Tusk obnażony, czyli koniec złudzeń

Data: 2014-06-24 19:17:51
Autor: MarkWoydak
Tusk obnażony, czyli koniec złudzeń

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:lo9v08$12us$1adenine.netfront.net...
Taśmy "wprost" nie ujawniają żadnej tajemnicy państwowej. Demaskują jednak
czołowych PO-lityków w sposób niespotykany w całej naszej historii.

Masz sklerozę? Pamiętasz jak Hofman chwalił się wielkim fiutem, a agent Tomek groził krzesłem męzowi swojej kochanki?

MW

Data: 2014-06-24 20:32:41
Autor: Fritz
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:loccd5$cvp$9news.albasani.net...

[...]

To nie była żadna afera taśmowa. Nie chwalili się, że Polska to ch.., dupa i kamieni kupa...

Data: 2014-06-24 21:08:08
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:locg88$crk$1speranza.aioe.org...
[...]

A jaka? Adas chwalił się wielkim ptakiem (nagranie video), a agent Tomek obiecywał przypierdolic krzesłem męzowi swojej kochanki. Masz sklerozę?

MW

Data: 2014-06-24 21:39:15
Autor: Fritz
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lociie$qpg$6news.albasani.net...

[...]

A jak to się ma do afery taśmowej? Jak pięść do dupy...

Tusk obnażony, czyli koniec złudzeń