Tusk obali Rostowskiego na rzdanie Belki

Data: 2014-06-15 22:01:14
Autor: Fritz
Tusk obali Rostowskiego na rzdanie Belki
Ale si ydzi kosz, jaja jak berety...

Data: 2014-06-15 15:36:27
Autor: wawa
Tusk obalił Rostowskiego na rządanie Belki
W dniu 6/15/2014 3:01 PM, Fritz pisze:
Ale się Żydzi koszą, jaja jak berety...

Cierpisz na chorobliwe żydowskie obsesje, według których genialni żydzi którzy w swoim własnym Izraelu mają polityczno-gospodarczy burdel  na kółkach, rządzą Polską, wycieli żyda Rostowskiego i Kwaśniewskiego na polecenie żyda Belki, rękami żyda Tuska. Można się z tego pośmiać, ale nie traktować poważnie.

Nieboszczyk Ryszard Kuciński był adwokatem nieboszczyka Andrzeja Leppera, nieboszczyk Ryszard Kuciński był również adwokatem Sylwestra Latkowskiego redaktora naczelnego Wprost.

"Jak to możliwe, że taki tygodnik publikuje takie materiały? Czy jest możliwe, by „taśmy Wprost” stanowiły efekt tzw. „dziennikarskiej staranności i rzetelności”? Czy jest w tej sprawie jakieś drugie dno i kto ma na tym zyskać?

     By to rozstrzygnąć, przedstawiam autentyczną historię stanowiącą zapis autentycznych wydarzeń, które opisałem w książce „Z mocy nadziei”, a które związane są pośrednio nawet z tym samym tygodnikiem.... Prezentowana tu historia wydarzyła się, gdy prezydentem Polski był jeszcze Aleksander Kwaśniewski i gdy cała Polska przygotowywała się do bezprecedensowego wydarzenia, jakim miało być przesłuchanie prezydenta na żywo, na oczach milionów widzów, przed Sejmową Komisją Śledczą.

Wnioski pozostawiam Czytelnikom."

dalszy ciąg tej historii:

http://wojciechsumlinski.salon24.pl/590162,mowiac-wprost-to-tylko-gra

"Gdzie w tym czasie przebywał Latkowski dokładnie nie wiadomo. Pojawiają się nazwy różnych krajów. Sam Latkowski podaje, w jednym ze źródeł, że był na Białorusi, w innym że Rosja. W jednym z pism podróżniczych jakim udzielił wywiadu Sylwester Latkowski mówi:

     „Podróż w jakie miejsce zapadła Panu najbardziej w pamięć? Dlaczego? Zima. Początek lat dziewięćdziesiątych. Podróż z Niemiec przez Skandynawię do Rosji, Petersburga. Na kanwie tej podróży napisałem powieść „Wozacy”. Dlaczego? Byłem wtedy uciekinierem. To była trasa mojej ucieczki.”

Przed czym ucieka Sylwester Latkowski? Czego trzeba się bać aby w roku 1993, kiedy na Wschodzie zorganizowana przestępczość jest na absolutnym szczycie, szukać schronienia w Rosji?

Jak otrzymuje wizy i przekracza granice będąc poszukiwanym dwoma listami gończymi? Z kim współpracuje? Z czego w Rosji żyje i czym się zajmuje Latkowski przez kilka lat?"

http://wpolityce.pl/polityka/166521-ostry-spor-miedzy-latkowskim-naczelnym-wprost-a-kasprowem-i-gorzelinskim-wlascicielami-agencji-mdi-szokujace-informacje

Data: 2014-06-15 23:49:32
Autor: Fritz

"wawa" <wawa@nospam.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnl049$lk4$1speranza.aioe.org...
[...]

Żydzi się biją o władzę między sobą, nie ma w tym nic śmiesznego. Godne ubolewania jest natomiast to, że głupi goje nie potrafią się rządzić sami i to ignorują...

Data: 2014-06-15 17:47:46
Autor: wawa
W dniu 6/15/2014 4:49 PM, Fritz pisze:

[...]

