Tusk: od jutra zabieramy się do roboty

Data: 2011-09-30 12:25:20
Autor: apr...
Tusk: od jutra zabieramy się do roboty
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-szczytu-pw-tusk-od-jutra-zabieramy-sie-do-
r,1,4866812,wiadomosc.html
http://tiny.pl/h17qc
fajne zdjęcie i wogle,
"po 4 latach rządów mówi "od jutra zabieramy się do roboty" a co przez ostatnie 4 lata, odpoczywali? ~pytanie  2011-09-30 14:21:26"

Data: 2011-09-30 14:28:12
Autor: Zahir

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j64cfg$8ga$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potrafisz myśleć logicznie?

--
Zahir

Data: 2011-09-30 13:21:41
Autor: apr...
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

> [...]
> fajne zdjęcie i wogle,
> "po 4 latach rządów mówi "od jutra zabieramy się do roboty"
> a co przez ostatnie 4 lata, odpoczywali?

a ty ?
co wspólnego z logiką ma tusk, białoruś i obywatel Polski ?

Data: 2011-09-30 14:35:27
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Jesteś nieuczciwy i demagogiczny. Czy przypadkiem nie chodziło o to, że coś tam, na tym szczycie uchwalono i od jutra zabiera się za wykonanie tego, co na tym szczycie uchwalono?

Data: 2011-09-30 15:48:23
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Jesteś nieuczciwy i demagogiczny. Czy przypadkiem nie chodziło o to, że coś tam, na tym szczycie uchwalono i od jutra zabiera się za wykonanie tego, co na tym szczycie uchwalono?

boguś nie szczytuj, twój cudak i magister od wirtualnej księgowości wystarczająco zamącili lemingom we łbach, abyś nie dostrzegł podstawowej sprawy,
Polskę POwinno gwno odchodzić kto i z kim, Polskę powinno obchodzić jak sprawić, aby Polacy byli bogaci i szczęśliwi, kapejszen ?
wiesz, że rotszyld ma 500 bilionów, tak 500 bilionów $ majątku ?
nasze rezerwy walutowe to ok. 100 mld $.

Data: 2011-09-30 17:56:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j64oc7$dj9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiesz, że rotszyld ma 500 bilionów, tak 500 bilionów $ majątku ?
nasze rezerwy walutowe to ok. 100 mld $.

Już wiem... Pisiak jesteś?

Data: 2011-09-30 16:20:50
Autor: apr...
> [...]

> wiesz, że rotszyld ma 500 bilionów, tak 500 bilionów $ majątku ?
> nasze rezerwy walutowe to ok. 100 mld $.

skucha boguś, jestem normalny !
żaden z kaczorów i donaldów, ani czarni, czerwoni, ani zieloni mnie nie pociągają,
jestem sobą i nikt mną nie zawładnie, po za moją żoną, tylko.
jak ciężko ograniczonym trzeba być aby świat widzieć albo czarno albo biało, lub po pełowsku lub po pisowsku, biednyś boguś jesteś.

Data: 2011-10-01 05:12:16
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 18:20:50  apr... <aprecjator@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

> [...]

jak ciężko ograniczonym trzeba być aby świat widzieć albo czarno albo  biało,
lub po pełowsku lub po pisowsku, biednyś boguś jesteś.

Jesteś normalny inaczej.

--
stevep

Data: 2011-09-30 16:22:27
Autor: raff
od jutra zabieramy się do roboty
Nie, on od 4 lat to mowi :)

R.

Data: 2011-09-30 17:51:57
Autor: u2
W dniu 2011-09-30 14:25,  apr... pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-szczytu-pw-tusk-od-jutra-zabieramy-sie-do-
r,1,4866812,wiadomosc.html

Trudno zabierac sie do roboty jak sie nie ma najmniejszych kompetencji
do rzadzenia. Stad te podroze zycia, jak nie samolotem do Peru to
tuskobusem po Polsce. Zrozumiale, ze nie wybrali PKP :)

Data: 2011-09-30 19:10:04
Autor: 'HeÂŽSk'
Tusk: od jutra zabieramy się do roboty
On Fri, 30 Sep 2011 12:25:20 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 czego nie rozumiesz? miales na studiach logike?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Tusk: od jutra zabieramy się do roboty