Tusk obniĹĽa emerytury

Data: 2014-06-08 06:54:07
Autor: u2
Tusk obniĹĽa emerytury
nauczycielom, kolejarzom, pracownikom sektora przemysłowego :

http://niezalezna.pl/56133-rzad-obniza-emerytury

W związku z wprowadzonymi przez rząd Donalda Tuska przepisami, wielu emerytów czeka obniżka świadczeń emerytalnych. Cięcia w emeryturach mogą sięgać nawet kilkuset złotych miesięcznie.

Jak wynika z ustaleń „Faktu” w trakcie wprowadzania zmian wydłużających wiek emerytalny do 67 roku życia, przeforsowano również przepisy dotyczące wcześniejszych emerytur. Niekorzystne zmiany mogą dotknąć nawet miliona osób.

Okazuje się, że świadczenia wypłacane w ramach wcześniejszej emerytury znacznie uszczuplają przyszłą emeryturę. Po osiągnięciu wieku emerytalnego (67 lat) osoby będące na wcześniejszej emeryturze nie dostaną świadczenia wyliczonego na podstawie pełnej, należnej kwoty. Będzie ono pomniejszone o pieniądze, które były wypłacane w czasie od przejścia na wcześniejszą emeryturę do osiągnięcia wieku emerytalnego.

Osoby przechodzące z wcześniejszej emerytury na tradycyjną, ku swojemu zaskoczeniu dowiaduje się o znacznym obniżeniu świadczenia. Różnice sięgają nawet kilkuset złotych. Prawo do wcześniejszej emerytury zachowali obecnie m.in.: nauczyciele, kolejarze oraz pracownicy sektora przemysłowego.
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-08 10:36:54
Autor: the_foe
Tusk obniĹĽa emerytury
W dniu 2014-06-08 06:54, u2 pisze:
nauczycielom, kolejarzom, pracownikom sektora przemysłowego :

http://niezalezna.pl/56133-rzad-obniza-emerytury

W zwiÄ…zku z wprowadzonymi przez rzÄ…d Donalda Tuska przepisami, wielu
emerytów czeka obniżka świadczeń emerytalnych. Cięcia w emeryturach mogą
sięgać nawet kilkuset złotych miesięcznie.

Jak wynika z ustaleń „Faktu” w trakcie wprowadzania zmian wydłużających
wiek emerytalny do 67 roku ĹĽycia, przeforsowano rĂłwnieĹĽ przepisy
dotyczące wcześniejszych emerytur. Niekorzystne zmiany mogą dotknąć
nawet miliona osĂłb.

[...]

ale o co chodzi?
jak ktos płacił składki krócej i bedzie brał emeryturę dłużej to nie moze miec takiej samej emerytury niz ten kto zdecuduje sie jednak pracować dłużej (i tym samym któcej pobierać swiadczenia). To jest tylko matematyka, a z matematyką nawet Bóg nie wygrywa. Chyba, ze chcesz powiedziec, ze Ci co pracują dłuzej choc nie musieliby maja w nagrode sponsorować tych młodych emerytów?

--
@foe_pl

Data: 2014-06-08 04:09:30
Autor: leming.show
Tusk obniża emerytury
W dniu niedziela, 8 czerwca 2014 10:36:54 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

> emerytalnego (67 lat) osoby będ±ce na wcze¶niejszej emeryturze nie

> dostan± ¶wiadczenia wyliczonego na podstawie pełnej, należnej kwoty.

> Będzie ono pomniejszone o pieni±dze, które były wypłacane w czasie od

> przej¶cia na wcze¶niejsz± emeryturę do osi±gnięcia wieku emerytalnego.