Jest To śmieszne dlatego, że pozbawione jest sensu, skoro żydzi rządzą Polską, to władze mają już w swoich rękach, nie ma się o co bić. Polska pod względem politycznym czy gospodarczym, nie jest żadnym wyjątkiem w Europie czy na świecie, te same schematy walki o władzę między żydami, powinny być wyraźnie widoczne w Rosji gdzie mieszka ich 190 tysięcy, w Niemczech gdzie mieszka 180 tysięcy czy Anglii z żydami w sile 290 tysięcy. Biją się o władzę tylko w Polsce, a resztą świata rządzą zgodnie w ciszy u spokoju? No i skoro już rządzą całym światem, dlaczego żydzi w Izraelu z biedy wychodzili na ulicę, a Izrael każdego roku musi żebrać o amerykańską pomoc finansową?

Data: 2014-06-16 10:18:48
Autor: Fritz
"wawa" <wawa@nospam.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnl7qj$7li$1speranza.aioe.org...
[...]

Sensu pozbawione jest tylko dla ciebie... Żydów w Polsce jest ponad 3,5 mln, a admin istracja jest jeszcze nie rozbudowana, jakby to sobie nasi żydziaki tego życzyli, więc walka o koryto i czerpanie korzyści z niewolników gojów jest u nich zaciekła...
W Izraelunatomiast Żydzi są zmuszeni sami robić na siebie, więc tam sobie mogą wychodzić na ulicę, tym bardziej, że międzynarodówka żydowska nie chce już tak płacić im, jak byli do tej pory przyzwyczajeni..., no poza Polską i USA...

Data: 2014-06-16 04:03:42
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 3:18 AM, Fritz pisze:

Sensu pozbawione jest tylko dla ciebie... Żydów w Polsce jest ponad 3,5
mln,

Nie 3,5 tylko 35 milionów, w 45 żydzi zjechali z całej Europy, bo w PRL-u żyło się lepiej niż w Szwajcarii.

> a admin istracja jest jeszcze nie rozbudowana, jakby to sobie nasi
żydziaki tego życzyli, więc walka o koryto i czerpanie korzyści z
niewolników gojów jest u nich zaciekła...

:)))))))  Naiwny jesteś jak młody Bąk vel Tusk. Rostowski jest uczniem Sorosa, a Belka uczniem Międzynarodowego Funduszu Walutowego i byłym przewodniczącym Międzynarodowego Zespołu Konsultacyjnego w Iraku, likwidowanie takich ludzi to podcinanie gałęzi na której siedzą żydzi.

W Izraelu natomiast Żydzi są zmuszeni sami robić na siebie,

Bzdury straszne, ludzie którzy rządzą całym światem, zmuszeni są robić na siebie i żeby było śmieszniej muszą żebrać w Polsce o jakieś renty dla tych swoich ofiar holokaustu. Rządzą w Polsce od 20 lat i do tej pory nie udało się im załatwić tych rent i odszkodowań? :))))))

Data: 2014-06-16 12:43:31
Autor: Fritz
"wawa" <wawa@nospam.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnmbtf$gsm$1speranza.aioe.org...
[...]

No, i to jest ta cała twoja ignorancja, iście w stylu żydostwa...

> [...]

:)))))))  Naiwny jesteś jak młody Bąk vel Tusk. Rostowski jest uczniem Sorosa, a Belka uczniem Międzynarodowego Funduszu Walutowego i byłym przewodniczącym Międzynarodowego Zespołu Konsultacyjnego w Iraku, likwidowanie takich ludzi to podcinanie gałęzi na której siedzą żydzi.

Ale tych ludzi nikt nie likwiduje, żrą się po prostu między sobą o władzę i tyle...Jakimikoliwiek i kogokolwiek by nie byli uczniami...

[...]

że co, ludzie rządzący światem są zmuszeni sami na siebie robić? Co mają rządzący światem do szaregon żydostwa, którego ci rządzący też w imię solidarności plemiennej chcą wspomóc na wszelkie sposoby?

