Tusk oczernia Polakow w Londynie !

Data: 2011-04-18 20:03:16
Autor: obserwator
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
..to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

http://rafzen.eu.salon24.pl/299482,tusk-oczernia-polske-w-londynie

Data: 2011-04-18 13:18:22
Autor: Hans Kloss
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
On 18 Kwi, 22:03, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
.to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.
 Wręcz przeciwnie- to niezły spryciaż. Doskonale wie jak przyciągnąć
sympatię ludzkich śmieci i kanalii wszelkiego rodzaju- różnych takich
kłameckich, cirrusów i innych plutów. Kalkuluje ze głosów takiej
właśnie swołoczy można zebrać w Polsce akurat dość na to żeby wygrać
wybory...
J-23

Data: 2011-04-18 22:27:30
Autor: pluton
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
 Kalkuluje ze głosów takiej
właśnie swołoczy można zebrać w Polsce akurat dość na to żeby wygrać
wybory...
J-23

To dokladnie odwrotnie, niz wariat. On staje do wyborow, zeby je przegrac.

Nullification

Data: 2011-04-18 20:30:00
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
J-23

To dokladnie odwrotnie, niz wariat. On staje do wyborow, zeby je przegrac.

ty tez tu przegrywasz na tej grupie, a ciagle zglaszasz sie do komentowania.

Wariat jestes? --

Data: 2011-04-18 22:36:27
Autor: pluton
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
ty tez tu przegrywasz na tej grupie, a ciagle zglaszasz sie do
komentowania.

To tu sie w cos gra ?

Nullification

Data: 2011-04-18 22:11:26
Autor: abc
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
.to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

http://rafzen.eu.salon24.pl/299482,tusk-oczernia-polske-w-londynie

W demokratycznym państwie prawa każdy (w tym premier) może mieć dowolne
poglądy (czyli oczerniać, bluźnić, itd.).

Data: 2011-04-18 22:28:09
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 22:03,  obserwator pisze:
.to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

Powiedział jak Lechu w Londynie na polskich emigrantów zarobkowych 'nieudacznicy'? Wawel heh.

Data: 2011-04-18 20:31:12
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-04-18 22:03,  obserwator pisze:
> .to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

Powiedział jak Lechu w Londynie na polskich emigrantów zarobkowych 'nieudacznicy'? Wawel heh.

podaj link, bo znany jestes na tej grupie z kretactw.

Data: 2011-04-18 22:34:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 22:31,  obserwator pisze:
[...]

Google zdechło? Nie oskarżaj mnie o krętactwa antypolski komuchu, od konfabulacji to ty jesteś specem.

Data: 2011-04-18 20:39:54
Autor: obserwator
> [...]

Google zdechło? Nie oskarżaj mnie o krętactwa antypolski komuchu, od konfabulacji to ty jesteś specem.

oooo...zaczyna sie napad epileptyczny.

U psychiatry juz byles? Nie zwlekaj bo ci sie pogarsza.

Data: 2011-04-18 22:44:52
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 22:39,  obserwator pisze:
[...]

Wiesz co to napad epileptyczny? Nie rób już z siebie idioty...

Data: 2011-04-18 22:45:57
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioi5e4$7ds$1inews.gazeta.pl...
.to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

czym się przejmujesz?
To twoja rodzina, że taką troską otaczasz?

A podobno Pan Premier Donald Tusk chciał wprowadzić wspólną walutę EUR do 2011 roku jak kiedyś powiedział.
Ale tak mnie te wyjebane polskie kurwy nienawidzą jak PiSdzielce rzydowskie pierdolne katolickie bandziory Kluki, Piotrowsskie, Kryńskie, Rydzykowe, hebrajskie i hitlerowskie a zarazem tak bardzo śląskie więc nie wprowadzili do dzisiaj EUR SKURWYSYNY POLICYJNE BANDZIORY I ICH POTOMKI MORDUJĄCE POLAKÓW!!!!

Tusk oczernia Polakow w Londynie !