> Osoby przechodz±ce z wcze¶niejszej emerytury na tradycyjn±, ku swojemu

> zaskoczeniu dowiaduje się o znacznym obniżeniu ¶wiadczenia. Różnice

> sięgaj± nawet kilkuset złotych. Prawo do wcze¶niejszej emerytury

> zachowali obecnie m.in.: nauczyciele, kolejarze oraz pracownicy sektora

ale o co chodzi?

jak ktos płacił składki krócej i bedzie brał emeryturę dłużej to nie moze miec takiej samej emerytury niz ten kto zdecuduje sie jednak pracować dłużej (i tym samym któcej pobierać swiadczenia). To jest tylko matematyka, a z matematyk± nawet Bóg nie wygrywa. Chyba, ze chcesz powiedziec, ze Ci co pracuj± dłuzej choc nie musieliby maja w nagrode sponsorować tych młodych emerytów?

Ble, ble, ble.

Chodzi o identyczne przypadki pracujacych i rozne emerytury. Niech dotrze do ciebie.

Jak Denat Lusk dal jednym, proste jest ze zabral innym. https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Data: 2014-06-08 04:10:30
Autor: leming.show
Tusk obniża emerytury
No ale jak se goje wybrali tak maja.

Data: 2014-06-08 15:00:00
Autor: the_foe
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-08 13:09, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Dwoch blizniaków w wieku 24 lat poszli do tej samej pracy. Pracowali razem na tym samym stanowisku zarabiajac tyle samo. Po 40 latach pracy jeden z nich zdecydował się na wczesniejsz± emeryturę a drugi pracował do 67 roku. Na swoje wspolne 67 urodziny bracia juz (pełni) emeryci pochwalili się swoimi "odcinkami". Fakt tu widzi straszn± rzecz: brat pracuj±cy krócej ma mniejsz± emeryturę! no normalnie szok.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-08 21:10:43
Autor: u2
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-08 15:00, the_foe pisze:
Na swoje wspolne 67 urodziny bracia juz (pełni) emeryci pochwalili się
swoimi "odcinkami". Fakt tu widzi straszn± rzecz: brat pracuj±cy krócej
ma mniejsz± emeryturę! no normalnie szok.

nieprawda, o ile rewaloryzacja przetrwa 27 lat to bedzie, ten co szybciej odszedl na emke, mial wieksza sumke.

a wiadomo, ze tussk chce aby Polacy pracowali do smierci.

Data: 2014-06-10 20:10:21
Autor: the_foe
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-08 21:10, u2 pisze:
[...]

Twoja logika jest porazajaca, chciałbym zebys mi to przyblizył na liczbach,zebym miał wiecej rotfla

--
@foe_pl

Data: 2014-06-10 20:24:03
Autor: u2
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-10 20:10, the_foe pisze:
Twoja logika jest porazajaca, chciałbym zebys mi to przyblizył na
liczbach,zebym miał wiecej rotfla

to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

Data: 2014-06-10 23:52:30
Autor: the_foe
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-10 20:24, u2 pisze:
W dniu 2014-06-10 20:10, the_foe pisze:
Twoja logika jest porazajaca, chciałbym zebys mi to przyblizył na
liczbach,zebym miał wiecej rotfla

to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

ale gdzie te liczby?

--
@foe_pl

Data: 2014-06-11 06:25:50
Autor: u2
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-10 23:52, the_foe pisze:
to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

ale gdzie te liczby?

no po co tobie ty rotfleka chcesz

Data: 2014-06-11 15:56:20
Autor: the_foe
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-11 06:25, u2 pisze:
W dniu 2014-06-10 23:52, the_foe pisze:
to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

ale gdzie te liczby?

no po co tobie ty rotfleka chcesz

skoro nie zapodajesz liczb to znaczy, ze byłby mega rotfl. Proste.

--
@foe_pl

Data: 2014-06-11 16:49:35
Autor: u2
Tusk obniĹĽa emerytury
W dniu 2014-06-11 15:56, the_foe pisze:
no po co tobie ty rotfleka chcesz

skoro nie zapodajesz liczb to znaczy, ze byłby mega rotfl. Proste.

podalem, to nie moja wina, ze wolisz sie hahac, niz powaznie podejsc do tematu.

jesli odejdziesz na emke w wieku 40 lat to za 27 lat bedziesz mial wieksza emke niz gdybys odszedl w wieku 67 lat. decyduje o tym waloryzacja.