Data: 2014-06-16 07:13:45
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 5:43 AM, Fritz pisze:
[...]

Ignorancja to nieznajomość czegoś lub brak wiedzy z jakiejś dziedziny.
Jaką wiedzę na temat ilości żydów w Polsce możesz posiadać? Przeczytałeś coś w internecie i nabrałeś przekonania, że posiadasz specyficzne, bardzo dokładne informacje których nie można ignorować i traktować uśmiechem bo to jest w stylu żydostwa.

> [...]

Ale tych ludzi nikt nie likwiduje, żrą się po prostu między sobą o
władzę i tyle...Jakimikoliwiek i kogokolwiek by nie byli uczniami...

Sam sobie opowiadasz własne historie w które chcesz aby wszyscy wierzyli, co dosyć często wynika z przesycenia umysłu internetem, a nie faktami. W jaki sposób działają żydzi w polityce, można doskonale obserwować na przykładzie USA, a z Tuska jest taki żyd jak z Urbana ruski. W Polsce żrą się postkomunistyczne męty i podwórkowe cwaniaczki między którymi są również żydzi, dorabianie do tego żydowskich spisków jest tyle samo warte co opowiadania Nowaka o swoich zegarkach.

[...]

Ludzie rządzący światem, nie muszą na siebie robić, a już z pewnością tacy ludzie nie powinni mieć problemu z zapewnieniem dobrobytu - na poziomie stopy życiowej np. Szwajcarów - dla 5 milionów współplemieńców.

> Co mają rządzący światem do szaregon żydostwa, którego ci rządzący też w imię
solidarności plemiennej chcą wspomóc na wszelkie sposoby?

To co napisałem wyżej, oraz taki drobny szczegół który nazywa się zdrowy rozsądek. Czym różni się pod względem inteligencji żyd Urban od Polaka Jaruzelskiego? Nikt nie hoduje specjalnej odmiany żyda do rządzenia, chociażby tylko z tego powodu, wśród szarego żydostwa powinno być wystarczająco dużo osobników którzy posiadają umiejętności aby z Izraela zrobić drugą Szwajcarię, a nie naród żebraków i drobnych oszustów.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielotysieczne-demonstracje-antyrzadowe-w-izraelu/dpkby

Wielotysięczne demonstracje antyrządowe w Izraelu

Uli­ca­mi Tel Awiwu prze­szła wie­czo­rem wie­lo­ty­sięcz­na de­mon­stra­cja, któ­rej uczest­ni­cy do­ma­ga­li sie ustą­pie­nia pre­mie­ra Ben­ja­mi­na Ne­tan­ja­hu i mi­ni­stra fi­nan­sów Ju­wa­la Szte­ini­ca. Wzno­szo­no też hasła do­ma­ga­ją­ce się spra­wie­dli­wo­ści spo­łecz­nej.

"Je­dy­nym wyj­ściem prze­ciw­ko pry­wa­ty­za­cjom jest re­wo­lu­cja" oraz "Wła­dza po­wią­za­na z pie­niędz­mi to zło­dziej­stwo" - skan­do­wa­li de­mon­stran­ci. We­dług or­ga­ni­za­to­rów, w pro­te­ście wzię­ło udział ok. 10 tys. osób.
REKLAMA

Po­dob­ne de­mon­stra­cje, choć na mniej­szą skalę, od­by­ły się w Je­ro­zo­li­mie i Haj­fie.

Jeden z przy­wód­ców ruchu pro­te­sta­cyj­ne­go Uri Me­tu­ki oświad­czył, że de­mon­stran­ci "nie chcą go­spo­dar­ki słu­żą­cej nie­licz­nej mniej­szo­ści, ale lu­dziom". Po­wi­tał on z za­do­wo­le­niem de­cy­zję pod­ję­tą przez pre­mie­ra Ne­tan­ja­hu prze­wi­du­ją­cą zwięk­sze­nie de­fi­cy­tu bu­dże­to­we­go w przy­szłym roku z 2,5 do 3 proc. PKB. Al­ter­na­ty­wą dla tego po­su­nię­cia by­ła­by pod­wyż­ka po­dat­ków, która ude­rzy­ła­by w pierw­szym rzę­dzie w klasę śred­nią.

