach, to jeste¶ kretynem.
Ponadto bezsensowne bluzgi s± z ca³a pewno¶ci± ³ajdactwem.

Data: 2010-10-02 16:10:48
Autor: Hans Kloss
w³a¶nie to ty
On 2 Pa¼, 17:47, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:

>  obrzydzenie bierze cdzytajac

Gówno tu kogo obchodzi co ciebie bierze a co nie. ¦mieciem jeste¶ i
jako ¶mieæ bêdziesz tu gnojony ilekroæ przyjdzie mi ochota na
szturchanie takiej kupy ³ajna jak ty.
J-23

Data: 2010-10-03 01:37:10
Autor: Jaksa
w³a¶nie to ty
On Sat, 02 Oct 2010 17:47:30 +0200, <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  wrote:

On Sat, 2 Oct 2010 16:10:47 +0200, Piotr Nikodem MiesiÄ…czek
<watra.jol@bluewin.ch> wrote:

> [...]

 czlonka, w zyciu nic im nie wyszlo, za idola obrali sobie zyciowego
 nieudacznika, jedyne co im pozostalo to bluzgac. menelstwo jedne!

Jeśli uważasz że twoje bezsensowne bluzgi wpływają na moją opinię o
wymienionych przez ciebie ludziach, to jesteÅ› kretynem.
Ponadto bezsensowne bluzgi są z cała pewnością łajdactwem.

polglowek hesk ma kopleks malego czlonka i spora doze frustracji
w sobie, bo w zyciu nic mu nie wyszlo. Oferma wrzuca na grupe
swoje piardy intelektualne, sadzac ze ktos to czyta (ja niemal
zawsze omijam tego ciula, bo wiem ze nie ma on nic ciekawego,
madrego albo zabawnego do powiedzenia.

Z heska jest totalne zero, zachodzi pytanie, po co ten facecik zyje,
jesli wogole jego marna bezwartosciowa wegetacje mozna nazwac zyciem?

Jaksa

Data: 2010-10-02 15:20:14
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia sob pa¼dziernik 2 2010 13:44 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8456029,Tusk_o_dopalaczach__Brutalnie_rozstrzygniemy_problem_.html
Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
ohooo. czy¿by w³adza wykonawcza chcia³a wyrêczyæ niezale¿n± w³adze
s±downicz±? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-02 17:02:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
bardzp rpzs±dnie
[...]

Postêpuje nadzwyczaj rozs±dnie.
Przecie¿ gdyby walczy³ z alkoholizmem i nikotynizmem, uszczupli³oby to znacznie wp³ywy do Skarbu Pañstwa z tytu³u akcyzy.

Data: 2010-10-02 17:12:34
Autor: cytryna
[...]

********************

"Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie" tak jak w Smoleñsku. Obiecujê, a W³odek pomo¿e.

Data: 2010-10-02 17:35:41
Autor:
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie
On Sat, 02 Oct 2010 17:12:34 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]
> ********************

"Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie" tak jak w Smoleñsku. Obiecujê, a W³odek pomo¿e.

 ooopppss. zapomnialem o mtobie. wracasz do kwarantanny.  nie do kf bo jakos wyjatkowo kulturalnie sie tym razem wypowiadasz.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-02 18:24:34
Autor: awe
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik ""<heRsk>"" <psychtorpowePiSbigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mnjea6pmk1ael8advfct3mn0opbq7fomao4ax.com...
> [...]

ooopppss. zapomnialem o mtobie. wracasz do kwarantanny.
nie do kf bo jakos wyjatkowo kulturalnie sie tym razem wypowiadasz.

-- -- -- -- -- -
hesk idz razem z zahirem pogadaj sobie z psami na smietniku a nam tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-02 21:03:41
Autor: rAzor
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrz ygniemy problem. I błyskawicznie
Darz bór! Użytkownik... he he - "<he®sk>" raczył napisać:
On Sat, 02 Oct 2010 17:12:34 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

.. tutaj w pełni popieram Pana Premiera Tuska. Życzę samych sukcesów,
choć obietnice Pana Premiera nieraz już słyszałem, n.p. w sprawie walki
z hazardem :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8456029,Tusk_o_dopalaczach__Brut
alnie_rozstrzygniemy_problem_.html

********************

"Brutalnie rozstrzygniemy problem. I błyskawicznie" tak jak w Smoleńsku.
Obiecuję, a Włodek pomoże.

  ooopppss. zapomnialem o mtobie. wracasz do kwarantanny.
  nie do kf bo jakos wyjatkowo kulturalnie sie tym razem wypowiadasz.

Czy ty gnoju musisz ciągle zmieniać nick i adres?
Ciągle mi łajza wyłazi z KF-a.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-03 20:44:03
Autor: Yanek
Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ca71b2f$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

za 2 lata
PIS-owski rz±d bêdzie im p³aci³ odszkodowania z naszych pieniêdzy
ale po nas choæby i ....

Yanek

Tusk o dopalaczach: Brutalnie rozstrzygniemy problem. I b³yskawicznie