Data: 2014-06-11 21:45:20
Autor: the_foe
Tusk obniĹĽa emerytury
W dniu 2014-06-11 16:49, u2 pisze:
[...]

to juz nie rotfl tylko omg. Nie ładnie by było smiac sie z czyjejs ułomnosci.
wezmy 2012, waloryzacja 104%, a inflacja 3,7. W ciągu 27 lat emerytura nominalnie zwiekszy sie o 2,88x zas jej sila nabywcza zmniejszy sie do poziomu 36% (1/2,77). 2,88*0,36=1,037. przez 27 lat ta Twoja warolyzacja dałaby ledwie 3.7% realnej podwyżki.
Jezeli blizniacy dziś zaczna pracę w w wieku 15 lat i zaczną miesiać w miesiąc dawac do ZUS 1000 zł składek emerytalnych. Waloryzacja roczna zawsze bedzie 104% a inflacja 3,7%, to po 25 latach na ich indywidualnych kontach zusowskich bedzie ok 490 tys zł. Jezeli oczekiwana długosc zycia to powiedzmy 80 lat to miesieczna emerytura wyniesie 1020 zł by wraz z rewalozycją urosnąć do poziomu 4897 pln na 80 urodziny, czyli w sile nabywczej 1083 (z 40. urodzin).
Drugi brat pracował do 67 roku i odłożył na wirtualnych kontach ZUS 1.73 mln zł. Jego emerytura wyniesie... 11 tys zł miesiecznie. By na 80 urodziny wyniesc 18,3 tys (rownowartosc 4 tys z 40 urodzin ).

--
@foe_pl

Data: 2014-06-11 22:37:33
Autor: u2
Tusk obniĹĽa emerytury
W dniu 2014-06-11 21:45, the_foe pisze:
Waloryzacja roczna zawsze bedzie 104% a inflacja 3,7%, to po 25 latach
na ich indywidualnych kontach zusowskich bedzie ok 490 tys zł.

co ty taki naiwny, na kontach zusowskich jest zero i bedzie zero, nawet mniej niz zero, bo to piramidka finansowa. a waloryzacja jest tak skonstruowana, ze daje zawsze powyzej inflacji.

wiec po cwierc wieku stary schorowany zusowiec bedzie mial cale gwno, a jego zdrowy wypoczety blizniak z wczesniejsza emka bedzie uzywal zycia.

Data: 2014-06-11 17:14:15
Autor: Marek Woydak
Tusk obniża emerytury

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ln9n64$mc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Paj-dak to genetyczny idiota z małym fiutem.

MW

Data: 2014-06-11 17:13:49
Autor: Marek Woydak
Tusk obniża emerytury

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5397da4f$0$2143$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-06-10 23:52, the_foe pisze:
to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

ale gdzie te liczby?

no po co tobie ty rotfleka chcesz

Przesten pierdolic paj-dak tylko odpowiedz a jak nie to http://www.youtube.com/watch?v=8KFQg7n3cYw

MW

Data: 2014-06-11 17:11:19
Autor: Marek Woydak
Tusk obniża emerytury

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:53974d43$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-06-10 20:10, the_foe pisze:
Twoja logika jest porazajaca, chciałbym zebys mi to przyblizył na
liczbach,zebym miał wiecej rotfla

to ze ty rotflek to wiadomo od dawna

Paj-dak, czy ty potrafisz dyskutowac na jakikolwiek temat czy tylko potrafisz pieprzyc jak potluczony? Odnosze wrazenie, ze albo masz malego fiuta albo cos nie tak ze łbem. Jeste¶ jakis zakompleksiony. Mamusia przylapala cie w mlodosci na marszczeniu freda czy co? ;-)))

MW

Data: 2014-06-08 22:13:20
Autor: Fritz
Tusk obniża emerytury

[...]