"To pierw­szy suk­ces na­sze­go ruchu. Pre­mier mu­siał zgo­dzić się na za­kwe­stio­no­wa­nie jego li­be­ral­nej ide­olo­gii" - po­wie­dział Me­tu­ki.

Prze­ciw­ni­cy po­li­ty­ki rządu za­po­wia­da­ją dal­sze pro­te­sty pod­czas de­ba­ty nad bu­dże­tem na przy­szły rok. Będą do­ma­gać się m. in. zwięk­sze­nia wy­dat­ków na pro­gra­my so­cjal­ne, a zwłasz­cza na bu­dow­nic­two miesz­ka­nio­we.

Ob­ser­wa­to­rzy pod­kre­śla­ją jed­nak, że w te­go­rocz­nych pro­te­stach, cho­ciaż licz­nych, wzię­ło udział mniej osób niż w roku ubie­głym. 3 wrze­śnia 2011 r. na uli­cach pro­te­sto­wa­ło prze­ciw­ko po­li­ty­ce rządu pra­wie 500 tys. Izra­el­czy­ków.

Data: 2014-06-16 18:23:12
Autor: Fritz

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937&Itemid=46

Data: 2014-06-16 16:20:40
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 11:23 AM, Fritz pisze:
[...]

Tym to można sobie tyłek podetrzeć, gdybyś podał jakieś wiarygodne informacje, na podstawie których można stwierdzić w jakich miastach w Polsce (i w jakich konkretnych liczbach) istnieją główne skupiska żydów z odkrytej przez ciebie grupy 3,5 miliona, to może byłoby o czym dyskutować. Sprowadzanie faktów do absurdów, to ulubiona metoda działania komuny i żydokomuny. No i nie pisz więcej o ignorancji, jeżeli nie rozumiesz znaczenia tego słowa.

Data: 2014-06-16 23:23:16
Autor: u2
W dniu 2014-06-16 23:20, wawa pisze:
[...]

w Gorzowie znam jednego zydka, ktory uwaza, ze jego ojczyzna to kaanan. nic dziwnego, ze oszust z fozz rosati zostal tam jewrodeputowanym:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-16 16:29:33
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 4:23 PM, u2 pisze:
[...]

Dorn też starał się zostać, ale zabrakło żydków żeby mu pomóc, całe 3,5 miliona głosowało na PO.

Data: 2014-06-16 23:35:12
Autor: u2
W dniu 2014-06-16 23:29, wawa pisze:
Dorn też starał się zostać, ale zabrakło żydków żeby mu pomóc, całe 3,5
miliona głosowało na PO.

te wawka, zydkow w Polsce jest znacznie wiecej. endloesung zupelnie sie wam nie udal:)

Data: 2014-06-16 16:41:28
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 4:35 PM, u2 pisze:
[...]

te jutuk, przestań już pić bo zaczynasz bredzić jak pietrzykowski.

Data: 2014-06-16 23:44:21
Autor: u2
Tusk obalił Rostowskiego na rządanie Belki
te wawrzak to ty piszesz o 3,5 mln zydkow kiedy oficjalnie przetrwalo z 50 tysiecy. a ja twierdze, ze przetrwalo znacznie wiecej.

btw jak nie masz argumentow to piszesz o chlaniu:)

Data: 2014-06-16 16:51:21
Autor: wawa
W dniu 6/16/2014 4:44 PM, u2 pisze:
te wawrzak to ty piszesz o 3,5 mln zydkow kiedy oficjalnie przetrwalo z
50 tysiecy. a ja twierdze, ze przetrwalo znacznie wiecej.

Włączyłeś się do rozmowy i udajesz, że nie wiesz kto pisał o 3,5 mln,
a kto się z tego nabijał.

btw jak nie masz argumentow to piszesz o chlaniu:)

Jakich argumentów można używać kiedy czyta się twoje brednie:
"endloesung zupelnie sie wam nie udal"?

