Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO

Data: 2009-11-06 10:06:07
Autor: bit
Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO
"Wydaje się, że jesteśmy świadkami bardzo dwuznacznej sytuacji i to w wymiarze globalnym. Mamy do czynienia z grypą, której żniwo jest dużo mniej groźne niż w wypadku tzw. tradycyjnej grypy, równocześnie z wielkim naciskiem, wielkim lobbingiem, wywieranym także na rządy, choćby poprzez wytwarzanie takiej histerycznej atmosfery, żeby zakupywać za dziesiątki milionów euro (...) szczepionki" - powiedział szef rządu.

To świadectwo tego, że nie uczestniczy on w gierce grupy Bildberger. To wielka odwaga, by takie coś powiedzieć patrząc na losy JFK.

Data: 2009-11-06 10:10:50
Autor: bit
Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO
Data: 2009-11-06 10:58:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:012b038d$0$31393$c3e8da3news.astraweb.com...
To świadectwo tego, że nie uczestniczy on w gierce grupy Bildberger. To wielka odwaga, by takie coś powiedzieć patrząc na losy JFK.

JKF zginął z innego powodu.

Data: 2009-11-06 12:28:45
Autor: bit
Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO

JKF zginął z innego powodu.

Nie. Właśnie dlatego.

Data: 2009-11-06 13:05:10
Autor: mkarwan
Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO
Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:hd11e2$2vf$1atlantis.news.neostrada.pl...
JKF zginął z innego powodu.
Nie. Właśnie dlatego.

Skąd ta pewność?
http://hotnews.pl/artswiat-374.html

Data: 2009-11-06 13:46:00
Autor: bit

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hd13i7$7ll$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A słyszałeś jego przemówienie radiowe do narodu na krótko przed zamachem o tajnych stowarzyszeniach które są "największym" zagrożeniem Ameryki (ja tak na własne uszy i szczęka mi opadła)? Jak nie to nie usłyszysz bo media publiczne tego nie puszczą

Data: 2009-11-06 16:33:13
Autor: ejko
[...]

Mnie najbardziej przekonuje ta wersja :

http://www.eioba.pl/a82769/prawdziwa_przyczyna_zabojstwa_kennediego

i ona nie wyklucza tajnych stowarzyszeń typu ludzie z FED.

--

Tusk odkrywa gry kryminalistów z NWO