Oczywi¶cie, że szok, bo banda okr±głostołowa obcięła 65 lastkom w perfidny sposób wysoko¶ć emerytury. I nie na wcze¶niejsz± emerytrę, tylko na dotychczasow±. Wcze¶niej nikt w bandycki sposób nie okradał emerytów i nie obcinał im w wieku emerytalnym 65 lat przysługuj±cej emerytury...

Data: 2014-06-09 03:05:33
Autor: stevep
Tusk obniża emerytury
W dniu .06.2014 o 13:09 <leming.show@gmail.com> pisze:

> [...]

Chodzi o identyczne przypadki pracujacych i rozne emerytury. Niech  dotrze do ciebie.

Jak Denat Lusk dal jednym, proste jest ze zabral innym.

Spierdalaj kretynie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-09 07:17:07
Autor: leming.show
Tusk obniża emerytury
użytkownik stevep napisał:

> Jak Denat Lusk dal jednym, proste jest ze zabral innym.
> https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Spierdalaj kretynie.

stevep

W pelni rozumiem twoje oburzenie, i przyznaje sie sumiennie, gdyby moje interesy byly zagrozone, tez bym ujadal jak ty. Na szczesnie zydokomuna ma ponad 95% kontroli nad mediami, wiec takie scenki jak z jutubowego filmu  "no pasaran", spoko - mozesz spac spokojnie.

Data: 2014-06-09 17:16:45
Autor: u2
Tusk obniża emerytury
W dniu 2014-06-09 16:17, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

cyrkus slusznie siem pieni, bo mlodziez zaglosowala na JKMa, a nie na luska and company. merdia nie daja juz takiej wladzy lesnym dziadkom, nawet jesli opanowali do perfekcji sztuke falszowania wyborow:)

Data: 2014-06-10 02:44:10
Autor: stevep
Tusk obniża emerytury

Data: 2014-06-08 11:19:22
Autor: Fritz
Tusk obniĹĽa emerytury
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ln17b4$v21$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ale okraść PolakĂłw w prosty sposĂłb z dwĂłch lub siedmiu lat emerytury, to nie ĹĽadna wielka matematyka... Co innego podwyĹĽszyć komuĹ› emeryturÄ™, jak chce pracować dĹ‚uĹĽej i ma takÄ… moĹĽliwość, a co innego okraść PolakĂłw z wielu lat emerytury pod przykrywkÄ… rzekomego dĹ‚uĹĽszego ĹĽycia PolakĂłw i obciÄ™cie de facto emerytury Polakom przy chÄ™ci przejĹ›cia  ich lub bÄ™dÄ…c do tego z powodĂłw zdrowotnych, ekonomicznych w dotychczasowym, od lat ustanowionym wieku emerytalnym na emeryturÄ™...

Data: 2014-06-08 11:40:04
Autor: u2
Tusk obniĹĽa emerytury
W dniu 2014-06-08 10:36, the_foe pisze:
Chyba, ze chcesz powiedziec, ze Ci co pracują dłuzej choc nie musieliby
maja w nagrode sponsorować tych młodych emerytów?

sciemniasz, 40 lat odkladania skladek wyznacza dokladnie ile kto ma na koncie. tyle ze to konto zostalo okradzione i wyczyszczone do zera przez zlodziei.

Data: 2014-06-08 13:18:36
Autor: Mark*Woydak
Tusk obniĹĽa emerytury

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53942f75$0$2242$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Paj-dak, twoje nie zostało "wyczyszczone" bo oprócz butelek-małpek nic tam nie miałeś! ;-)))

MW

Data: 2014-06-08 13:04:35
Autor: Mark*Woydak
Tusk obniĹĽa emerytury

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5393ec70$0$2247$65785112news.neostrada.pl...
nauczycielom, kolejarzom, pracownikom sektora przemysłowego :

Tusk obniża ale chyba twój poziom pojmowania! Poczytaj sobie paj-dak nie temat władzy ustawodawczej i wykonawczej.

MW

Tusk obniĹĽa emerytury