Data: 2014-06-17 09:46:11
Autor: Fritz
"wawa" <wawa@nospam.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnnoso$ffc$1speranza.aioe.org...
[...]

Chyba z samego siebie...

Data: 2014-06-17 09:59:30
Autor: wawa
W dniu 6/17/2014 2:46 AM, Fritz pisze:
[...]

Dokładnie, ty jesteś w Polsce tym jednym z niewielu którzy znają prawdę,
całą prawdę i tylko prawdę :))))

"Zagadkowa siedziba spółki Roberta Sowy. Jego knajpa jest zarejestrowana w legendarnym „Szpiegowie” - budynku należącym do Rosji"

http://wpolityce.pl/polityka/201035-zagadkowa-siedziba-spolki-roberta-sowy-jego-knajpa-jest-zarejestrowana-w-legendarnym-szpiegowie-budynku-nalezacym-do-rosji

Data: 2014-06-17 17:42:18
Autor: Fritz
"wawa" <wawa@nospam.com> schrieb im Newsbeitrag news:lnpl4j$fse$1speranza.aioe.org...
[...]

Zgadza się, nie raz mówiłem, że gdyby chociaż 60% Polaków miało mój rozum, to Polska byłaby już dawno wolna i najbardziej wolnym krajem na świecie i mlekiem i miodem płynącym...

[...]

Buahaha... Rosjanie, nie mówiłem, Rosjanie... Kuurwaaa! Mafia rządząca była nagrywana nie tylko w tej jednej restauracji...

Data: 2014-06-17 11:04:56
Autor: wawa
W dniu 6/17/2014 10:42 AM, Fritz pisze:

Zgadza się, nie raz mówiłem, że gdyby chociaż 60% Polaków miało mój
rozum, to Polska byłaby już dawno wolna i najbardziej wolnym krajem
na świecie i mlekiem i miodem płynącym...

Nie potrafisz dać sobie rady z własnym życiem, dorabiasz jako stróż u
Niemca, ale jak każdy narcyz wierzysz w swoją wyjątkowość :)))))

[...]

No i co w tym dziwnego? Tobie się pewnie wydaje, że ruscy zajmują się
wyłącznie ciężka pracą przy ustalaniu cen gazu sprzedawanego do Polski.

Data: 2014-06-17 03:48:52
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 23:41 wawa <wawa@nospam.com> pisze:

W dniu 6/16/2014 4:35 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-06-16 23:29, wawa pisze:
Dorn te stara si zosta, ale zabrako ydkw eby mu pomc, cae 3,5
miliona gosowao na PO.

te wawka, zydkow w Polsce jest znacznie wiecej. endloesung zupelnie sie
wam nie udal:)

te jutuk, przesta ju pi bo zaczynasz bredzi jak pietrzykowski.

A ty nie musisz zaczyna bo bredzisz nieustannie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-17 03:47:47
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 23:23 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-06-16 23:20, wawa pisze:
Tym to mona sobie tyek podetrze, gdyby poda jakie wiarygodne
informacje, na podstawie ktrych mona stwierdzi w jakich miastach w
Polsce (i w jakich konkretnych liczbach) istniej gwne skupiska ydw
z odkrytej przez ciebie grupy 3,5 miliona, to moe byoby o czym
dyskutowa. Sprowadzanie faktw do absurdw, to ulubiona metoda
dziaania komuny i ydokomuny. No i nie pisz wicej o ignorancji, jeeli
nie rozumiesz znaczenia tego sowa.

w Gorzowie znam jednego zydka, ktory uwaza, ze jego ojczyzna to kaanan..  nic dziwnego, ze oszust z fozz rosati zostal tam jewrodeputowanym:)

A ty zostae idiot nawet bez Gorzowa.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-17 08:23:08
Autor: leming.show
Tusk obali Rostowskiego na rzdanie Belki
uytkownik Fritz napisa:
Ale sie zydzi kosza, jaja jak berety...

A belki we wlasnym oku nie widzom.

Tusk obali Rostowskiego na rzdanie Belki