Tusk oczernia Polakow w Londynie !

Data: 2011-04-18 22:28:09
Autor: Lorn
Tusk oczernia Polakow w Londynie !
W dniu 2011-04-18 22:03,  obserwator pisze:
.to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

Powiedział jak Lechu w Londynie na polskich emigrantów zarobkowych 'nieudacznicy'? Wawel heh.

Data: 2011-04-18 20:31:12
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2011-04-18 22:03,  obserwator pisze:
> .to nieslychane. Ten czlowiek jest nienormalny.

Powiedział jak Lechu w Londynie na polskich emigrantów zarobkowych 'nieudacznicy'? Wawel heh.

podaj link, bo znany jestes na tej grupie z kretactw.

Data: 2011-04-18 22:34:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 22:31,  obserwator pisze:
[...]

Google zdechło? Nie oskarżaj mnie o krętactwa antypolski komuchu, od konfabulacji to ty jesteś specem.

Data: 2011-04-18 20:39:54
Autor: obserwator
> [...]

Google zdechło? Nie oskarżaj mnie o krętactwa antypolski komuchu, od konfabulacji to ty jesteś specem.

oooo...zaczyna sie napad epileptyczny.

U psychiatry juz byles? Nie zwlekaj bo ci sie pogarsza.

Data: 2011-04-18 22:44:52
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 22:39,  obserwator pisze:
[...]

Wiesz co to napad epileptyczny? Nie rób już z siebie idioty...

Tusk oczernia Polakow w Londynie !